Busquedas
- Inicio / Fin:
- N. 9 (1997)- - 1997-
- Editor:
- Donostia: Eusko Ikaskuntza
- ISSN:
- 1137-4446
- Periodicidad:
- Irregular
- Materias:
- Educación
- Notas:
Es continuación de: Cuadernos de sección. Educación = ISSN 0213-3636
Sumarios disponibles
2010
Sarrera
Itziar Idiazabal, Ines M. Garcia Azkoaga
págs: es
Observaciones sobre la competencia discursiva de estudiantes universitarios multilingües: la respuesta a preguntas de examen en inglés/euskera e inglés/castellano
Manuela Álvarez Álvarez, Larry Muies, Jesus M. Uranga Arakistain
págs: es
El inglés como lengua de instrucción en la Universidad: nuevas tecnologías y multimodalidad
Jasone Cenoz Iragui
págs: es
Euskara sustatzeko eleaniztasuna: ikastolen kasua
Itziar Elorza Alday, Inmaculada Muñoa Barredo
págs: es
Nuevos retos en la escuela con inmigrantes
Felix Etxeberria Balerdi, Kristina Elosegi Aduriz
págs: es
CLIL in Natural Science Subjects: language and task
Keith Kelly
págs: es
Les sections européennes et de langues orientales: une réponse française au plurilinguisme européen
Djamel Ould Abdesselam
págs: es
Hiru hizkuntzen arteko elkarreragina: bigarren hizkuntzatik ama hizkuntzara
Iker Pagola Jauregi
págs: es
Puntua, bi puntu, hiru puntu... Puntuazioa Gipuzkoako gazteen eskola testuetan
Elixabete Perez Gaztelu, Esther Zulaika Ijurko, Ion Muñoa Errasti
págs: es
Eleaniztasunaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruan: edukiak eta ingelesa (H3) uztartzen irakasleen hasierako formazioan
Pilar Sagasta, Begona Pedrosa, Julia Barnes, Ainara Nazabal, Monika Madinabeitia
págs: es
Análisis de los gestos didácticos de tres maestras. Estudio de la didáctica biforal (matemáticas y lengua -euskara-) desde la transposición didáctica en contextos plurilingües
Matilde Sainz Osinaga
págs: es
Analytic Summary
págs: es
2008
Hitzaurrea
Paulí Dávila Balsera, Inés Mª García Azkoaga
págs: es
Ponentziak / Ponencias
págs: es
Luis Astigarraga Ugarte, politikari eta pedagogo euskaltzalea (Segura, 1767-Gasteiz, 1840)
Joseba Intxausti Rekondo
págs: es
Los testimonios de los maestros en Historia de la Educación
Salomo Marquès Sureda
págs: es
Kultura, Hizkuntza eta Gizartea: Alfabetatze prozesuak / Cultura, Lengua y Sociedad: Procesos de alfabetización
págs: es
Euskalduntzeko era berriak. Kuadrillategiren esperientzia
Paulo Iztueta Armendariz
págs: es
Euskal Curriculuma / El Currículum Vasco
págs: es
Euskal curriculuma lehen eta orain
Begona Bilbao Bilbao, Karmele Perez Urraza
págs: es
Euskal Herria gaiaren garapena XX. eta XXI. mendeetako testuliburuetan
Gurutze Ezkurdia Arteaga
págs: es
El currículum vasco a debate
Jose J. Granja Pascual
págs: es
Hizkuntza eskubideak eta hizkuntzen egoera Euskal Herrian / Derechos lingüísticos y situación de las lenguas en Euskal Herria
págs: es
Hizkuntza eskubideak eta euskera hezkuntza sisteman
Inigo Urrutia Libarona
págs: es
Irakaskuntza eta Hezkuntza Politikak I / Enseñanza y PolÍticas Educativas I
págs: es
Gipuzkoako landa auzoetako Udalek eta Aldundiak garatu duten hezkuntza-jarduera
Joxe Garmendia Larrañaga
págs: es
Nazionalismoa eta Hezkuntza Euskal Herrian
Inaki Zabaleta Imaz
págs: es
La formación de Magisterio en Gipuzkoa. 1936-1975
Hilario Murua Cartón
págs: es
Irakaskuntza eta Hezkuntza Politikak II / Enseñanza y Políticas Educativas II
págs: es
Las escuelas de los Hermanos de La Salle en Gipuzkoa. Evolución y tendencias en el alumnado y profesorado (1904-2006)
Paulí Dávila Balsera, Luis M. Naya Garmendia
págs: es
Bigarren Irakaskuntzaren garapena Gipuzkoan XIX. mendean
Igor Camino Ortiz de Barrón
págs: es
Euskal Herriko Hezkuntzaren Memoria / Memoria de la Educación de Euskal Herria
págs: es
La cuestación de la formación del profesorado de las ikastolas navarras de postguerra (1967-1983)
Irene López-Goñi
págs: es
Euskal erbesteratzea, generoa eta hezkuntza: Euzkadi-Venezuela ikastola
Idoia Fernandez, Arantza Uribe-Etxebarria, Inaki Zabaleta, Paulí Dávila, Lutxi Larrazabal
págs: es
Izan zirelako gara! Bihotz Gaztea Ikastolako ahozko historiako proiektua
Idoia Fernandez, Miriam Zuazola, Jesús Mª Bilbao
págs: es
A la innovación a través de la educación. María Ana Sanz, pionera en la Educación
Amelia Guibert Navaz
págs: es
Analytic Summary
págs: es
2006
Hitzaurrea
págs: es
Administraziaren egitasmoak
págs: es
Gipuzkoako eskola kirolaren bilakaera 1989-2005 aldian
Inaki Ugarteburu Artamendi, Imanol Fernandez de Larrinoa
págs: es
Udal kirol eskolak: jolastu eta alaitu
Inaki Mujika Usobiaga
págs: es
Deportes minoritarios: Programa de promoción en las ecuelas de Álava
Luis Mª Sautu Apellániz, Fernando Martínez de Ilarduya García
págs: es
Haurtzaroko ariketa fisikoa eta osasuna
págs: es
Ariketa fisikoa, kirola eta osasuna haurren garapenean: oraina eta etorkizuna
Jon Irazusta Astiazaran, Itziar Hoyos Cillero
págs: es
Jarduera fisikoaren eta kirolaren arriskuak haur eta gazteetan
Susana Gil Orozko
págs: es
Eskola-adineko entrenamendurako jarraibideak
Gorka Iturriaga Madariaga, Rafael Sagastume Fernández
págs: es
La pelota vasca a mano entre 9 y 14 años: Propuesta de pesos y diámetros de la pelota adecuados para cada categoría
Kepa Lizarraga Sainz, Francisco J. Serra Ispizua, Rosario Landaburu Robredo
págs: es
Eskola kirolaren izaera hezitzailea
págs: es
Deporte escolar y proyecto educativo de centro
Inaki Ortuzar Oyanguren
págs: es
Trebetasun sozialak erakusten eskola kirolean
Mª Teresa Vizcarra Morales
págs: es
Deporte escolar: factores psico-socio-estructurales que lo determinan
Silvia Arribas Galarraga, Jose A. Arruza gabilondo, Lorena Gil de Montes Etxaide
págs: es
Kirol Hezitzailea: balizko onurak eta errealitateko arriskuak
Luis Mª Zulaika Isasti
págs: es
Euskal curriculuma eta eskolaz kanpoko joko-jolasak
Joseba Etxebeste Otegi
págs: es
Euskal Kirol Eskola: Euskal Jolas, joko ea kirol eskola hezitzailea
Mikel Egibar Mitxelena
págs: es
Gipuzkoako Euskal Pilota Federazioa: Errendimendua eta sustapena uztartzen dituen eredua
Oidui Usabiaga Arruabarrena
págs: es
Goi-mailara mugatutako ikuspegiak
págs: es
Saskibaloiaren entrenamendua eskola-adinean. Kirolaren errendimendu handiko hastapena
Sara Maldonado Martín, Julio Calleja González
págs: es
Bases para el desarrollo de la formación deportiva
Jesus Pinedo Otaola
págs: es
El Gran Hermano y otras estrategias de iniciación al fútbol
Gotzon Toral Madariaga
págs: es
Zehar-lerroak eta egunerokotasunean sortutako gorabeherak
págs: es
Práctica físico-deportiva en chicas de edad escolar. Hacia un modelo social de promoción
Angel M. González Suárez
págs: es
El trabajo en equipo de padres y entrenadores
Fernando Gimeno Marco
págs: es
Kirola eta balio etikoak
Jose Manuel González Aramendi
págs: es
Análisis del deporte escolar. Problemática y propuestas de solución
Ana Mª Macazaga López
págs: es
Eranskinak
págs: es
Adhesión de las federaciones de padres y madres. "Baikara" y "Feguiapa" a a declaración sobre el deporte escolar
págs: es
Gipuzkoako eskola-kirolaren eredua gizarteratu eta babesteko iritzi-taldea
págs: es
Analytic Summary
págs: es
2005
Euskal testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketak eta gogoetak
Itziar Idiazabal Gorrotxategi, Inés Mª García Azkoaga
págs: es
Euskararen kalitatea aztertzeko marko teorikoa eta metodologia
Luis Mari Larringan Arantzabal, Itziar Idiazabal Gorrotxategi
págs: es
Ahozko kontaketa eta eskolako jarduera
Leire Diaz de Gereñu Lasaga
págs: es
Debateak 10 urteko bi ikasle talde elebidunetan. Azterketa eta didaktika
Eneritz Garro Larrañaga, Itziar Idiazabal Gorrotxategi
págs: es
Kohesioa ikasleek idatzitako iritzi gutunetan. Zenbait testu aztergai
Inés Mª García Azkoaga
págs: es
Abilezia diskurtsiboen bereizketa 9-10 urteko haurrengan
Lorea Bilbao Ibarra, Begona Ocio Endaya
págs: es
Mintzaira eta ikasketa jarduerak
Begona Ocio Endaya
págs: es
Ikasle-Irakasleak elkarrekin
Arantxa Ugartetxea Arrieta
págs: es
Analytic Summary
págs: es
2004
Lectura pedagógica de la realidad "vasco-brasileña"
págs: es
Ugartetxe, Arantxa [et al.]
págs: es
Sarrerra/Presentación/Presentação
Arantxa Ugartetxea Arrieta
págs: es
A construção da indentidade do outro e o pluralismo da cultura brasileira. Aglumas reflexões
Elça Martins Clemente de Brito
págs: es
Brasilgo euskaldunak. Historia ezezagun bati gerturatzea = Los vascos de Brasil. Aproximación a una historia desconocida.
Estebe Ormazabal Insausti
págs: es
Album fotográfico
págs: es
Errealitate zirraragarria. Izakiari errealitate desiragarria eskurtzan lagunduz
Alfredo Soeiro
págs: es
La cultura del viaje "vasco-brasileño". Emoções-Zirranak. Lectura pedagógica
Arantxa Ugartetxea Arrieta
págs: es
Analytic Summary
págs: es
2000
Kode bereizketa eta bateraketa eremu urriko hizkuntzarekiko elebitasun goiztiarrean
págs: es
Summary
págs: es
Aurkezpena
Andoni Barrena, Maria Jose Ezeizabarrena
págs: es
Elebitasuna eta kode bateraketa zein bereizketa: oinarri teorikoak
Andoni Barrena, Margareta Almgren
págs: es
Aditz-finitotasuna haur elebidunen euskaran eta gaztelanian
Maria Jose Ezeizabarrena
págs: es
Kasuak eta preposizioak jabekuntza elebidunean: bi sistema, bi gramatika
Kristina Elosegi Aduriz
págs: es
Subjektu eta objektu markak euskaraz eta gaztelaniaz haur elebakar eta elebidunengan
Andoni Barrena, Juan Joxe Zubiri
págs: es
Early bilingualism and word order in Breton
Francis Favereau
págs: es
The development of grammatical structures in the Breton of nursery school children
Janig Stephens
págs: es
Hizkuntza trebetasunen transferentzia programa elebidunetan
Itziar Idiazabal
págs: es
Euskararen jabekuntza Nafarroako inmertsio programa batean
Pablo Sotés
págs: es
Aspects of early bilingualism in Brittany and Wales
Janig Stephens
págs: es
Evolution of bilingual education in Brittany
Francis Favereau
págs: es
Analytic Summary
págs: es
2000
Nuevos caminos para la enseñanza plurilingüe
págs: es
Hezkuntza eleaniztunerako bide berriak
págs: es
Nouvelles voies pour l´enseignement plurilingue
págs: es
Sarrera = Introducción = Introduction
Itziar Idiazabal
págs: es
Hitzaurrea = Prólogo
Juan Jose Goiriena de Gandarias
págs: es
Materiale didattico e formazione degli insegnanti. (Teaching materials and teacher training)
Piero Floris
págs: es
Hizkuntzak ikasteko benetako esperientziak "chat" edo bideokonferentziaren bidez. (Real experiences in language-teaching using chat and video-lectures)
Josu Sierra Orrantia
págs: es
Teknologia berrien erabilpena hizkuntzen irakaskuntzan. (Using new technologies in language teaching)
Pilar Sagasta, Mikel Usabiaga
págs: es
Introducción de una lengua extranjera L3 en la etapa infantil (4/5 años) y en el 1. Ciclo de Primaria. (Introducing a foreign language (L3) at Kindergarden level (4/5 years) and during the first stage of Primary Education)
Saro Manrique de Lara
págs: es
Hizkuntzaren kalitatea. (Language quality)
Luis M. Larringan
págs: es
Pensamiento de los profesores relacionado con la práctica. (Teacher thoughts on practice)
Joaquim Arnau
págs: es
Eleaniztasun goiztiarrari bai, baina ez edonola. (An early introduction of a third language but not any way)
Xabier Garagorri
págs: es
Hirugarren hizkuntzaren irakaskuntza arlo baten bidez: Txingudi Ikastolako esperientzia. (Teaching a third language through an area: the experience of Txingudi Ikastola)
Rosa M.ª Arano, M. Josune Ugarte
págs: es
Lectoescritura en tres lenguas. (Reading and Writing in three languages)
Maribel Valero
págs: es
Nuevos medios técnicos y necesidades de formación de los profesores. (New technical media and teacher training needs)
Leo Van Lier
págs: es
Preparación de profesores y lenguas minorizadas
Aida Walqui
págs: es
Euskara irakasteko metodologiaren bilakaera. (Development of the methodology used in teaching basque)
Mariam Bilbatua
págs: es
Soporte neurológico del aprendizaje de las lenguas. (Neurological support in language learning)
Begona Martín Garrido-Espiga
págs: es
Plurilingüísmo temprano. (Multilingual at an early age)
Jasone Cenoz
págs: es
Educación plurilingüe: hacia una perspectiva social más integradora. (Multilingual education: towards a more integrative social perspective)
José M.ª Madariaga Orbea
págs: es
Tratamiento de las lenguas en la Comunidad Aragonesa. Hacia una evaluación. Treatment of the languages in the Community of Aragon. An eventual evaluation)
Angel Huguet Canalis
págs: es
The influence of plurilingual education on child development
Josiane F. Hamers
págs: es
Analytic Summary
págs: es
1999
Paulo Freireren ekarpenak
págs: es
Aportaciones de Paulo Freire
págs: es
Contributions de Paulo Freire
págs: es
Hitzaurrea
Itziar Idiazabal
págs: es
Pedagogia da autonomia
págs: es
Autonomiaren pedagogia. Hezkuntzan jarduteko beharrezko jakiteak
Paulo Freire
págs: es
Paulo Freireren ekarpenak. Donostia, 1997. 11. 15
págs: es
Actualidad pedagógica de Paulo Freire
Ramon Flecha
págs: es
Keinu pedagogikoa / El gesto pedagógico
Arantza Ugartetxea
págs: es
La experiencia del Centro EPA "Paulo Freire" de Vitoria-Gasteiz
Patxi Viana
págs: es
Paulo Freireren eragina helduen euskal alfabetatzean eta horren ondorioez egin daitezkeen aportazio kritikoak
Fito Rodriguez Bornaetxea
págs: es
Elkarrizketa: Pedagogia da autonomia
págs: es
Pedagogia da autonomia
Xabier Mendiguren, Arantxa Ugartetxea, Sabin Oregi
págs: es
Analytic Summary
págs: es
1997
Planificación y organización de la escuela plurilingue
págs: es
Aurkezpena = Presentación = Présentation
págs: es
Planificación de los centros plurilingües
David Isaacs
págs: es
Integrating language and content: issues to consider
Myriam Met
págs: es
De quelques conditions nécessaires pour réussir une éducation plurilingüe
Jean Duverger
págs: es
Jacqueline Roubinet
págs: es
Experiencia de inmersión trilingüe
M.ª Isabel Valero, Jose Luis Villamor
págs: es
Departamenduaren antolaketaren eragina hizkuntzen ikas-irakaskuntza prozesuan
Rosa M.ª Arano, Elena Berazadi
págs: es
Hizkuntza eta ingurunearen ezagutza batera lantzeko programazioa murgiltze ereduan
Matilde Sainz Osinaga, Lurdes Etxeberria, Marisol Etxabe
págs: es
Aproximación pedagógica, contexto y lenguaje en los Programas de Inmersión al catalán
Joaquim Arnau
págs: es
The classroom and immersion pedagogy
Roy Lyster
págs: es
Un cuarto de siglo de experiencia de enseñanza plurilingüe: aula, escola europea de Barcelona. Descripción y ensayo de balance
Pere Ribera
págs: es
Factores organizativos y de interés para favorecer la educación trilingüe de los alumnos
Jaime Martinez
págs: es
Analytic Summary
págs: es