Logo Aurkinet
Ikastaria : cuadernos de educación
Inicio / Fin:
N. 9 (1997)- - 1997-
Editor:
Donostia: Eusko Ikaskuntza
ISSN:
1137-4446
Periodicidad:
Irregular
Materias:
Educación
Notas:

Es continuación de: Cuadernos de sección. Educación = ISSN 0213-3636

Sumarios disponibles

2010

Sarrera

Itziar Idiazabal, Ines M. Garcia Azkoaga

págs: es

Observaciones sobre la competencia discursiva de estudiantes universitarios multilingües: la respuesta a preguntas de examen en inglés/euskera e inglés/castellano

Manuela Álvarez Álvarez, Larry Muies, Jesus M. Uranga Arakistain

págs: es

El inglés como lengua de instrucción en la Universidad: nuevas tecnologías y multimodalidad

Jasone Cenoz Iragui

págs: es

Euskara sustatzeko eleaniztasuna: ikastolen kasua

Itziar Elorza Alday, Inmaculada Muñoa Barredo

págs: es

Nuevos retos en la escuela con inmigrantes

Felix Etxeberria Balerdi, Kristina Elosegi Aduriz

págs: es

CLIL in Natural Science Subjects: language and task

Keith Kelly

págs: es

Les sections européennes et de langues orientales: une réponse française au plurilinguisme européen

Djamel Ould Abdesselam

págs: es

Hiru hizkuntzen arteko elkarreragina: bigarren hizkuntzatik ama hizkuntzara

Iker Pagola Jauregi

págs: es

Puntua, bi puntu, hiru puntu... Puntuazioa Gipuzkoako gazteen eskola testuetan

Elixabete Perez Gaztelu, Esther Zulaika Ijurko, Ion Muñoa Errasti

págs: es

Eleaniztasunaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruan: edukiak eta ingelesa (H3) uztartzen irakasleen hasierako formazioan

Pilar Sagasta, Begona Pedrosa, Julia Barnes, Ainara Nazabal, Monika Madinabeitia

págs: es

Análisis de los gestos didácticos de tres maestras. Estudio de la didáctica biforal (matemáticas y lengua -euskara-) desde la transposición didáctica en contextos plurilingües

Matilde Sainz Osinaga

págs: es

Analytic Summary

págs: es

2008

Hitzaurrea

Paulí Dávila Balsera, Inés Mª García Azkoaga

págs: es

Ponentziak / Ponencias

págs: es

Luis Astigarraga Ugarte, politikari eta pedagogo euskaltzalea (Segura, 1767-Gasteiz, 1840)

Joseba Intxausti Rekondo

págs: es

Los testimonios de los maestros en Historia de la Educación

Salomo Marquès Sureda

págs: es

Kultura, Hizkuntza eta Gizartea: Alfabetatze prozesuak / Cultura, Lengua y Sociedad: Procesos de alfabetización

págs: es

Euskalduntzeko era berriak. Kuadrillategiren esperientzia

Paulo Iztueta Armendariz

págs: es

Euskal Curriculuma / El Currículum Vasco

págs: es

Euskal curriculuma lehen eta orain

Begona Bilbao Bilbao, Karmele Perez Urraza

págs: es

Euskal Herria gaiaren garapena XX. eta XXI. mendeetako testuliburuetan

Gurutze Ezkurdia Arteaga

págs: es

El currículum vasco a debate

Jose J. Granja Pascual

págs: es

Hizkuntza eskubideak eta hizkuntzen egoera Euskal Herrian / Derechos lingüísticos y situación de las lenguas en Euskal Herria

págs: es

Hizkuntza eskubideak eta euskera hezkuntza sisteman

Inigo Urrutia Libarona

págs: es

 Irakaskuntza eta Hezkuntza Politikak I / Enseñanza y PolÍticas Educativas I

págs: es

Gipuzkoako landa auzoetako Udalek eta Aldundiak garatu duten hezkuntza-jarduera

Joxe Garmendia Larrañaga

págs: es

Nazionalismoa eta Hezkuntza Euskal Herrian

Inaki Zabaleta Imaz

págs: es

La formación de Magisterio en Gipuzkoa. 1936-1975

Hilario Murua Cartón

págs: es

Irakaskuntza eta Hezkuntza Politikak II / Enseñanza y Políticas Educativas II

págs: es

Las escuelas de los Hermanos de La Salle en Gipuzkoa. Evolución y tendencias en el alumnado y profesorado (1904-2006)

Paulí Dávila Balsera, Luis M. Naya Garmendia

págs: es

Bigarren Irakaskuntzaren garapena Gipuzkoan XIX. mendean

Igor Camino Ortiz de Barrón

págs: es

Euskal Herriko Hezkuntzaren Memoria / Memoria de la Educación de Euskal Herria

págs: es

La cuestación de la formación del profesorado de las ikastolas navarras de postguerra (1967-1983)

Irene López-Goñi

págs: es

Euskal erbesteratzea, generoa eta hezkuntza: Euzkadi-Venezuela ikastola

Idoia Fernandez, Arantza Uribe-Etxebarria, Inaki Zabaleta, Paulí Dávila, Lutxi Larrazabal

págs: es

Izan zirelako gara! Bihotz Gaztea Ikastolako ahozko historiako proiektua

Idoia Fernandez, Miriam Zuazola, Jesús Mª Bilbao

págs: es

A la innovación a través de la educación. María Ana Sanz, pionera en la Educación

Amelia Guibert Navaz

págs: es

Analytic Summary

págs: es

2006

Hitzaurrea

págs: es

Administraziaren egitasmoak

págs: es

Gipuzkoako eskola kirolaren bilakaera 1989-2005 aldian

Inaki Ugarteburu Artamendi, Imanol Fernandez de Larrinoa

págs: es

Udal kirol eskolak: jolastu eta alaitu

Inaki Mujika Usobiaga

págs: es

Deportes minoritarios: Programa de promoción en las ecuelas de Álava

Luis Mª Sautu Apellániz, Fernando Martínez de Ilarduya García

págs: es

Haurtzaroko ariketa fisikoa eta osasuna

págs: es

Ariketa fisikoa, kirola eta osasuna haurren garapenean: oraina eta etorkizuna

Jon Irazusta Astiazaran, Itziar Hoyos Cillero

págs: es

Jarduera fisikoaren eta kirolaren arriskuak haur eta gazteetan

Susana Gil Orozko

págs: es

Eskola-adineko entrenamendurako jarraibideak

Gorka Iturriaga Madariaga, Rafael Sagastume Fernández

págs: es

La pelota vasca a mano entre 9 y 14 años: Propuesta de pesos y diámetros de la pelota adecuados para cada categoría

Kepa Lizarraga Sainz, Francisco J. Serra Ispizua, Rosario Landaburu Robredo

págs: es

Eskola kirolaren izaera hezitzailea

págs: es

Deporte escolar y proyecto educativo de centro

Inaki Ortuzar Oyanguren

págs: es

Trebetasun sozialak erakusten eskola kirolean

Mª Teresa Vizcarra Morales

págs: es

Deporte escolar: factores psico-socio-estructurales que lo determinan

Silvia Arribas Galarraga, Jose A. Arruza gabilondo, Lorena Gil de Montes Etxaide

págs: es

Kirol Hezitzailea: balizko onurak eta errealitateko arriskuak

Luis Mª Zulaika Isasti

págs: es

Euskal curriculuma eta eskolaz kanpoko joko-jolasak

Joseba Etxebeste Otegi

págs: es

Euskal Kirol Eskola: Euskal Jolas, joko ea kirol eskola hezitzailea

Mikel Egibar Mitxelena

págs: es

Gipuzkoako Euskal Pilota Federazioa: Errendimendua eta sustapena uztartzen dituen eredua

Oidui Usabiaga Arruabarrena

págs: es

Goi-mailara mugatutako ikuspegiak

págs: es

Saskibaloiaren entrenamendua eskola-adinean. Kirolaren errendimendu handiko hastapena

Sara Maldonado Martín, Julio Calleja González

págs: es

Bases para el desarrollo de la formación deportiva

Jesus Pinedo Otaola

págs: es

El Gran Hermano y otras estrategias de iniciación al fútbol

Gotzon Toral Madariaga

págs: es

Zehar-lerroak eta egunerokotasunean sortutako gorabeherak

págs: es

Práctica físico-deportiva en chicas de edad escolar. Hacia un modelo social de promoción

Angel M. González Suárez

págs: es

El trabajo en equipo de padres y entrenadores

Fernando Gimeno Marco

págs: es

Kirola eta balio etikoak

Jose Manuel González Aramendi

págs: es

Análisis del deporte escolar. Problemática y propuestas de solución

Ana Mª Macazaga López

págs: es

Eranskinak

págs: es

Adhesión de las federaciones de padres y madres. "Baikara" y "Feguiapa" a a declaración sobre el deporte escolar

págs: es

Gipuzkoako eskola-kirolaren eredua gizarteratu eta babesteko iritzi-taldea

págs: es

Analytic Summary

págs: es

2005

Euskal testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketak eta gogoetak

Itziar Idiazabal Gorrotxategi, Inés Mª García Azkoaga

págs: es

Euskararen kalitatea aztertzeko marko teorikoa eta metodologia

Luis Mari Larringan Arantzabal, Itziar Idiazabal Gorrotxategi

págs: es

Ahozko kontaketa eta eskolako jarduera

Leire Diaz de Gereñu Lasaga

págs: es

Debateak 10 urteko bi ikasle talde elebidunetan. Azterketa eta didaktika

Eneritz Garro Larrañaga, Itziar Idiazabal Gorrotxategi

págs: es

Kohesioa ikasleek idatzitako iritzi gutunetan. Zenbait testu aztergai

Inés Mª García Azkoaga

págs: es

Abilezia diskurtsiboen bereizketa 9-10 urteko haurrengan

Lorea Bilbao Ibarra, Begona Ocio Endaya

págs: es

Mintzaira eta ikasketa jarduerak

Begona Ocio Endaya

págs: es

Ikasle-Irakasleak elkarrekin

Arantxa Ugartetxea Arrieta

págs: es

Analytic Summary

págs: es

2004

Lectura pedagógica de la realidad "vasco-brasileña"

págs: es

Ugartetxe, Arantxa [et al.]

págs: es

Sarrerra/Presentación/Presentação

Arantxa Ugartetxea Arrieta

págs: es

A construção da indentidade do outro e o pluralismo da cultura brasileira. Aglumas reflexões

Elça Martins Clemente de Brito

págs: es

Brasilgo euskaldunak. Historia ezezagun bati gerturatzea = Los vascos de Brasil. Aproximación a una historia desconocida.

Estebe Ormazabal Insausti

págs: es

Album fotográfico

págs: es

Errealitate zirraragarria. Izakiari errealitate desiragarria eskurtzan lagunduz

Alfredo Soeiro

págs: es

La cultura del viaje "vasco-brasileño". Emoções-Zirranak. Lectura pedagógica

Arantxa Ugartetxea Arrieta

págs: es

Analytic Summary

págs: es

2000

Kode bereizketa eta bateraketa eremu urriko hizkuntzarekiko elebitasun goiztiarrean

págs: es

Summary

págs: es

Aurkezpena

Andoni Barrena, Maria Jose Ezeizabarrena

págs: es

Elebitasuna eta kode bateraketa zein bereizketa: oinarri teorikoak

Andoni Barrena, Margareta Almgren

págs: es

Aditz-finitotasuna haur elebidunen euskaran eta gaztelanian

Maria Jose Ezeizabarrena

págs: es

Kasuak eta preposizioak jabekuntza elebidunean: bi sistema, bi gramatika

Kristina Elosegi Aduriz

págs: es

Subjektu eta objektu markak euskaraz eta gaztelaniaz haur elebakar eta elebidunengan

Andoni Barrena, Juan Joxe Zubiri

págs: es

Early bilingualism and word order in Breton

Francis Favereau

págs: es

The development of grammatical structures in the Breton of nursery school children

Janig Stephens

págs: es

Hizkuntza trebetasunen transferentzia programa elebidunetan

Itziar Idiazabal

págs: es

Euskararen jabekuntza Nafarroako inmertsio programa batean

Pablo Sotés

págs: es

Aspects of early bilingualism in Brittany and Wales

Janig Stephens

págs: es

Evolution of bilingual education in Brittany

Francis Favereau

págs: es

Analytic Summary

págs: es

2000

Nuevos caminos para la enseñanza plurilingüe

págs: es

Hezkuntza eleaniztunerako bide berriak

págs: es

Nouvelles voies pour l´enseignement plurilingue

págs: es

Sarrera = Introducción = Introduction

Itziar Idiazabal

págs: es

Hitzaurrea = Prólogo

Juan Jose Goiriena de Gandarias

págs: es

Materiale didattico e formazione degli insegnanti. (Teaching materials and teacher training)

Piero Floris

págs: es

Hizkuntzak ikasteko benetako esperientziak "chat" edo bideokonferentziaren bidez. (Real experiences in language-teaching using chat and video-lectures)

Josu Sierra Orrantia

págs: es

Teknologia berrien erabilpena hizkuntzen irakaskuntzan. (Using new technologies in language teaching)

Pilar Sagasta, Mikel Usabiaga

págs: es

Introducción de una lengua extranjera L3 en la etapa infantil (4/5 años) y en el 1. Ciclo de Primaria. (Introducing a foreign language (L3) at Kindergarden level (4/5 years) and during the first stage of Primary Education)

Saro Manrique de Lara

págs: es

Hizkuntzaren kalitatea. (Language quality)

Luis M. Larringan

págs: es

Pensamiento de los profesores relacionado con la práctica. (Teacher thoughts on practice)

Joaquim Arnau

págs: es

Eleaniztasun goiztiarrari bai, baina ez edonola. (An early introduction of a third language but not any way)

Xabier Garagorri

págs: es

Hirugarren hizkuntzaren irakaskuntza arlo baten bidez: Txingudi Ikastolako esperientzia. (Teaching a third language through an area: the experience of Txingudi Ikastola)

Rosa M.ª Arano, M. Josune Ugarte

págs: es

Lectoescritura en tres lenguas. (Reading and Writing in three languages)

Maribel Valero

págs: es

Nuevos medios técnicos y necesidades de formación de los profesores. (New technical media and teacher training needs)

Leo Van Lier

págs: es

Preparación de profesores y lenguas minorizadas

Aida Walqui

págs: es

Euskara irakasteko metodologiaren bilakaera. (Development of the methodology used in teaching basque)

Mariam Bilbatua

págs: es

Soporte neurológico del aprendizaje de las lenguas. (Neurological support in language learning)

Begona Martín Garrido-Espiga

págs: es

Plurilingüísmo temprano. (Multilingual at an early age)

Jasone Cenoz

págs: es

Educación plurilingüe: hacia una perspectiva social más integradora. (Multilingual education: towards a more integrative social perspective)

José M.ª Madariaga Orbea

págs: es

Tratamiento de las lenguas en la Comunidad Aragonesa. Hacia una evaluación. Treatment of the languages in the Community of Aragon. An eventual evaluation)

Angel Huguet Canalis

págs: es

The influence of plurilingual education on child development

Josiane F. Hamers

págs: es

Analytic Summary

págs: es

1999

Paulo Freireren ekarpenak

págs: es

Aportaciones de Paulo Freire

págs: es

Contributions de Paulo Freire

págs: es

Hitzaurrea

Itziar Idiazabal

págs: es

Pedagogia da autonomia

págs: es

Autonomiaren pedagogia. Hezkuntzan jarduteko beharrezko jakiteak

Paulo Freire

págs: es

Paulo Freireren ekarpenak. Donostia, 1997. 11. 15

págs: es

Actualidad pedagógica de Paulo Freire

Ramon Flecha

págs: es

Keinu pedagogikoa / El gesto pedagógico

Arantza Ugartetxea

págs: es

La experiencia del Centro EPA "Paulo Freire" de Vitoria-Gasteiz

Patxi Viana

págs: es

Paulo Freireren eragina helduen euskal alfabetatzean eta horren ondorioez egin daitezkeen aportazio kritikoak

Fito Rodriguez Bornaetxea

págs: es

Elkarrizketa: Pedagogia da autonomia

págs: es

Pedagogia da autonomia

Xabier Mendiguren, Arantxa Ugartetxea, Sabin Oregi

págs: es

Analytic Summary

págs: es

1997

Planificación y organización de la escuela plurilingue

págs: es

Aurkezpena = Presentación = Présentation

págs: es

Planificación de los centros plurilingües

David Isaacs

págs: es

Integrating language and content: issues to consider

Myriam Met

págs: es

De quelques conditions nécessaires pour réussir une éducation plurilingüe

Jean Duverger

págs: es

Jacqueline Roubinet

págs: es

Experiencia de inmersión trilingüe

M.ª Isabel Valero, Jose Luis Villamor

págs: es

Departamenduaren antolaketaren eragina hizkuntzen ikas-irakaskuntza prozesuan

Rosa M.ª Arano, Elena Berazadi

págs: es

Hizkuntza eta ingurunearen ezagutza batera lantzeko programazioa murgiltze ereduan

Matilde Sainz Osinaga, Lurdes Etxeberria, Marisol Etxabe

págs: es

Aproximación pedagógica, contexto y lenguaje en los Programas de Inmersión al catalán

Joaquim Arnau

págs: es

The classroom and immersion pedagogy

Roy Lyster

págs: es

Un cuarto de siglo de experiencia de enseñanza plurilingüe: aula, escola europea de Barcelona. Descripción y ensayo de balance

Pere Ribera

págs: es

Factores organizativos y de interés para favorecer la educación trilingüe de los alumnos

Jaime Martinez

págs: es

Analytic Summary

págs: es

Scroll al inicio