bilaketak
- Hasiera / Bukaera:
- N. 6 (1997)- - 1997-
- Editorea:
- Donostia: Eusko Ikaskuntza
- ISSN:
- 1137-859X
- Maiztasuna:
- Irregularra
- Gaiak:
- Etnologia, Folklorea
- Oharrak:
Honen jarraipena: Cuadernos de sección. Folklore, ISSN 0212-754
Dauden aurkibideak
2011
Haur folklorea Euskal Herrian. Irakaskuntzako materialak
7 - 0 orr.
Aurkezpena
9 - 10 orr.
Sarrera
11 - 14 orr.
1- Ikasteko eta lan egiteko diziplinak
15 - 0 orr.
1.1 Ikerkuntza
15 - 16 orr.
1.2 Irakaskuntza Arautua
16 - 18 orr.
1.3 Gizartea -Kultur eragimena
18 - 19 orr.
2. Helburuak: etorkizunerako filosofia
21 - 0 orr.
2.1 Garatu egin diren saiakuntza batzuk
21 - 23 orr.
2.2 "Haur folklore ikastaroa / Curso de folklore infantil"
23 - 26 orr.
2.3 Ume eta gaztetxoen folklorearen etorkizunerako joerak
26 - 28 orr.
3. Tipologiak
29 - 0 orr.
3.1 Folklorearen eremua
29 - 33 orr.
3.2 Generoa eta adin-kategoria
34 - 37 orr.
3.3 Jai-zikloak
37 - 46 orr.
4. Esparrua eta testuingurua
47 - 0 orr.
4.1 Urteko zikloa eta bizi zikloa
47 - 48 orr.
4.2 Ume eta gaztetxoen sozializazioa
48 - 49 orr.
4.3 Jai eta jolas-ekintzak
50 - 53 orr.
4.4 Ume eta gaztetxoen folklorearen katalogazioa
54 - 72 orr.
5. Eduki egituratua
73 - 0 orr.
5.1 Janzkera eta tresnak (Tailerra)
73 - 100 orr.
5.2 Mitoak
100 - 110 orr.
5.3 Jai erritoak eta eskeak (Aldi arabera)
110 - 132 orr.
5.4 Soinu-tresnak
132 - 140 orr.
5.5 Esaerak eta kantak
141 - 154 orr.
5.6 Musikarik gabeko jokoak
155 - 162 orr.
5.7 Jokoak musikarekin
162 - 167 orr.
5.8 Joko-dantzak
167 - 191 orr.
5.9 Dantzak
191 - 198 orr.
Lankidegoak eta egiletasunak
199 - 201 orr.
7. Gai eta hitzen aurkibide alfabetikoa
203 - 208 orr.
El folclore infantil en Euskal Herria. Materiales para su enseñanza
209 - 0 orr.
Presentación
211 - 212 orr.
Introducción
213 - 216 orr.
1.1 Investigación
217 - 218 orr.
1. Disciplinas de estudio y trabajo
217 - 0 orr.
1.2 Enseñanza reglada
218 - 220 orr.
1.3 Animación sociocultural
220 - 221 orr.
2. Objetivos: filosofía de futuro
223 - 0 orr.
2.1 Algunas excepciones desarrolladas
223 - 225 orr.
2.2 "Curso de folklore infantil / Haur folklore ikastaroa"
225 - 228 orr.
2.3 Tendencias futuras de folclore infantil
228 - 229 orr.
3. Tipologías
231 - 0 orr.
3.1 Marco de actuaciób de folclore
231 - 237 orr.
3.2 Género y categorías de edad
237 - 242 orr.
3.3 Los ciclos festivos
242 - 250 orr.
4. Ámbito y contexto
251 - 0 orr.
4.1 Ciclo vital y anual
251 - 251 orr.
4.2 Socialización infantil
251 - 253 orr.
4.3 Actividades lúdicas y festivas
253 - 257 orr.
4.4 Catalogación de folclore infantil
257 - 276 orr.
5. Contenido estructurado
277 - 0 orr.
5.1 Indumentaria t utebnsilios (Taller)
277 - 304 orr.
5.2 Mitos
304 - 314 orr.
5.3 Rituales festivos y cuestaciones (Orden cíclico)
314 - 336 orr.
5.4 Instrumentos musicales
336 - 345 orr.
5.5 Dichos y cantos
345 - 359 orr.
5.6 Juegos no musicales
360 - 367 orr.
5.7 Juegos musicales
367 - 373 orr.
5.8 Danzas-Juego
373 - 396 orr.
5.9 Danzas
397 - 405 orr.
6. Colaboraciones y autorías
407 - 409 orr.
7. Índice alfabético de temas y voces
411 - 416 orr.
DVD-Bideoaren gida osoa / Guía completa el DVD-vídeo
417 - 425 orr.
Partaideak (DVD) / Participantes (DVD)
427 - 430 orr.
Eranskin musikala (Partiturak eta hitzak) /Anexo musical (Pinturas y letras)
431 - 528 orr.
Bibliografia / Bibliografía
529 - 540 orr.
Bibliographic Section
541 - 541 orr.
2004
Alborkaren alde batzuk
Manu Gojenola Onaindia
3 - 98 orr.
Bikote-dantzak XVIII. eta XIX. mendeetan Euskal Herrian : Kontradantzak eta ondorengoak
Jose Antonio Quijera Pérez
99 - 205 orr.
Asociaciones de mocerías en la Merindad de Busturia. Estudio de Antropología Social. II
Josu Larrinaga Zugadi
207 - 268 orr.
Analytic Summary
269 - 270 orr.
2001
Summary
3 - 4 orr.
Hitzaurrea = Introducción
Mertxe Garcia
5 - 6 orr.
Folklorea euskal curriculumaren globalizatzailea
Mikel Legorburu Arzamendi
7 - 12 orr.
Folklore infantil: de la tradición oral a la educación
Josu Larrinaga Zugadi
13 - 31 orr.
Estrategias educativas en la enseñanza de la danza tradicional en el exilio: el Centro Vasco de Caracas
Roldan Jimeno Aranguren
33 - 43 orr.
Sistematika euskal folklore koreografikoan
Jose Antonio Quijera Pérez
45 - 75 orr.
Giza dorreak folklore koreaografikoan
Jose Antonio Quijera Pérez
77 - 103 orr.
Kantu herrikoiak ikastolanñ baliabide. Donostiako Karkizano kaleko Ikastola, 1964-75
Miren Egaña Goya
105 - 118 orr.
Lan erritmoetatik musikara
Juan Mª Beltran Argiñena
119 - 155 orr.
Actividad expresiva tradicional y curriculum en las E.U. de Magisterio
Silvia Arribas Galarraga, Alex Ibáñez Etxeberria, Josean Arruza gabilondo
157 - 166 orr.
Euskal pilotako joku zaharren azterketa eta aplikazio didaktikoa
Beñat Amenabar Perurena
167 - 175 orr.
La artesania tradicional, elemento a recuperar dentro del factor educativo de nuestor folklore
Bernat Vidal
177 - 184 orr.
La asesoría Técnica en Folklore Vasco del Departamento de Cultura de Euzkadi (1936-1937)
Lorenzo Sebastian Garcia
185 - 210 orr.
Euskal Herriko ikasbidearen oinarriak eta aldaketak
Sabin Oregi
211 - 224 orr.
Asociaciones de mocerías en la merindad de Busturia. Estudio de Antropología Social. I
Josu Larrinaga Zugadi
225 - 290 orr.
Carnival performance, gender and ritual heterodoxy
Kepa Fernandez de Larrinoa
291 - 313 orr.
Analytic Summary
315 - 320 orr.
1997
La actividad folclórica de la juventud pamplonesa en la posguerra civil: el Oberena de Maxi Aramburu
Mikel Aranburu Urtasun
3 - 26 orr.
Anthropological trends in the study of folk theatre in Soule Valley
Kepa Fdez. de Larrinoa
27 - 40 orr.
La música popular como materia de composición musical. ¿Un uso exclusivo del nacionalismo musical?
M.ª Mercedes García Pérez
41 - 56 orr.
Del bertsolarismo silenciado
Carmen Larrañaga Odriozola
57 - 73 orr.
Centros de culto y proceso de cristianización en el entorno riojano
Jose Antonio Quijera
75 - 99 orr.
San Telmo museoko soinu eta hots tresnak
Juan Mari Beltran Argiñena
101 - 202 orr.
Analytic Summary
203 - 204 orr.