Logo Aurkinet
Jentilbaratz : cuadernos de folklore
Hasiera / Bukaera:
N. 6 (1997)- - 1997-
Editorea:
Donostia: Eusko Ikaskuntza
ISSN:
1137-859X
Maiztasuna:
Irregularra
Gaiak:
Etnologia, Folklorea
Oharrak:

Honen jarraipena: Cuadernos de sección. Folklore, ISSN 0212-754

 

Dauden aurkibideak

2011

Haur folklorea Euskal Herrian. Irakaskuntzako materialak

7 - 0 orr.

Aurkezpena

9 - 10 orr.

Sarrera

11 - 14 orr.

1- Ikasteko eta lan egiteko diziplinak

15 - 0 orr.

1.1 Ikerkuntza

15 - 16 orr.

1.2 Irakaskuntza Arautua

16 - 18 orr.

1.3 Gizartea -Kultur eragimena

18 - 19 orr.

2. Helburuak: etorkizunerako filosofia

21 - 0 orr.

2.1 Garatu egin diren saiakuntza batzuk

21 - 23 orr.

2.2 "Haur folklore ikastaroa / Curso de folklore infantil"

23 - 26 orr.

2.3 Ume eta gaztetxoen folklorearen etorkizunerako joerak

26 - 28 orr.

3. Tipologiak

29 - 0 orr.

3.1 Folklorearen eremua

29 - 33 orr.

3.2 Generoa eta adin-kategoria

34 - 37 orr.

3.3 Jai-zikloak

37 - 46 orr.

4. Esparrua eta testuingurua

47 - 0 orr.

4.1 Urteko zikloa eta bizi zikloa

47 - 48 orr.

4.2 Ume eta gaztetxoen sozializazioa

48 - 49 orr.

4.3 Jai eta jolas-ekintzak

50 - 53 orr.

4.4 Ume eta gaztetxoen folklorearen katalogazioa

54 - 72 orr.

5. Eduki egituratua

73 - 0 orr.

5.1 Janzkera eta tresnak (Tailerra)

73 - 100 orr.

5.2 Mitoak

100 - 110 orr.

5.3 Jai erritoak eta eskeak (Aldi arabera)

110 - 132 orr.

5.4 Soinu-tresnak

132 - 140 orr.

5.5 Esaerak eta kantak

141 - 154 orr.

5.6 Musikarik gabeko jokoak

155 - 162 orr.

5.7 Jokoak musikarekin

162 - 167 orr.

5.8 Joko-dantzak

167 - 191 orr.

5.9 Dantzak

191 - 198 orr.

Lankidegoak eta egiletasunak

199 - 201 orr.

7. Gai eta hitzen aurkibide alfabetikoa

203 - 208 orr.

El folclore infantil en Euskal Herria. Materiales para su enseñanza

209 - 0 orr.

Presentación

211 - 212 orr.

Introducción

213 - 216 orr.

1.1 Investigación

217 - 218 orr.

1. Disciplinas de estudio y trabajo

217 - 0 orr.

1.2 Enseñanza reglada

218 - 220 orr.

1.3 Animación sociocultural

220 - 221 orr.

2. Objetivos: filosofía de futuro

223 - 0 orr.

2.1 Algunas excepciones desarrolladas

223 - 225 orr.

2.2 "Curso de folklore infantil / Haur folklore ikastaroa"

225 - 228 orr.

2.3 Tendencias futuras de folclore infantil

228 - 229 orr.

3. Tipologías

231 - 0 orr.

3.1 Marco de actuaciób de folclore

231 - 237 orr.

3.2 Género y categorías de edad

237 - 242 orr.

3.3 Los ciclos festivos

242 - 250 orr.

4. Ámbito y contexto

251 - 0 orr.

4.1 Ciclo vital y anual

251 - 251 orr.

4.2 Socialización infantil

251 - 253 orr.

4.3 Actividades lúdicas y festivas

253 - 257 orr.

4.4 Catalogación de folclore infantil

257 - 276 orr.

5. Contenido estructurado

277 - 0 orr.

5.1 Indumentaria t utebnsilios (Taller)

277 - 304 orr.

5.2 Mitos

304 - 314 orr.

5.3 Rituales festivos y cuestaciones (Orden cíclico)

314 - 336 orr.

5.4 Instrumentos musicales

336 - 345 orr.

5.5 Dichos y cantos

345 - 359 orr.

5.6 Juegos no musicales

360 - 367 orr.

5.7 Juegos musicales

367 - 373 orr.

5.8 Danzas-Juego

373 - 396 orr.

5.9 Danzas

397 - 405 orr.

6. Colaboraciones y autorías

407 - 409 orr.

7. Índice alfabético de temas y voces

411 - 416 orr.

DVD-Bideoaren gida osoa / Guía completa el DVD-vídeo

417 - 425 orr.

Partaideak (DVD) / Participantes (DVD)

427 - 430 orr.

Eranskin musikala (Partiturak eta hitzak) /Anexo musical (Pinturas y letras)

431 - 528 orr.

Bibliografia / Bibliografía

529 - 540 orr.

Bibliographic Section

541 - 541 orr.

2004

Alborkaren alde batzuk

Manu Gojenola Onaindia

3 - 98 orr.

Bikote-dantzak XVIII. eta XIX. mendeetan Euskal Herrian : Kontradantzak eta ondorengoak

Jose Antonio Quijera Pérez

99 - 205 orr.

Asociaciones de mocerías en la Merindad de Busturia. Estudio de Antropología Social. II

Josu Larrinaga Zugadi

207 - 268 orr.

Analytic Summary

269 - 270 orr.

2001

Summary

3 - 4 orr.

Hitzaurrea = Introducción

Mertxe Garcia

5 - 6 orr.

Folklorea euskal curriculumaren globalizatzailea

Mikel Legorburu Arzamendi

7 - 12 orr.

Folklore infantil: de la tradición oral a la educación

Josu Larrinaga Zugadi

13 - 31 orr.

Estrategias educativas en la enseñanza de la danza tradicional en el exilio: el Centro Vasco de Caracas

Roldan Jimeno Aranguren

33 - 43 orr.

Sistematika euskal folklore koreografikoan

Jose Antonio Quijera Pérez

45 - 75 orr.

Giza dorreak folklore koreaografikoan

Jose Antonio Quijera Pérez

77 - 103 orr.

Kantu herrikoiak ikastolanñ baliabide. Donostiako Karkizano kaleko Ikastola, 1964-75

Miren Egaña Goya

105 - 118 orr.

Lan erritmoetatik musikara

Juan Mª Beltran Argiñena

119 - 155 orr.

Actividad expresiva tradicional y curriculum en las E.U. de Magisterio

Silvia Arribas Galarraga, Alex Ibáñez Etxeberria, Josean Arruza gabilondo

157 - 166 orr.

Euskal pilotako joku zaharren azterketa eta aplikazio didaktikoa

Beñat Amenabar Perurena

167 - 175 orr.

La artesania tradicional, elemento a recuperar dentro del factor educativo de nuestor folklore

Bernat Vidal

177 - 184 orr.

La asesoría Técnica en Folklore Vasco del Departamento de Cultura de Euzkadi (1936-1937)

Lorenzo Sebastian Garcia

185 - 210 orr.

Euskal Herriko ikasbidearen oinarriak eta aldaketak

Sabin Oregi

211 - 224 orr.

Asociaciones de mocerías en la merindad de Busturia. Estudio de Antropología Social. I

Josu Larrinaga Zugadi

225 - 290 orr.

Carnival performance, gender and ritual heterodoxy

Kepa Fernandez de Larrinoa

291 - 313 orr.

Analytic Summary

315 - 320 orr.

1997

La actividad folclórica de la juventud pamplonesa en la posguerra civil: el Oberena de Maxi Aramburu

Mikel Aranburu Urtasun

3 - 26 orr.

Anthropological trends in the study of folk theatre in Soule Valley

Kepa Fdez. de Larrinoa

27 - 40 orr.

La música popular como materia de composición musical. ¿Un uso exclusivo del nacionalismo musical?

M.ª Mercedes García Pérez

41 - 56 orr.

Del bertsolarismo silenciado

Carmen Larrañaga Odriozola

57 - 73 orr.

Centros de culto y proceso de cristianización en el entorno riojano

Jose Antonio Quijera

75 - 99 orr.

San Telmo museoko soinu eta hots tresnak

Juan Mari Beltran Argiñena

101 - 202 orr.

Analytic Summary

203 - 204 orr.

Scroll to Top