Logo Aurkinet
Tantak : Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntz aldizkaria
Hasiera / Bukaera:
1 zk. (1989ko maiatza)- - 1989-
Editorea:
[Leioa]: Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua = Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco
ISSN:
0214-9753
Maiztasuna:
Seihilabetekaria
Gaiak:
Hezkuntza

Dauden aurkibideak

2011

Bigarren eta unibertsitateko hezkuntzako ikasleen genero estereotipoak: eskolari eta bestelako sozioalizazio guneei begirada

Ane Larrinaga, Elisa Usategi, Mila Amurrio, Ana Irene del Valle

7 - 28 orr.

Nola identifikatzen dute unibertsitate ikasleek ikasteko behar duten informazioa eta informazio hori non lor daitekeen

Txema Egaña

29 - 62 orr.

Gorputz asegabetasuna nerabezaroan

Paula Elosua, Josu Mujika, Hilario Murua

63 - 76 orr.

Unibertsitateko ikasleen ikaskuntzara bideratutako ebaluazioa

Jose Francisco Lukas, Carlos Santiago, Hilario Murua

77 - 98 orr.

Pertsona gorren Hezkuntza: bilaketa historikoa eta erronkak

Ainhoa Moiua

99 - 118 orr.

Zer dakite DBHko ikasleek gramatikaz? Subjektua eta Nor/nork eztabaidan. Kasu azterketa

Amelia Barquin, Uri Ruiz Bikandi, Teresa Zulaika

119 - 140 orr.

Liburuen berri...

141 - 142 orr.

2010

Irakurriaren ulermenaren zailtasunak bigarren hezkuntzan

Gema Lasarte

7 - 19 orr.

Ekosistemak bilatzen ote du oreka? Testuliburuetan ekologiaren bidez zabaltzen diren ideiak

Julia Ibarra Murillo

21 - 42 orr.

EAEko familia etorkinen aukerak lehen hezkuntzan: eskola eta hizkuntza eredua

Nahia Intxausti Intxausti, Feli Etxeberria Sagastume, Luis Joaristi Olariaga

43 - 65 orr.

Ikus-entzunezko alfabetizazioaren indar-guneak eta gabeziak Euskal Herrian. Eskola-komunitatean egindako ikerketa kualitatibo baten emaitzak

Txema Ramirez de la Piscina, Amaia Andrieu, Jose Inazio Basterretxea, Estefania Jimenez, Jose Vicente Idoyaga

67 - 91 orr.

Unibertsitateko irakasleen profila

Eguzki Urteaga

93 - 112 orr.

Liburuen berri

113 - 119 orr.

2010

Ahozkotasunaren irakaskuntza bigarren hezkuntzako testuliburuetan

Inés Mª García Azkoaga, Ainhoa Imaz Gaztelurrutia, Leire Diaz de Gereñu Lasaga, Alaitz Alegría Susperregi

7 - 42 orr.

Bigarren hezkuntzatik unibertsitatera: beharrezko informazioa

Marta Barandiaran Galdos, Miren Barrenetxea Ayesta, Antonio Cardona Rodriguez, Ana Maria Martin Arroyuelos, Juan Jose Mijangos del Campo, Jon Olaskoaga

43 - 76 orr.

Elkarrizkertuz egitasmoa: e-paper zorroa eta ikus entzunezko narratiba irakasle gogoetatsuaren hasierako prestakuntzan

Jose Manuel Correa Gorospe, Estibaliz J. De Aberasturi, Luis Pedro Gutierrez Cuenca

77 - 94 orr.

Oinarri aldaketako kontzeptu eta prozedurei dagozkien akatsen azterketa: Unibertsitateko 1. mailako aljebra

Izaskun Baro Yubero, Modesto Arrieta Illarramendi

95 - 112 orr.

Aucouturir Praktika Psikomotoreari Behaketa Metodologiaren aplikazio baten sistematizazioa

Elena Herran

113 - 126 orr.

Familia ereduak gaurko eskolan

Lucia Aguado Iribarren

127 - 148 orr.

Liburuen berri

149 - 155 orr.

2009

Sexu berekoenganako desira afektibo-sexualak dituzten pertsonek jasandako jazarpenak ongizate psikologikoan dituen ondorioak

Aitor Martxueta, Juan Etxeberria

7 - 25 orr.

Inmigrazioari buruzko diskurtso heuristikoaren azterketa

Santiago Palacios, Blanca Olalde

27 - 43 orr.

Euskara-agiriak Europako Markora egokitzeko eta baliokidetzeko prozedura

Inaki Pikabea, J. F. Lukas, N. Figueras

45 - 67 orr.

Irakasleen egoera Gipuzkoan Francoren garaian

Hilario Murua

69 - 83 orr.

Zientzia eta teknologiako unibertsitate-ikasleen iritziak eta irudikapenak Ipar Euskal Herrian

Eguzki Urteaga

85 - 108 orr.

Terminologiaren datu base bat hizkuntzaren didaktikarako

Kepa Larrea, Maite Monasterio, Mikel Zabala

109 - 125 orr.

Gizarte hezitzaileen praktika profesionalaren testuinguru instituzionala

HAURBABESA LANBIDE taldea

127 - 155 orr.

Liburuen berri

157 - 166 orr.

2009

Hizkuntzen kudeaketa eskolan

Amelia Barquin

7 - 21 orr.

Espainiako Bigarren Errepublikaren garaia hezkuntza berrikuntzari begira

Igor Camino, Ainara Olarra

23 - 54 orr.

EHU-ko orientazio psikopedagogiako practicumetik orientatzailearen lanbide konpetentzien ikasketa

Rakel Del Frago, Garbiñe Irazu, Javier Lopez, Amaia Mujika

55 - 73 orr.

Kalitatea hezkuntza: ikerketa baten ondorioak

Xabier Etxague, Asier Huegun, Arkaitz Lareki, Jesus Maria Goñi, Pello Aramendi, Pello Ayerbe, Juan Carlos Sola, Juan Ramon Oyarzabal

75 - 94 orr.

Hiri Hezitzaileen esperientzien azterketatik ildo nagusietara

Olaia Jimenez, Karlos Santiago, J. Francisco Lukas, Felix Basurko, Luis Lizasoain

95 - 125 orr.

2008

Islamari buruz ikonoen bidez zabaldutako mezuak, euskarazko testuliburuetan

Mario Unamuno

7 - 49 orr.

Informazioa bilatzen konpetenteak dira unibertsitateko ikasleak? Mondragon Unibertsitateko Irakasle Ikasketetako 1. mailako ikasleen kasua

Txema Egaña

51 - 73 orr.

Donostiako Unibertsitate Eskola Politeknikoko ikasleen ahalmen espazialaren azterketa: neurria eta estrategiak

Iera Arrieta, M. ª Concepción Medrano, Modesto Arrieta

75 - 90 orr.

Adin txikikoen ebaluazio sozio-pertsonala egoera ahul-ahuleko testuinguruetan

M. Angeles de la Caba

91 - 108 orr.

Hiri Hezitzailea, kontzeptua eta ideia-gakoak

Olaia Jimenez, J. Fco. Lukas, Felix Basurko, Karlos Santiago

109 - 127 orr.

Practicum konpartitua: Practicum IIaren tutoretzan berrikuntza Irakasleen prestakuntzarako ikasketetan

Luispe Gutierrez, Jose Miguel Correa, Estitxu Jz. Aberasturi, Alex Ibáñez

129 - 142 orr.

Liburuen berri

143 - 150 orr.

2008

Hezkuntza-eskubidearen eremuko Europa mailako azterketa erkatua

Paulí Dávila, Luis M.ª Naya, Inaki Zabaleta

7 - 33 orr.

Hezkuntzaren soziologia Frantzian

Eguzki Urteaga

35 - 50 orr.

Hezkuntzari soziologiatik begira

Jose Inazio Imaz

51 - 85 orr.

Zenbakizko pentsamenduaren sorrera psikologia paradigma ezberdinetatik

Jose Domingo Villarroel

87 - 103 orr.

Euskadido ikastetxe publikoetako eskoa zuzendaritzarako sarbidea

Pello Aramendi, Juan Ramon Oiartzabal, Karmele Bujan, Juan Carlos Sola

105 - 116 orr.

Liburuen berri

117 - 132 orr.

2007

Testuliburuetako edukien eta itxuraren garapena: Anaya, Edebé eta Santillana argitaletxeak adibide

Begona Bilbao, Gurutze Ezkurdia, Karmele Perez

7 - 25 orr.

II Errepublika Bilbon: Lehen Hezkuntzaren birmoldaketa eta lehenengo hastapenak (1931-1932)

M.ª Olga Macias

27 - 46 orr.

Hizkuntzen Portfolioa ataritik ikasgelara

Justo Bereziartua

47 - 63 orr.

Psikopedagogoaren profil profesionalaren inguruko ekarpenak

Francisca Arte, eta beste

65 - 80 orr.

Arte Hezkuntza utopiaren eta pragmatismoaren artean

Isusko Vivas

81 - 133 orr.

Bizikidetza ikastetxeetan

Olaia Jimenez, Karlos Santiago, Jose F. Lukas

135 - 156 orr.

Liburuen berri

157 - 163 orr.

2007

Eskoletako gazteentzat hizkuntzak ikastea zigorra ote?

I. Pikabea

7 - 26 orr.

Bigarren hizkuntzaren (H2) eskurapenerako hainbat oinarri eta proposamen metodologiko

K. Larrea, O. Bourgeaud

27 - 42 orr.

Soinua eta irudia emozioen pertzepzioan

Inaki Gaminde

43 - 64 orr.

Portafolioa eta lan-ekipoak. Talde Dinamika ikasgaian burututako esperientziaren azalpena

J. Inazio Marko

65 - 84 orr.

Interneten erabilera didaktikoa Euskal Herriko Unibertsitatean

Arkaitz Lareki

85 - 100 orr.

Adimen urritasuna zuten ikasleekin lehenengo hezkuntza esperientziak Euskal Autonomi Erkidegoan Bilakaera historikoari buruz zenbait ohar

Karmele Aranguren

101 - 128 orr.

Bazterreraturiko kolore-hitzen artean, osasuntsuak (ajerekin bada ere)

Txema Preciado

129 - 0 orr.

2006

Kalitate Programak eta Normalkuntza Programak ikastetxeetan: elkarrengandik ikasten Ikerketa baten emaitzak

J. Inazio Marko

7 - 26 orr.

Jauzika hiru urterekin: Haur portaera psikomotorearen behaketa

Elena Herran

27 - 44 orr.

Nerabeen Lanbide-lehentasunak

Paula Elosua

45 - 56 orr.

Didaktika berriak informazio eta komunikazio teknologien bidez

J. Domingo Villarroel

57 - 72 orr.

Euskal ikusteko era ez ezik, koloreen artean ere badago bazterreraturik

Txema Preciado

73 - 0 orr.

2006

Hego Euskal Herriko eskola-liburutegien erabilera, kudeaketa eta funtzionamendua

O. Jimenez, J.F. Lukas, K. Santiago

9 - 44 orr.

Hezkuntza-kooperatiben egoera EAE-n

Felix Basurko, Xabier Galarreta, J.F. Lukas, Inaki Pikabea

45 - 60 orr.

Zenbateraino ezagutzen dute euskarazko tradizioa irakasle- eta kazetari-gaiek?

Julian Maia, Ane Beldarrain, Maite Serna

61 - 82 orr.

"Erna zite! Beranta gorria dugu!"

Txema Preciado

83 - 132 orr.

Heziketa bereziaren inguruko legediaren garapena Euskal Autonomi Erkidegoan

Lucy Sepulveda, Elena Bernaras, Concepcion Medrano

133 - 156 orr.

Helburu geometrikoen eskuratze-mailaren kategorizazio bidean Van Hiele ereduaren barruan

Joxemari Sarasua, Modesto Arrieta

157 - 170 orr.

Liburuen berri

171 - 0 orr.

2005

Gaitasun morala eta ezagutza sozio-pertsonalaren azterketa ertain eta unibertsitateko laginetan

Santiago Palacio, Gurutze Etxezarreta

7 - 26 orr.

Sozializatze-estiloen garapena

Paula Elosua, Begona Arrieta, Begona Unanue, Alazne Aizpitarte

27 - 40 orr.

Irakasleen arteko desberdintasunak fokaketa komunikatiboan

Beronika Azpillaga

41 - 56 orr.

Gau gorri pelotari, goiz gorri errotari

Txema Preciado

57 - 102 orr.

Zenbakien erabilera ipuin unibertsaletan

Iera Arrieta

103 - 114 orr.

Liburuen berri

115 - 0 orr.

2005

Curriculumaren ebaluazioa

Xabier Etxague Alcalde

7 - 35 orr.

Hezkuntza Ebaluazioaren Esparruak

Jose Francisco Lukas, Olaia Jimenez, Karlos Santiago

37 - 70 orr.

Irakaskuntza unibertsitarioan erabiltzeko Webgune baten diseinua

Karlos Santiago Etxeberria, Jose Francico Lukas Mujika

71 - 87 orr.

Gure arteko haur eta gazte literatura

Xabier Etxaniz Erle

89 - 101 orr.

Ikasbide esperientziala : gorputz-sentsazioak hezitzaileen prestakuntza praktikorako bidean. Hurbilpen teorikoa

Axier Huegan Burgos

103 - 118 orr.

Liburuen berri

119 - 0 orr.

2004

Emozioak eta gorputza hezitaileen harreman-trebetasunen prestakuntza bidean : esperientzia baten azterketa

Axier Huegun Burgos

7 - 37 orr.

Autokontzeptu-eskalaren euskaratzea

Paula Elosua Oliden

39 - 55 orr.

HHko eta LHko ikasgeletan ahozko euskara hobetzeko esku hartzeko programa

Inaki Pikabea

57 - 69 orr.

Piaget eta Psikologia

Mikel Haramburu Oiharbide

71 - 87 orr.

Ebaluazioan egoten diren zehar-iritziak eta honetarako kalitate irizpideak

Juan Carlos Tójar Hurtado

89 - 112 orr.

Liburuen berri

113 - 132 orr.

2003

Euskal Hezkuntza Sistemari begirada bat kanpotik

F. Javier Murillo

7 - 16 orr.

Testen euskaratzea. Balizko alborapenaren iturriak

Paula Elosua Oliden

17 - 38 orr.

Gizartearen aldeko jokabidea, garapen emozionala eta haurren sormena bultzatzeko jolas programak

Maite Garaigordobil Landazabal, Ainhoa Durá Anabitarte

39 - 62 orr.

Lanbide Heziketa. Euskal Herriko kalitate eredua

Jaume Sarramona

63 - 81 orr.

Ikastetxeari aniztasunaren tratamendua. Hobetzen lagunduko dion eredu baterantz

Begona Martínez Domínguez

83 - 98 orr.

Guztiontzako gizarte. Ezintasunak dituzten pertsonen Europalo urtea dela eta

Amando Vega Fuente, Pello Aramendi Jauregi

99 - 115 orr.

Liburuen berri

117 - 0 orr.

2003

Ikas-estoloen eta ikas-estrategien garrantzia euskera-ikasle helduengan

Inaki Pikabea Torrano

7 - 31 orr.

Adimen urritasuna duten haurren arreta goiztiarra

Karmele Aranguren Garayalde

33 - 54 orr.

e-kalitatea?, interneten oinarritutako hezkuntza unibertsitarioaren azterketa

J. M. Correo, A. Ibáñez, E. Jimenez de Aberasturi, N. Amenabar

55 - 96 orr.

Zientzia guneak, zientzia komunikatzeko tokiak

M.ª Pilar Díaz Palacio, Margarita Cuesta, Isabel Echevarria, Maite Morentin

97 - 114 orr.

Liburuen berri

115 - 0 orr.

2002

Aduaren eskutik heziketa artistikoa

Txema Preciado Saez de Ocariz

7 - 34 orr.

Autokontzeptu fisikoa nerabezaroan eta bere eremuak

Alfredo Goñi Grandmontagne, Santiago Palacios Navarro, Sonia Ruiz de Azua, Luis Mª Zulaika Isasti

35 - 49 orr.

Autokontzeptuaren hierarki-izaeraren azterketa, eremu fisikotik abiatuz

Alfredo Goñi Grandmontagne, Santiago Palacios Navarro, Sonia Ruiz de Azua, Luis Mª Zulaika Isasti

51 - 64 orr.

Elkarrizketa iraksleen lan-trensa gisa. Psikoanalisiaren ekarpenak (psikologia dinamikoa)

M.ª Lluïsa Etxeberria Azkune

65 - 77 orr.

Nafarroako aldundiko euskararen aldeko sailaren Ekimenak (1957-1972)

Irene López-Goñi

79 - 104 orr.

Gizarte pedagogiaren esparru akademiko eta lanbide arloa

Antton Arka

105 - 113 orr.

Liburuen berri

115 - 0 orr.

2002

Irizpideari buruzko ebaluazioa : Ikasgelako probak egiteko metodologi osagaiak

J.M Jornet, J.M. Suárez, Mª J. Perales

7 - 52 orr.

Hezkuntza-programaren ebaluaketa : Oinarrizko kontzeptuak, ikuspuntu nagusiak eta arazoak

Ramon Pérez Juste

53 - 81 orr.

Heziketa Berezirako ikasleen prestakuntza eta laneratze prozesua

Karmele Aranguren, Luis Maria Elizalde, Javier Monzon, Jose Ignacio Perez, Elena Bernaras, Mikel Garaizar

83 - 104 orr.

Autokontzeptua : alderdiak, jatorria, funtzioak, desadostasuank, aldaketak eta kontsistentzia

Mikel Haranburu Oiharbide, Jesus Guerra Plaza

105 - 121 orr.

Liburuen berri

123 - 0 orr.

2001

Bideratze-funtzioa prestatzaileen prestakuntzan : esperientzia baten azterketa

Idoia Fernandez, Maite Arandia

7 - 16 orr.

Bideratze-lana gizarte-eragileen lanbide-garapeneko esperientzia batean : azterketa etnografikoa

Mairte Arandia, Pilar Ruiz de Gauna

17 - 30 orr.

Bigarren hezkuntzaren hastapenak Gipuzkoan. Donostiak garatutako prozesua

Igor Camino Ortiz de Barron

31 - 59 orr.

Gipuzkoako auzo-eskolak. 1930-1938

Joxe F. Garmendia Larrañaga

61 - 77 orr.

Eskolako hizkera ereduaz, euskara batuaren eta euskalkiaren arteko harremanen testuinguruan

Julian Maia Larretxea

79 - 101 orr.

Ama-hizkuntzak ez du gramatikaren barnerakuntzaren ordenamendua baldintzatzen

Amaia Mendizabal Ituarte

103 - 118 orr.

EAEko ikastetxeen zuzendaritza-taldeen inguruko pertzepzioak

Maider Sedano, Noelia Moyano, J. F. Lukas, Carlos Santiago, Luis Lizasoain, Luis Joaristi

119 - 137 orr.

Liburuen berri

139 - 0 orr.

2001

Eskola eraginkortasunaren hobekuntzarako Europako eredu baterantz

Javier Murillo Torrecilla

7 - 40 orr.

Autoebaluazio instituzionala : xedeak, eragileak eta metodologia

Joan Rué

41 - 59 orr.

Ebaluazio psikopedagogikoa

Mª. Lourdes Aparicio Ágreda

61 - 75 orr.

Kontzientzia metalinguistikoa euskara-ikasle helduen artean

Ugarte Perales

77 - 96 orr.

Plastika eta Ikus-adierazpena : Lehen Hezkuntzarako euskaraz argitaratutako testu liburuen analisia

Enrique Llorente, Amaia Andrieu, Amaia Montorio, Pablo Lekue

97 - 114 orr.

Musika heziketa

Aitor Sarralde Díaz

115 - 125 orr.

Liburuen berri

127 - 0 orr.

2000

Ikastetxearen kalitatearen ebaluazioa (II)

Xabier Etxague Alkalde, Pello Aierbe Etxeberria, J.F. Lukas Mujika

7 - 38 orr.

Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeen kanpo-ebaluazioa

J.F Lukas, C. Santiago, B. Munarriz, N. Moyano, M. Sedano

39 - 63 orr.

Delphi taulak : hezitzaileentzako ikerkuntza-metodologia bat

Lluis Ballester Brage

65 - 94 orr.

Testuen ulermen prozesuaren faktore erabakigarriak

Nekane Balluerka, Arantxa Gorostiaga

95 - 119 orr.

Nortasunaren motibaziozko osagaien azterketa : Ni Erreala, Ni Ideala, Behar Lukeen Nia, Egozpen Estiloak, Autoeraginkortasuna eta beste aldagai kliniko batzuk

Mikel Haranburu Oiharbide, Jesus Guerra Plaza

121 - 145 orr.

Artea - ez artea ezbaitik errealitatea irudikatzeko mailetara

Txema Preciado Saez de Ocariz

147 - 164 orr.

Liburuen berri

165 - 0 orr.

2000

Ikastetxearen kalitatearen ebaluazioa

Xabier Etxague Alkalde, Pello Aierbe Etxeberria, J.F. Lukas Mujika

7 - 42 orr.

Zuzendaritza-taldekideen formazioa LOGSEren esparruan : Kasu batean oinarritutako azterketa eta gogoeta

Karmele Bujan Vidales

43 - 60 orr.

Matematikaren Ebaluazioa curriculum eraikitzaile baten ikuspegitik : esperientzia bat

Jesus Maria Goñi Zabalda

61 - 72 orr.

Euskaratutako hau - eta gazte - literatura hezkuntza-sistemaren testuinguruan : egindakoak eta egitekoak

Manu Lopez Gaseni

73 - 82 orr.

Irudi soziometrikoak eta haien interpretazioa soziograma baten azterketan

Flor A. Cabrera Rodríguez

83 - 102 orr.

Komunikazio-gaitasuna baloratzen (II) : ebaluazio-irizpideen trataera

Mikel Prieto

103 - 131 orr.

Frantzia eta hezkuntza-sistemaren sorrera nazioaren itzalpean

Inaki Zabaleta Imaz

133 - 147 orr.

Ikasleen gaitasun emozionala

Camino Echagüe Alcalde

149 - 163 orr.

Liburuen berri

165 - 0 orr.

1999

Nerabea eta Ikasketak

Maria Luisa Etxeberria Azkune

7 - 20 orr.

Zuzendaritza Proiektua

Juan Carlos Sola Eslava, Pello Aramendi Jauregi

21 - 39 orr.

Ikastetxean ardazturiko formazio-programa baten ebaluazioa

Xabier Etxague, Jesus Mari Goñi

41 - 57 orr.

"Hezkuntza Ikerketa eta Ebaluazioa" Precticum-aren ebaluazioa : esperientzia bat

Noelia Moyano Rubiales, Eider Gamboa Ruiz de Eguilaz, Begona Cabero Simon

59 - 73 orr.

Autokontzeptu fisikoaren neurtresnak

Zulaika Isasti

75 - 96 orr.

Liburuen berri

97 - 0 orr.

1999

Ikastetxeen kanpo-ebaluazioa : aukerak eta mugak

Alejandro Tiana

7 - 32 orr.

Datuen bilketa eta analisirako metodoak : paper-zorroen bidezko ikaskuntzaren ebaluazioa

Elena Barberà Gregori

33 - 43 orr.

Neurketa-tresna psikopedagogikoen euskaratzea eta itemaren funtzionamendu diferentziala

Paula Elosua Oliden, Alicia Lopez Jauregui

45 - 58 orr.

Nazionalismoa eta hezkuntza

Inaki Zabaleta Imaz

59 - 81 orr.

Hezkuntza eta bazterketa gizarte globalizatuan. Erantzun pedagogiko alternatiboak

Felix Placer Ugarte

83 - 94 orr.

Zeharkako gaien integraziorako esperientzia bat kultur aniztasunaren ikuspegitik (neska eta mutil saharauientzako donostiko gida)

B. Martinez, C. Medrano, B. Munarriz, F. Basurco, F. Bermejo

95 - 121 orr.

Komunikazio-gaitasuna baloratzen (I)

Mikel Prieto

123 - 141 orr.

Liburuen berri

143 - 0 orr.

1998

Gizarte-hezkuntzazko proiektuen bideraketa eta garapena

Gloria Pérez Serrano

7 - 45 orr.

Haurtzaroaren babesa eta derrigorrezko eskolatzea : Donostiako Udal-eskoletako erreforma XX. mendearen lehenengo hamarkadetan

Arantzazu Uribe-Etxebarria, Idoia Fernandez, Ana Eizagirre

47 - 60 orr.

Balioak ikastolan(II) : proposamen praktikoa

Oskar Viguera, Gemma del Rio

61 - 84 orr.

Dinamizazio soziolinguistikoa esparru berria gizarte eta kultur animazioan

J. Inazio Marko Juanikorena

85 - 111 orr.

Bigarren hizkuntza irakasteko eskolak egin dezakeena

Uri Ruiz Bikandi

113 - 130 orr.

Unibertsitateko irakasle berrien integrazioa : laneko lehen urtea

Pello Aramendi Jauregi

131 - 138 orr.

Hezkuntza-sistema, HIESa eta honen ondorioen aurrean

A. Vega

139 - 148 orr.

Liburuen berri

149 - 0 orr.

1998

Ebaluazio kritikoa eta ikerketa-ekintzako metodologia

Isabel Lopez

7 - 28 orr.

Sexuen araberako ezberdintasunak garapen etiko-moralean (Euskal Herrian burututako ikerketa bat)

Kontxi Medrano, Lontxo Oihartzabal

29 - 47 orr.

Hezkuntza sozioafektiboa eskolan

Mariangeles de la Caba

49 - 75 orr.

Definitu, gizarte-mailan hobeto jarduteko pertsonekin. AA Kontzeptuaren ezereztatzea

Jose Ramon Orcasitas

77 - 94 orr.

Testu literarioen erabilpena bigarren hizkuntzako klasean : zenbait ariketa

David Lasagabaster

95 - 104 orr.

Unibertsitateko ikasleek eremu eta potentzial elektrikoen ideien barneratze-prozesuan duten zailtasuna

C. Furió, J. Guisasola, E. Gomez

105 - 116 orr.

Guraso eta irakasleen komunikazio-gaitasunen garapenerako esku-hartze eta ebaluazio, eta beren eragina seme-alaba/ikasleen garapen pertsonalean

Juana Mari Maganto, Isabel Bartau, Maria Angeles de la Caba

117 - 140 orr.

Helduen hezkuntza : Telebistari buruzko irakaskuntza eta ikaskuntza kritikorako programa

Jose Miguel Correa, Kike Riaño, Elena Sarasa, Jon Moñux, Ixa Fernandez, Antxon Alfaro

141 - 154 orr.

Ikastolan balioak lantzen

Oskar Viguera, Gemma del Rio

155 - 174 orr.

Liburuen berri

175 - 191 orr.

1997

Paulo Freireren omenez

Arantxa Ugartetxea

7 - 12 orr.

Parisko Jullien-en (1775-1848) ekarpenak Erkatutako Hezkuntzara

Luis Maria Naya Garmendia

13 - 53 orr.

Eleizalde : Politika abertzalea pedagogia gisa

Esteban Antxustegi Igartua

55 - 74 orr.

Gizarte-Zientzien irakaskuntza Haur-Hezkuntzan

Maite Murua Mugika, Juan Ramon Oyarzabal

75 - 92 orr.

Begiradatxo bat marrazketa librearen errealitateari

Txema Preciado Saez de Ocariz

93 - 109 orr.

Sare publikoari kritika konstruktiboa

Pello Aramendi Jauregi

111 - 124 orr.

"B" ereduko tipologizaziorako irizpide, dimentsio eta adierazleak

Felix Etxeberria, Inaki Dendaluze, Juan Etxeberria, Frantziska Arregi, Jesus Arzamendi, Xabier Etxagüe

125 - 141 orr.

Hezkuntza-Orientabidea XX.mende bukaeran : orientabidearen sorreran aurrekinak eta testuingurua; hezkuntza-orientabidearen eta psikopedagogi eskuhartzearen kontzeptu modernoaren hurbilpena

Rakel del Frago Arbizu

143 - 158 orr.

Liburuen berri

159 - 0 orr.

1997

Piaget-en Ekarpenak Psikologia eta Hezkuntza arloan

Mª Angeles de la Caba, Rafael López Atxurra

7 - 34 orr.

Programen Ebaluazioa Espainiako Estatuan

Rafael Carballo Santaolalla

35 - 47 orr.

Ebaluazio-prozesu baten plangintza

Rafael Carballo Santaolalla

49 - 76 orr.

Testu-datuen azterketarako. Metodo kualitatibo eta kuantitatiboak

Javier Gil Flores, Eduardo García Jimenz, Gregorio Rodríguez Gómez

77 - 108 orr.

Haur eta gazte literatura : Morrontzaren itzulera

Manu Lopez Gaseni

109 - 114 orr.

Prentsaren azterketa hezkuntzarako tresna lagungarria

Maria Badiola, Alicio Gomez, Pilare Mendia, M. Jose Zoilo

115 - 129 orr.

Liburuen berri

131 - 0 orr.

1996

Ebaluazioan informazioa bildu eta analizatzako estrategia kualitatiboak

Delio del Rincón

7 - 35 orr.

Ingurugiro-heziketaren errealitatea eta etorkizuna euskadin

Jose Felix Martínez Huerta

37 - 46 orr.

Kulturaniztasuna eta Hezkuntza

M. Artola Artano, G. Asensio Ibarguren, A. Berasategi Armendariz, T. Santamaria Irizar, O. Urdangarin Iriarte

47 - 65 orr.

Idatzizko euskara batua eta ahozko euskararen arteko kontraesanak Euskal Herriaren nortasun kolektiboaren eraikuntzan (gazte-hizkeraren kasua)

Fito Rodriguez Bornaetxea

67 - 78 orr.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta herri txikien iraupena

B. Bilbao Bilbao, G. Ezkurida Arteaga, K. Perez Urraza

79 - 86 orr.

Liburuen berri

87 - 0 orr.

1996

Unibertsitatearen ebaluazio instituzionalaren alderdiak

Ignacio J. Alfaro Rocher, Alfredo Pérez Boullosa

7 - 36 orr.

25 Urtetik gorakoentzako sarrera-probatik heldutako ikasle unibertsitarioen ezaugarriak

J.F. Lukas Mujika, Carlos M. Santiago Etxeberria, Feli Arbizu Bakaikoa

37 - 48 orr.

Euskal gaztetxoen euskararekiko jarrerak eta jokabideak : hezkuntzaren eragina euskal gaztetxoak euskalduntzean : gaztetxoek euskararekiko duten ezagutza eta hizkuntza honekiko dituzten jokabideak

Nekane Larrañaga Aizpuru

49 - 72 orr.

Komunikazioa eta irudikapena : gaztelaniaren irakaskuntza euskara-gaztelania irakaskuntza elebidunean gaztelania bigarreb hizkuntza (2h) denean

Ikerkuntza Kooperatiboko Mintegia , B. Munarriz, B. Martinez, C. Medrano, F. Basurco, M. Defauce, E. Barrio, F. Bermejo

73 - 96 orr.

Teoriak eta praktika irakasleen etengabeko prestakuntzan

Pilar Ruiz de Gauna

97 - 112 orr.

Beharren ebaluazioaren eragina hezkuntza prozesuan

Begola Munarriz Irañeta, J.F. Lukas Mujika

113 - 121 orr.

Liburuen berri

123 - 0 orr.

1995

Laguntza-zerbitzuen bilakaera eta lanbide-perfilak EAEn

B. Martinez, V. Pérez-Sostoa, J. Galarreta

7 - 20 orr.

Eskolatik lanerako bidea: Gizarte-garantiako programak

L. Sarasola, L.M. Naya

21 - 44 orr.

Matematika-ikaskuntzaren teoriei hurbilketa

M. Arrieta

45 - 52 orr.

Gizarte Zientzietako irakasleen perspektibak ikerketa etnografiko bat dela medio

J.R. Oiarzabal

53 - 66 orr.

I. Lopez

67 - 84 orr.

Euskararen jabekuntza: jakin eta beste aditz trinko batzuen eragingarritasunaz

A. Barrena

85 - 94 orr.

Liburuen berri

95 - 0 orr.

1995

Irakurketaren garrantzia giza garapenean

Paulo Iztueta

7 - 25 orr.

Ikaste-estrategiak: kontzeptualizazioa

Carlos M. Santiago

27 - 45 orr.

Ikaste-estrategietan esku-hartzea : 8.mailan gauzatutako esperientzia

Carlos M. Santiago

47 - 64 orr.

Hezkuntza-erreforma Ingalaterran : Ebaluazioaren zentzua

Charly Ryan

65 - 82 orr.

Oharpen orokorreko jarraibideak. 4 urtekoen haur-hezkuntza

T. Huguet

83 - 131 orr.

Liburuen berri

133 - 0 orr.

1994

Haur Hezkuntzarako behaketa eta ebaluaketa. 3 urteko haurrak

T. Huguet, M. Planas, M. Vilella

7 - 24 orr.

Nola eman bibliografia? Gomendioak, adibideak eta beste

P. Salaberri

25 - 44 orr.

Haur euskaldun elebakar baten menpeko perpausen jabekkuntza-garapena

A. Barrena

45 - 76 orr.

Ingurugiroaren arazo baten trataera didaktiko konstruktibista: desertifikazioa eta uholdeak

A. Gurutzeaga

77 - 108 orr.

Ingurugiroari buruzko gai baten irakaskuntzarako ikuspuntu konstruktibista bat: janari ontzien koste ekologikoa

E. Pozueta

109 - 142 orr.

Eskola-Hizkuntza(k) eta hizkuntza ordezkapena

X. Isasi

143 - 162 orr.

Hizkuntza, pentsamendua eta kultura

F. Olabarrieta

163 - 176 orr.

Elebiduntasun mailaren garapena eta berau mugatzen duten aldagai soziolinguistikoak eta psikologikoak Oinarrizko Heziketa Orokorreko ikasle elebidunengan

N. Balluerka, A. Bergara, A. Gorostiaga

177 - 196 orr.

Elebiduntasunari buruzko testaren bidez lorturiko datuen azterketa kuantitatiboa

P. Elosua, A. Lopez, J.A. Artamendi

197 - 218 orr.

9-14 urte bitarteko neska mutilek ekarritako hiztegien azterketa

F. Yenes, L. Erriondo, X. Isasi

219 - 238 orr.

Liburuen berri

239 - 0 orr.

1994

B ereduaren egoeraren deskribapena eta tipologia ikerketaren lehen urratsak....................... 7 J.F. Lukas eta beste

J.F. Lukas

7 - 30 orr.

Murgilketako irakaslegoaren mintzairaren azterketa funtzionala eta bere egokipena bigarren hizkuntzako ikaslegoaren konpetentzi mailara

R. Soto

31 - 50 orr.

Elementu psikosozialen eragina bigarren hizkuntzaren jabetzean: bizitasun etnoliguistikoa, sare soziala eta motibazioa

J. Cenoz, J Valencia

51 - 70 orr.

Hizkuntzaren lorpen-prozesua paradigma eraikitzailearen ikuspegitik. Ikerketarako hainbat ohar eta galdera

L. Oihartzabal

71 - 82 orr.

Museoak: Haurrentzat debekaturik!. Euskal Herriko Museoen hezkuntza funtzioari buruzko zenbait azalpen eta iritzi

R. Zulaika

83 - 96 orr.

Haurtzaroaren babesaren instituzionalizatze prozesua Hego Euskal Herrian (1900-1930)

A. Uribe-Etxeberria

97 - 112 orr.

Natur arloaren irakaskuntzan kontuan eduki beharreko zenbait faktore

M. Haranburu

113 - 150 orr.

Liburuen berri

151 - 0 orr.

1993

Elebiduntasuna

L. Erriondo

7 - 22 orr.

Ahozko historia proposamen didaktiko gisa: oroimen historikoaren eraikuntza kolektiboa

I. Fernandez

23 - 40 orr.

Ikastetxean ardazturiko prestakuntza adibide bat

N. Gonzalez

41 - 48 orr.

Lasarte-Oriako Institutuaren Diagnosia

M.V. Gonzalez, L. Herrasi

49 - 74 orr.

Euskal Unibertsitatea dela eta kanpoko Unibertsitateetako zenbait eredu pedagogiko

F. Rodriguez

75 - 88 orr.

Irakaslegoaren ondoeza Gipuzkoan

I. Aizpurua, J.M. Correa, L. Jauregi, M. Eceiza

89 - 112 orr.

Sinbolo nazionalen jabetze prozesua. Banderak

A. Arribillaga, B. Molero

113 - 132 orr.

Liburuen berri

133 - 0 orr.

1993

Ingelesaren jabetza ikasle elebakardun eta elebidunengan

J. Cenoz

7 - 20 orr.

Nafarroako D ereduko ikasleen euskara errendimendua: azterketa deskribatzailea

X. Etxague

21 - 44 orr.

Egokitzapen eskolarra eta elebitasuna: Donostian egindako ikerketa batean lortutako emaitzak

L.M. Naya

45 - 60 orr.

Euskararen herritik erdararen mundura

A. Rodriguez, X. Isasi

61 - 72 orr.

Euskal Eskola eta hitzarmen politikoa

Hezkuntza Mintegia

73 - 102 orr.

Bizitakoa versus ikasitakoa: horia eta urdina gatazka honen adibideak

Tx. Preciado

103 - 120 orr.

Irakurmena eta euskal fonologiaren arazo batzuk

I. Gaminde

121 - 126 orr.

ESAIZU, euskarako material kurrikularrak

R. Abasolo, J. Arejolaleiba, M. Bilbatua, J. Garmendia, M. Sainz

127 - 138 orr.

Aktibitate sistemetan oinarritutako euskararen irakaskuntza bizirako esperientzi bat

M. Aristizabal

139 - 150 orr.

Prentsa eskolarra hizkuntzaren jabetze prozesua bizkortzeko eta hizkuntza funtzioak hedatzeko

A. Jaio

151 - 164 orr.

Ikastetxeko hezkuntza proiektuaren elaborazioa Martuteneko Lanbide Heziketako Institutuan

K. Intxausti

165 - 186 orr.

Liburuen berri

187 - 0 orr.

1992

Kultur-elkartasuna eta balioekiko hezkuntza

K. Medrano, L Oihartzabal

7 - 18 orr.

Koloreari buruzko irakaskuntzaren egokitasuna Euskalerriko testuinguruan

T. Preciado

19 - 46 orr.

Sexuen arteko hezkuntza diferentzialaren eboluzio: eredu koedukatzaile baten bila

B. Martinez

47 - 58 orr.

Geroko irakasleak eta sexualitatea

I. Aizpurua, J.M. Correa, M. Eceiza

59 - 80 orr.

Euskara errendimendua: hainbat aldagairen eragina

X. Etxague

81 - 98 orr.

Irakasleak, ikasgelan ikertzaile

B. Munarriz, C. Santiago

99 - 110 orr.

Irakurketa-idazketaren ikaste prozesua paradigma eraikitzailearen eta soziogenetikoaren ikuspegitik. III Didaktika baten proposamena

L. Oihartzabal

111 - 130 orr.

Orientazio departamendu bat antolatzeko metodo praktikoa

S. Galdos

131 - 150 orr.

Liburuen berri

151 - 0 orr.

1992

Murgilpen eta auto-ikaskuntza programak, elebitasunaren urraspideetan.............................. 7 F. Etxeberria eta E. Baxoc

F. Etxeberria, E. Baxoc

7 - 20 orr.

Egokitzapen eskolarra eta elebitasuna hurbilpen teorikoa.................................................. 21 L.M. Naya

L.M. Naya

21 - 32 orr.

Irakurketa-idazketaren ikaste-prozesua paradigma eraikitzailearen eta soziogenetikoaren ikuspegitik. II. Didaktika baterako hipotesiak

L. Oihartzabal

33 - 56 orr.

Irakaskuntzaren edukien antolaketa

A. Goñi, C. Astigarraga

57 - 70 orr.

Matematika-errendimendua 6. mailan. Zenbait aldagaiaren eragina

J.F. Lukas, C. Santiago, I. Dendaluze, L. Joaristi

71 - 86 orr.

Orientazioaren antolakuntza ikastetxean

M. Gomez

87 - 100 orr.

Ikastetxeetako zuzendaritza taldeetako partaideen formazioa: Euskal Herriko Unibertsitatean eginiko esperientzia bat

X. Etxague

101 - 110 orr.

Liburuen berri

111 - 0 orr.

1991

Ikastetxearen hezkuntza proiektua eta zuzendaria berrikuntza bidean

Pello Aierbe

9 - 34 orr.

Irakurketa-idazketaren ikaste-prozesua paradigma eraikitzailearen eta soziogenetikoaren ikuspegitik

L. Oihartzabal

35 - 0 orr.

Talde baloreen garapena ikasgelan

M.A. de la Caba

49 - 64 orr.

Euskal egitate berizgarriaren ardura eta euskararena bereziki Bergarako Erret mintegi abertzalearen hezkuntza egitarauan

K. Larrañaga

65 - 86 orr.

Haurtzaroaren babesari buruzko ikuspegi historikoa

P. Davila, A. Uribe-Etxebarria, I. Zabaleta

87 - 102 orr.

Idazleak ikastetxeetara

M. Landa

103 - 104 orr.

Mariasun Landa eskolan

X. Etxaniz, K. Akizu, L. Lazkano, G. Martinez Azkuenaga, R. Navarro, N. Viana

105 - 112 orr.

Liburuen berri

113 - 0 orr.

1991

Mintzairaren garapena haur euskaldunengan: Ikerlan deskriptibo baten prozedura eta lehenengo emaitzak

I Biain, R. Soto, B. Zuñiga

9 - 24 orr.

Elebitasuna eta funtzionamendu kognitiboa

C. Baker

25 - 50 orr.

Trebetasun eta errendimendu matematikoa testuinguru elebidunean: ikerketa baten emaitzak

J.F. Lukas

51 - 68 orr.

R. Baxter

69 - 88 orr.

Haurreskolen zenbait antolakuntza alderdi

P. Aierbe

89 - 102 orr.

Ikaskideen arteko harremanak: sozioezagupenezko gatazka, elkarkidetzazko ikasketa modua eta adinkideen arteko tutoretza

K. Medrano, L. Oihartzabal

103 - 118 orr.

Libiruen berri

119 - 0 orr.

1990

Egungo Sistema Eskolarraren eraikuntza eta Euskal Eskola Publikoari buruzko proiektuak direla eta egin beharreko oharpenak

Fito Rodriguez

9 - 20 orr.

Euskal Eskolaren lehen urratsak

I. Zabaleta, P. Davila

21 - 32 orr.

Ikastolaren normalizazioaren historia labur bat

Felix Basurco

33 - 62 orr.

Instituzionalizatze urratsak eta administraritzarekin harremanak (1980-90)

I. Fernandez, M. Gorostizaga

63 - 88 orr.

X. Isasi, L. Erriondo

89 - 110 orr.

Euskara: Erdiko Zikloko programazioaz

M. Azkarate, P. Etxeberria

111 - 130 orr.

Ibilbide iniziatikoa ahozko literaturan

Maite Mendiburu

131 - 146 orr.

Jolas librea haur eskoletan

N. Gonzalez, L.M. Elizalde

147 - 168 orr.

Liburuen berri

169 - 0 orr.

1990

Euskara irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren azterketa (1987-1990)

F. Etxeberria, E. Baxok

9 - 28 orr.

Lan teknikak eta ikasteko ohiturak: Interbentzio-programa

J.F. Lukas, C. Santiago

29 - 46 orr.

Eskolako aktibitateen antolakuntza soziala

Pello Aierbe

47 - 72 orr.

Unibertsitatea eta irakaslegoaren prestakuntza teknologia berrietan

Carlos Castaño

73 - 86 orr.

Ideologi mezuak haur literaturan

X. Etxaniz, M. Mendiburu

87 - 98 orr.

Liburuen berri

99 - 0 orr.

1989

Irakaskuntza euskalduna giro erdaldunean

Pello Aierbe

9 - 26 orr.

O.H.O.ko eredu elebidunean eskolarizatutako ikasleengan zenbait soziologi eta hezkuntza aldagaien eragina ertainetako ikasketen aukeraketan

J. F. Lukas, J. Condón

27 - 36 orr.

Karmele Bujan

37 - 58 orr.

Izen osagarridunetan, izenaren topikalizazioa

Eusebio Osa

59 - 76 orr.

Inaki Esparta

77 - 92 orr.

Arno Sternen espresioaren semiologia eta arte modernoaren prozesu analitikoaren arteko erlazioaz

Inaki Zuazo

93 - 100 orr.

Errealitatea irudikatzeko trebetasun falta eta artearekiko jarrera direla, proposamen bat

Txema Preciado

101 - 117 orr.

Liburuen berri

119 - 0 orr.

1989

Aurkezpena

Jacinto Iturbe

7 - 0 orr.

Osa Unamuno

13 - 32 orr.

Manu Lopez Gaseni

33 - 40 orr.

Mikel Fernández Aizpuru

41 - 66 orr.

Europear-algonkiar merkatalgo harremanetako euskal mordoilo hiztegia

Peter Baker

67 - 80 orr.

Modesto Arrieta Illarramendi

81 - 90 orr.

Jose Vazquez, Teresa Nuño

91 - 92 orr.

Hezkuntza Teknologia eta irakas-tresnerietan ikerkuntza

Carlos Castaño Garrido

93 - 106 orr.

Zenbait artelan aztertzeko eskema

Txema Preciado

107 - 0 orr.

Scroll to Top