Logo Aurkinet
Jentilbaratz : cuadernos de folklore
Inicio / Fin:
N. 6 (1997)- - 1997-
Editor:
Donostia: Eusko Ikaskuntza
ISSN:
1137-859X
Periodicidad:
Irregular
Materias:
Etnología, Folklore
Notas:

Es continuación de: Cuad

Sumarios disponibles

2011

Haur folklorea Euskal Herrian. Irakaskuntzako materialak

págs: es

Aurkezpena

págs: es

Sarrera

págs: es

1- Ikasteko eta lan egiteko diziplinak

págs: es

1.1 Ikerkuntza

págs: es

1.2 Irakaskuntza Arautua

págs: es

1.3 Gizartea -Kultur eragimena

págs: es

2. Helburuak: etorkizunerako filosofia

págs: es

2.1 Garatu egin diren saiakuntza batzuk

págs: es

2.2 "Haur folklore ikastaroa / Curso de folklore infantil"

págs: es

2.3 Ume eta gaztetxoen folklorearen etorkizunerako joerak

págs: es

3. Tipologiak

págs: es

3.1 Folklorearen eremua

págs: es

3.2 Generoa eta adin-kategoria

págs: es

3.3 Jai-zikloak

págs: es

4. Esparrua eta testuingurua

págs: es

4.1 Urteko zikloa eta bizi zikloa

págs: es

4.2 Ume eta gaztetxoen sozializazioa

págs: es

4.3 Jai eta jolas-ekintzak

págs: es

4.4 Ume eta gaztetxoen folklorearen katalogazioa

págs: es

5. Eduki egituratua

págs: es

5.1 Janzkera eta tresnak (Tailerra)

págs: es

5.2 Mitoak

págs: es

5.3 Jai erritoak eta eskeak (Aldi arabera)

págs: es

5.4 Soinu-tresnak

págs: es

5.5 Esaerak eta kantak

págs: es

5.6 Musikarik gabeko jokoak

págs: es

5.7 Jokoak musikarekin

págs: es

5.8 Joko-dantzak

págs: es

5.9 Dantzak

págs: es

Lankidegoak eta egiletasunak

págs: es

7. Gai eta hitzen aurkibide alfabetikoa

págs: es

El folclore infantil en Euskal Herria. Materiales para su enseñanza

págs: es

Presentación

págs: es

Introducción

págs: es

1.1 Investigación

págs: es

1. Disciplinas de estudio y trabajo

págs: es

1.2 Enseñanza reglada

págs: es

1.3 Animación sociocultural

págs: es

2. Objetivos: filosofía de futuro

págs: es

2.1 Algunas excepciones desarrolladas

págs: es

2.2 "Curso de folklore infantil / Haur folklore ikastaroa"

págs: es

2.3 Tendencias futuras de folclore infantil

págs: es

3. Tipologías

págs: es

3.1 Marco de actuaciób de folclore

págs: es

3.2 Género y categorías de edad

págs: es

3.3 Los ciclos festivos

págs: es

4. Ámbito y contexto

págs: es

4.1 Ciclo vital y anual

págs: es

4.2 Socialización infantil

págs: es

4.3 Actividades lúdicas y festivas

págs: es

4.4 Catalogación de folclore infantil

págs: es

5. Contenido estructurado

págs: es

5.1 Indumentaria t utebnsilios (Taller)

págs: es

5.2 Mitos

págs: es

5.3 Rituales festivos y cuestaciones (Orden cíclico)

págs: es

5.4 Instrumentos musicales

págs: es

5.5 Dichos y cantos

págs: es

5.6 Juegos no musicales

págs: es

5.7 Juegos musicales

págs: es

5.8 Danzas-Juego

págs: es

5.9 Danzas

págs: es

6. Colaboraciones y autorías

págs: es

7. Índice alfabético de temas y voces

págs: es

DVD-Bideoaren gida osoa / Guía completa el DVD-vídeo

págs: es

Partaideak (DVD) / Participantes (DVD)

págs: es

Eranskin musikala (Partiturak eta hitzak) /Anexo musical (Pinturas y letras)

págs: es

Bibliografia / Bibliografía

págs: es

Bibliographic Section

págs: es

2004

Alborkaren alde batzuk

Manu Gojenola Onaindia

págs: es

Bikote-dantzak XVIII. eta XIX. mendeetan Euskal Herrian : Kontradantzak eta ondorengoak

Jose Antonio Quijera Pérez

págs: es

Asociaciones de mocerías en la Merindad de Busturia. Estudio de Antropología Social. II

Josu Larrinaga Zugadi

págs: es

Analytic Summary

págs: es

2001

Summary

págs: es

Hitzaurrea = Introducción

Mertxe Garcia

págs: es

Folklorea euskal curriculumaren globalizatzailea

Mikel Legorburu Arzamendi

págs: es

Folklore infantil: de la tradición oral a la educación

Josu Larrinaga Zugadi

págs: es

Estrategias educativas en la enseñanza de la danza tradicional en el exilio: el Centro Vasco de Caracas

Roldan Jimeno Aranguren

págs: es

Sistematika euskal folklore koreografikoan

Jose Antonio Quijera Pérez

págs: es

Giza dorreak folklore koreaografikoan

Jose Antonio Quijera Pérez

págs: es

Kantu herrikoiak ikastolanñ baliabide. Donostiako Karkizano kaleko Ikastola, 1964-75

Miren Egaña Goya

págs: es

Lan erritmoetatik musikara

Juan Mª Beltran Argiñena

págs: es

Actividad expresiva tradicional y curriculum en las E.U. de Magisterio

Silvia Arribas Galarraga, Alex Ibáñez Etxeberria, Josean Arruza gabilondo

págs: es

Euskal pilotako joku zaharren azterketa eta aplikazio didaktikoa

Beñat Amenabar Perurena

págs: es

La artesania tradicional, elemento a recuperar dentro del factor educativo de nuestor folklore

Bernat Vidal

págs: es

La asesoría Técnica en Folklore Vasco del Departamento de Cultura de Euzkadi (1936-1937)

Lorenzo Sebastian Garcia

págs: es

Euskal Herriko ikasbidearen oinarriak eta aldaketak

Sabin Oregi

págs: es

Asociaciones de mocerías en la merindad de Busturia. Estudio de Antropología Social. I

Josu Larrinaga Zugadi

págs: es

Carnival performance, gender and ritual heterodoxy

Kepa Fernandez de Larrinoa

págs: es

Analytic Summary

págs: es

1997

La actividad folclórica de la juventud pamplonesa en la posguerra civil: el Oberena de Maxi Aramburu

Mikel Aranburu Urtasun

págs: es

Anthropological trends in the study of folk theatre in Soule Valley

Kepa Fdez. de Larrinoa

págs: es

La música popular como materia de composición musical. ¿Un uso exclusivo del nacionalismo musical?

M.ª Mercedes García Pérez

págs: es

Del bertsolarismo silenciado

Carmen Larrañaga Odriozola

págs: es

Centros de culto y proceso de cristianización en el entorno riojano

Jose Antonio Quijera

págs: es

San Telmo museoko soinu eta hots tresnak

Juan Mari Beltran Argiñena

págs: es

Analytic Summary

págs: es

Scroll al inicio