bilaketak
- Hasiera / Bukaera:
- 14. urtea, 35. zk. (1996 urtarrila/apirila)- - 1996-
- Editorea:
- Donostia: HABE
- ISSN:
- 1136-5714
- Maiztasuna:
- Lauhilabetekaria
- Gaiak:
- Euskara - irakaskuntza
- Oharrak:
Honen jarraipena: Zutabe : euskalduntze-alfabetatzearen aldizkaria, ISSN 0212-5714
Dauden aurkibideak
2012
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gai monografikoa
3 - 0 orr.
A1 mailaren inguruan
Luis Mari Txabarri
3 - 39 orr.
Bestelako lankidetzak
40 - 0 orr.
Antsietatea H2 ikastean: garai berriz helduz
Josu Perales
40 - 74 orr.
Ikaslearen autonomia H2ren ikasgelan. Gogoetarako jarrera eta giro afektiboa ikaste ekologiko-eraldatzailearen ardatzak
Jovi Diaz
75 - 104 orr.
2011
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gai monografikoa
2 - 52 orr.
Gainbegirada bat HABEren egiaztatze probei: prozedurak eta emaitzak
Josu Perales
3 - 52 orr.
Bestelako lankidetzak
52 - 94 orr.
Europako Markoaren bidez HABE mailetan sakontzeko modulua
Aintzane Ibarzabal, Miren Errazu
53 - 75 orr.
Helduak euskalduntzeko mintzamen ariketak
Aitor Ortiz de Pinedo
76 - 94 orr.
2011
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gai monografikoa
2 - 50 orr.
Euskaltzaindiaren hiztegi batuaren historiaz eta metodologiaz
Jose Luis Alvarez
3 - 50 orr.
Bestelako lankidetzak
50 - 92 orr.
Plan orokorra eta koherentzia HABEren 3. mailako idazlanetan: azterketa eta ondorioak
Nekane Atolazabal
51 - 80 orr.
Kausazko perpausen inguruko bi arazo
Juanjo Odriozola
82 - 92 orr.
2011
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Monografia
2 - 35 orr.
Glosategia Moodle plataforman: erabilera didaktikoa
Maria Jose Lasheras
3 - 35 orr.
Bestelako lankidetzak
35 - 79 orr.
Sen onez Interneteko itsasoetan
Inaki Murua
36 - 46 orr.
Ikaslea hizkuntzaren erabiltzaile gisa: ikasgelako praktikak hizkuntzen irakaskuntzan
Ernesto Martín Peris
47 - 66 orr.
Kalitatezko prozesuak eta kalitatezko azterketa
Aintzane Ibarzabal
67 - 79 orr.
2010
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Monografía
3 - 62 orr.
Ba al dago bizitzarik atazetan oinarritutako irakaskuntzatik harago?
Josu Perales
4 - 62 orr.
Bestelako lankidetzak
62 - 98 orr.
Autoikaskuntza: zenbai eztabaida-gai
Jon Antxia
63 - 75 orr.
Lexikoa irakasteari buruzko zenbait ohar
Isabel Arrigain
76 - 91 orr.
A1-B1 mailetan lehenaldiko kontaketa lantzeko proposamen didaktikoa
Garbi Ugarte
92 - 98 orr.
2010
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Solasean
2 - 18 orr.
Pello Esnalekin elkarrizketan: "Didaktikak dirua gastatzeko aukera gutxi ematen du"
Hizpide
3 - 18 orr.
Ikerketa
19 - 36 orr.
Euskazrazko erroreak eta desbideratzeak aztertzeko lan-ingurunea
Montse Larraitz Uria, Igone Zabala Maritxalar
19 - 36 orr.
Bestelako lakidetzak
36 - 82 orr.
Wikia Moodle plataforman: gelan erabiltzeko proposamenak
Maria Jose Lasheras
37 - 62 orr.
Talde mistoetan foroak erabiltzeko zenbait iradokizun
Txelis Urain
63 - 83 orr.
2010
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikeritasun
2 - 71 orr.
Gaitasun estrategikoa: gaia zertan den
Josu Perales
3 - 53 orr.
Tokiko hizkera bizirik dagoen herri baten errealitateaz
Amaia Arauzo, Xabier Arauzo
54 - 70 orr.
Bestelako lankidetzak
70 - 89 orr.
Hamar galdera 4.mailako irakasleari
Aitor Ogiza
71 - 83 orr.
2009
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Bestelako lankidetzak
2 - 89 orr.
Ekintza komunikatiboa (eta II)
Kepa Urriz
3 - 17 orr.
Fikziozko euskaldun berriak
Kepa Larrea
18 - 36 orr.
"Burn out": irakaslearen ajeak
Idoia Goñi
37 - 48 orr.
Euskararen erabilera Bizkaiko Foru Aldundian: nondik gatoz eta nora goaz
Amaia Ugarteburu
49 - 60 orr.
Izan zirelako gara, izango garelako izango gara
M. Lekuona
61 - 69 orr.
Laugarren mailak erakutsi didana
Jose Inazio Mungia
70 - 78 orr.
Klaustrorako eztabaida gaia: Hizkuntzen Porfolio Europarra
79 - 90 orr.
2009
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gai monografikoak
Pello Esnal
2 - 100 orr.
Atarikoak
3 - 8 orr.
Plan orokorra
9 - 9 orr.
Sekuentziak
24 - 39 orr.
Interaktibotasuna
40 - 47 orr.
Konexioa
48 - 62 orr.
Izen kohesioa
63 - 66 orr.
Aditz kohesioa
67 - 80 orr.
Ahots enuntziatzaileak
81 - 91 orr.
Modalizazioa
91 - 100 orr.
2009
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikerketak
2 - 45 orr.
C-testa mailaketa proba gisa aztertuz
Amaia Arauzo, Josu Perales
3 - 45 orr.
Bestelako lankidetzak
45 - 90 orr.
Ekintza komunikatiborantz (I)
Joseba Urriz
46 - 62 orr.
Ikaskuntza konbinatua: irakasleen prestakuntza eta lehenengo urrantsak euskategietan
Maria Jose Lasheras
63 - 80 orr.
Poadcasting, audio fitxategiak Interneten editatzeko teknika: funtzionalitatea eta erabilera
Agurne Aizpitarte, Natxo Guillen
81 - 90 orr.
2008
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikerketak
3 - 0 orr.
Hizkuntzen Portfolio Europearra: esperimentazioa
Amaia Arauzo
3 - 46 orr.
Puntuazio arteko hiru hitzen segidan azterketa ikasleen testuetan eta alderaketa kazetaritza-testuekin
Asier Irizar, Kepa Sarasola
47 - 61 orr.
Bestelako lankidetzak
62 - 0 orr.
Espezialitate-hizkeren didaktika Euripako unibertsitate-eremuan
Joseba Ezeiza Ramos
62 - 85 orr.
Gaitasun Komunikatiboa ebaluatzeko proposamena
Nekane Goikoetxea
86 - 105 orr.
2008
Aurkezpena
1 - 5 orr.
Gai monografikoa
7 - 0 orr.
Euskaltegiak EAEn
7 - 7 orr.
Ikas-prozesuaren azterketa (2000-2001/2006-2007)
Xabier Elortza, Josu Perales
7 - 99 orr.
Ikasleak
9 - 23 orr.
Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera lurraldeka
9 - 9 orr.
Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, euskaltegi-motaren arabera
10 - 10 orr.
Emakumezkoen ehunekoa ikasle-kopuru totalean
10 - 10 orr.
Emakumezkoaen ehunekoak lurraldeka
11 - 11 orr.
Ikasleen banaketa adinaren arabera kopuru gordinetan
11 - 11 orr.
Ikasleen banaketa adinaren arabera ehunekotan
12 - 12 orr.
Adin portzentajeen aldera 2000-2001 eta 2006-2007 ikasturteen artean
13 - 13 orr.
Ikasleak adinaren batez bestekoaren bilakaera 1994-2007
13 - 13 orr.
Ikasleen banaketa adinaren arabera, lurraldeka
14 - 15 orr.
Ikasleraren ikasketa akademikoen anaketa lurraldez lurralde
16 - 17 orr.
Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa
16 - 16 orr.
Ogibideen banaketa, orotara
17 - 17 orr.
Administrazio publikoko langileen ehunekoak
18 - 18 orr.
Ogibideen banaketa lurraldez lurralde
18 - 19 orr.
Langabetuen bilakaera ehunekotan
20 - 20 orr.
Ikasleriaren jatorria
20 - 20 orr.
Ikasleen kopurua ehunekotan hasiera-mailaren arabera ikasturtez ikasturte
21 - 21 orr.
Lehenengo aldiz matrikulatuak
21 - 22 orr.
200-2001 ikasturtetik 2006-2007ra bitarteko epean matrikulatutako 132.095 ikasleen banaketa urraska
22 - 22 orr.
Matrikulen trinkotasuna ehunekotan
23 - 23 orr.
Matrikulen trinkotasuna ehunekotan lurraldez lurralde
24 - 26 orr.
Irakasleak ikasle kopuruarekiko
27 - 27 orr.
Irakasle-kopurua
27 - 27 orr.
Irakasleak
27 - 32 orr.
Sexua
28 - 28 orr.
Adina
28 - 28 orr.
Ikasketak
29 - 29 orr.
2006-2007 ikasturteko irakasleria Sexua Jatorria Bizitokia Adina Ikasketak Dedikazioa Esperientzia
30 - 32 orr.
Lorpen-emaitzak
33 - 51 orr.
Lortutako urratsen kopurua ikasturtez ikasturte hasiera-mailaren arabera
33 - 37 orr.
Lorpen-emaitzak hasiera-mailaren arabera -Azterraldian lortutako urratsen kopurua hasiera mailaren arabera -Lehen aldiz matrikulatuen emaitzak
37 - 48 orr.
Ikasleen lorpenak urraskitan
48 - 49 orr.
Ehun eskola-ordutan lorturiko urrats proportzioa ikasturtez ikasturte
49 - 49 orr.
Ikasleen lorpenak egiaztatze-deialdietan
49 - 51 orr.
Asistentzia
53 - 57 orr.
Emandako eta hartutako eskola-orduak lurraldeka
54 - 54 orr.
Emandako eta hartutako orduen proportzioa hiru lurraldeetan
55 - 55 orr.
Emandako eta hartutako orduen proportzioa trinkotasunaren arabera
55 - 55 orr.
Berriro matrikulatuak
56 - 56 orr.
Berriro matrikulatu direnen ehunekoak, aurreko ikasturtean gainditutako urratsaren arabera
57 - 57 orr.
Helduen euskalduntzearen eta alfabetatzearen bi hamarkada (1986-2007)
59 - 66 orr.
Euskaltegiak EAEn
59 - 59 orr.
Euskaltegiak irakasle-kopuruaren arabera
60 - 60 orr.
Ikasle-kopuruaren bilakaera -Sexua -Adina -Ikasketak -Ogibideak -Lan-egoera
61 - 62 orr.
Irakasleak: -Kopurua -Irakasleak ikasle-kopuruarekiko -Sexua -Adina -Ikasketak -Esperientzia -Dedikazioa -Matrikulak eta haien banaketa -Matrikulen trinkotasuna -Asistentzia
62 - 66 orr.
Laburtuz: -Irakasleak -Gogoetarako hainbat zuin -Bibliografia
67 - 70 orr.
Eraskinak
71 - 0 orr.
Euskaltegiak EAEn -Euskaltegiak sareka, ikasturtez ikasturte
71 - 71 orr.
Ikasleak: -Ikasleriaren bilakaera sareka -Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, sareka -Emakumezkoen ehunekoak ikasle-kopuru totalean, sareka -Adinaren banaketa sarez sare ikasturtearen arabera -Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa sarez sare -Ikasketa akademikoen banaketa sarez sare ikasturtearen arabera -Ogibideen banaketa ikasturteka sarez sare -Administrazio publikoko langileen portzentajeak sareka -Matrikulen trinkotasuna ehunekotan sareka
72 - 99 orr.
2008
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikasgela irekia
3 - 0 orr.
Portafolioa beste tresna bat ikasle eta irakasleen esku
Amaia Arauzo
3 - 19 orr.
Bestelako lankidetzak
20 - 0 orr.
Ikaskuntza konbinatua: gaia zertan den
Maria Jose Lasheras
20 - 34 orr.
Kontaketa, azalpena eta preskripzioa: sekuentzia nagusiak
Pello Esnal
35 - 50 orr.
Web semantikoa eta sare sozialak hizkuntza ikas-irakaskuntzan
Agurne Aizpitarte, Natxo Guillen
51 - 64 orr.
IKTetan oinarritutako hezkuntza (eta II)
Luis Mari Txabarri
65 - 89 orr.
2007
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikasgela irekia
3 - 0 orr.
Euskara ikasten Madrilen
Maria Jesus Lopez
4 - 16 orr.
Hizkuntza, kultura transmisioa eta alderdi soziolinguistikoaren aplikazioa euskaltegiko taldeetan
Alaitz Etxebarria
17 - 31 orr.
Ikerketak
31 - 0 orr.
C-testei gertuagotik begiratuz
Josu Perales
32 - 65 orr.
Bestelako iturrietatik
66 - 0 orr.
Euskalduntzearen umoreak
Kepa Larrea
67 - 92 orr.
Aritukulugileentzako irizpideak
93 - 96 orr.
Aurkibideak: egileak eta izenburuak
97 - 0 orr.
2007
Aurkezpena
1 - 0 orr.
Bestelako lankidetzak
2 - 0 orr.
Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (eta III): prozedura metodologikoak
Joseba Ezeiza Ramos
3 - 28 orr.
Moodle plataformaren erabilera didaktikoa irakasleen prestakuntzarako: orain arteko eskarmentua
Mª José Lasheras Rodríguez
29 - 45 orr.
Euskara-ikasgai bat nola planifikatu euskara H2 denean: iruzkunak eta iradokizunak
Jose Luis Vera Batista
46 - 72 orr.
Beste iturrietatik
73 - 0 orr.
Krashen, historiaren biktima
Garon Wheeler
74 - 0 orr.
2007
Aurkezpena
1 - 0 orr.
Bestelako lankidetzak
3 - 0 orr.
IKTetan oinarritutako hezkuntza
Luis Mari Txabarri
4 - 23 orr.
Partaidetza pasiboa Interneten sortutako talde eta komunitateetan: kezka eta oztopoak
Inaki Murua
24 - 34 orr.
Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak (I)
Jokin Nazabal, Joseba Arbelaitz
35 - 51 orr.
Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak: ikastaroaren inplementazioa (eta II)
Joseba Arbelaitz, Jokin Nazabal
52 - 64 orr.
Euskararen kutxa
65 - 0 orr.
Ebazten dut
Pello Esnal
66 - 68 orr.
Beste iturrietatik
69 - 0 orr.
Instrukzio bidezko hizkuntz ikaskuntzari lotutako dimentsio psikologiko eta emozionalen inguruko ikerketa: oztopoak eta aukerak
Jean-Marc Dewaele
70 - 0 orr.
2006
Aurkezpena
1 - 0 orr.
Bestelako lankidetzak
2 - 0 orr.
Mugak gaindituz: Euskara urrutitik ikasi
Jose Frantzizko Zinkunegi
3 - 46 orr.
Ikerketak
47 - 0 orr.
Gainbegirada bat Cloze-testei
Josu Perales
48 - 64 orr.
Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (II): kontzientzia, autonomia, eta benetakotasuna ikusmiran
Joseba Ezeiza
65 - 82 orr.
Beste iturrietatik
83 - 0 orr.
Sareko "Jokabide-kodea" garatzen
Jeniffer Summervile
84 - 90 orr.
Egileak eta izenburuak
91 - 0 orr.
2006
Aurkezpena
1 - 0 orr.
Ikerketak
2 - 0 orr.
Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (I): Hiru mugarri gaitasun komunikatiboa jomuga
Joseba Ezeiza
3 - 29 orr.
Bestelako lankidetzak
30 - 0 orr.
Internet ikasgelan: wikiak
Agurne Aizpitarte Natxo Guillén
31 - 42 orr.
Ingurune naturala eta ingurune formala: gaia zertan den
Josu Perales
43 - 63 orr.
Euskararen kutxa
64 - 0 orr.
Hitz ordena lantzen
Pello Esnal
65 - 81 orr.
Lexikoa lantzen
Pello Esnal
82 - 0 orr.
2006
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Bestelako lankidetzak
2 - 0 orr.
Corpus linguistikoen eta kondordantzien erabilera didaktikoa hizkuntzen irakaskuntzan
Nati Abasolo, Maria Jose Lasheras
3 - 30 orr.
Hiztegia ebaluatzeko tresna eta teknikak
Rosa Maria Jimenez
31 - 46 orr.
Euskararen kutxa
46 - 0 orr.
Puntuazioa lantzen
Pello Esnal
47 - 71 orr.
Beste iturrietatik
71 - 0 orr.
Ikasteko entzutea ala entzuten ikastea?
Larry Vandergrift
72 - 93 orr.
2005
Aurkepena
1 - 2 orr.
Ikerketak
2 - 0 orr.
Motibazioa, jarrera eta hizkuntz lorpena udal-langileen euskara-taldeetan
Aitor Etxeberria
3 - 43 orr.
Bestelako lankidetzak
44 - 0 orr.
Ebaluazio : aukera anitzeko galderen muinean. Zoriaren eragina
Josu Perales
45 - 55 orr.
WebQuest, Altxorraren bila eta Internet hizkuntza irakaskuntzaren mesedetan erabiltzen
Natxo Guillen, Agurne Aizpitarte
56 - 68 orr.
Euskararen irakaskuntza Europako Erreferentzia Markoren baitan
Abel Camacho, Pedro Lonbide
69 - 82 orr.
Egileak eta izenburuak
83 - 0 orr.
2005
Aurkezpena
1 - 0 orr.
Gai monografikoa
2 - 0 orr.
Erlatibo aukerak euskaraz. Ikasi eta irakatsi
Bittor Hidalgo
3 - 60 orr.
Bestelako lankidetzak
60 - 0 orr.
Weblog-ak : euskararen ikas-irakaskuntzarako tresna berriak
Agurne Aizpitarte, Natxo Guillen
61 - 73 orr.
Ikerketak
73 - 0 orr.
Ikas-estrategiak : gaiari berriro helduz
Josu Perales
74 - 96 orr.
Beste iturrietatik
96 - 0 orr.
Forman oinarritzea : sortzen ari den mitoa?
Ron Sheen
97 - 107 orr.
2005
Aurkezpena
3 - 0 orr.
Ikasgela irekia
4 - 0 orr.
Nolako irakaslea zara? Egin zeure profila!
Pilar Montoya
5 - 14 orr.
Etsipena eta ikasteko ezintasuna
Gloria Sánchez
15 - 21 orr.
Bestelako lankidetzak
21 - 0 orr.
Tutoretzaren garrantzia ikaskuntza birtualean
Nati Abasolo, Maria Jose Lasheras
22 - 38 orr.
Euskara euskaldunen atzetik : Argentinan euskaraz -etik Euskara munduan -era (eta II)
Jose Franzisko Zinkunegi
39 - 51 orr.
Txata ziberespazioan lagunak egitea baino gehiago : esperientzia bat irakasleekin HABEnet campusean
Inaki Murua
52 - 68 orr.
Beste iturrietatik
68 - 0 orr.
Hiztegia komunikazio-atazen bitartez ikasteko aukerak
Jonathan Newton
69 - 77 orr.
Atazetan oinarritutako irakaskuntza
Peter Skehan
78 - 107 orr.
2004
Euskaltegi-kurriluluak egiteko jardunbide bat
Lourdes Elosegi, Pello Esnal
1 - 128 orr.
2004
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikasgela irekia
2 - 0 orr.
Aisa, etorkinak euskarara hurbiltzeko atea
Belen Benitez, Ainhoa Gaintza
3 - 13 orr.
Etorkinak Zarautzen euskara-ikasle
Itziar Landa
14 - 20 orr.
Ikerketak
20 - 0 orr.
Gaitasun komunikatiboa ebaluatzen: mintzamena eta idazmena
Josu Perales
21 - 40 orr.
Bestelako lankidetzak
40 - 0 orr.
Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (eta II)
Inaki Unibaso
41 - 60 orr.
Euskararen kutxa
60 - 0 orr.
Galdegai-lekua testu osoetan
Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
61 - 79 orr.
Beste iturrietatik
79 - 0 orr.
Ahotsa, zaindu gabeko funtsezko elementua
Roz Comins
80 - 86 orr.
Feedbak zuzentzailea berriz planteatzen hizkuntz irakaskuntza komunikatiboan
Zhaonong Han
87 - 110 orr.
2004
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikerketak
2 - 0 orr.
Ikas-estiloetan eta ikas-estrategien oinarritutako esku-hartze programa bat
Inaki Pikabea
3 - 19 orr.
Adina eta hizkuntzen ikaskuntza: gaia zertan den
Josu Perales
20 - 42 orr.
Euskararen kutxa
42 - 0 orr.
Galdegaia-lekua testu hastapenetan (eta II)
Mitxel Kaltxakorta Mentxaka
43 - 59 orr.
Bestelako lankidetzak
59 - 0 orr.
Eleaniztasunaren konpetentziaren arkitektura eta konplexutasuna
Matilde Sainz, Pili Sagasta
60 - 78 orr.
Preskripzioa: oinarrizko hizkuntza ekintza
Pello Esnal
79 - 87 orr.
Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (I)
Inaki Unibaso
88 - 107 orr.
2003
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gela irekia
2 - 0 orr.
Ikaleen erroreen aurrean gure jokabideak
Olatz3 Bourgeaud
3 - 9 orr.
Nobela baten lanketaren historia
Begona Escudero
10 - 17 orr.
Ikerketak
17 - 0 orr.
Ezagutzeko eta ikasteko estiloak: gaia zertan den
Josu Perales
18 - 28 orr.
Hizkuntzak ikasteari buruzko usteak: gaia zertan den
Josu Perales
29 - 38 orr.
Euskararen kutxa
38 - 0 orr.
Galdegai-lekua testu hastapenetan (i)
Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
39 - 56 orr.
Bestelako lankidetza
56 - 0 orr.
Bizkaiera euskaltegian
Belene Salazar
57 - 64 orr.
Beste iturrietatik
64 - 0 orr.
Ikaslearen garapena hizkuntzaren ikaskuntzan
Anita L. Wenden
65 - 90 orr.
2003
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikerketak
2 - 0 orr.
Euskara ikasteko metodoen bilakera: 1956-1986
Kepa Larrea
3 - 21 orr.
Sexua/generoa H2 ikastean: gaiaa zertan den
Josu Perales
22 - 33 orr.
Bestelako lankidetzak
33 - 0 orr.
Nortasunaren eragina H2ren irakaskuntzan
Bakarne Gonzalez
34 - 54 orr.
Testu-motak: sekuentzia eta hizkuntz ekintza
Pello Esnal
55 - 66 orr.
Beste iturrietatik
66 - 0 orr.
Hizkuntz antsietatea eta ikasgelako dinamika
Anna Turula
67 - 76 orr.
Zer gramatika?: ulertzean oinarritutako metodo bat gramatika irakasteko atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan
Alessandro Benati
77 - 91 orr.
2003
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Ikasgela irekia
2 - 0 orr.
Ahozko adierazpenaren gaineko hainbat gogoeta
Rafa Ugalde
3 - 7 orr.
Bestelako lankidetzak
7 - 0 orr.
Hipertestua: ikaskuntzarako bide berria
Ander Alonso, Natxo Guillen
8 - 18 orr.
Ikaskuntza telematikoa: hainbat ideia
Maria Jose Lasheras
19 - 33 orr.
Diskurtso-tipoak
Pello Esnal
34 - 43 orr.
Ikerketak
43 - 0 orr.
Adimena eta hizkuntzak ikastea: gaia zertan den
Josu Perales
44 - 54 orr.
Euskeraren kutxa
54 - 0 orr.
Deklinabideko leku-denbora kasuak (eta II)
Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
55 - 87 orr.
Beste iturrietatik
87 - 0 orr.
Barne-ahotsa: faktore kritikoa H2 ikastean
88 - 99 orr.
2002
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gela irekia
2 - 0 orr.
Hainbat urte geroago kurrikulu berriaren aplikazioari buruzko zenbait hausnarketa apal
Joxe Belmonte F. de Larrinoa
3 - 8 orr.
Bestelako lankidetzak
8 - 0 orr.
"HITZONTZI" udalekuak
Ander Zuloaga, Isidro Yoldi
9 - 18 orr.
Testu-antolatzaileen erabilera estrategikoa
Pello Esnal
19 - 33 orr.
Euskara euskaldunen atzetik (I)
Jose Frantzisko Zinkunegi
34 - 47 orr.
Euskara ikasten eta erabiltzen Argentinan
Victoria Famin
48 - 65 orr.
H2 ikasteko gaitasuna: gaia zertan den
Josu Perales
66 - 83 orr.
Beste iturrietatik
83 - 0 orr.
Hitz egiten irakasten
Anne Burns
84 - 102 orr.
2002
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gela irekia
2 - 3 orr.
AOI Hernaniko Udal Euskaltegiaren aukera
Joseba Arbelaitz
3 - 24 orr.
Bestelako lankidetzak
24 - 25 orr.
Testu-antolatzaileak
Pello Esnal
25 - 36 orr.
Azalpenezko testuaren kohesioa: testuinguratze kontzeptuala eta didaktikarako zenbait zertzelada
Matilde Sainz
37 - 58 orr.
Helduentzako Galeseraren Irakaskuntza Galesen: argibide batzuk
Einer Wyn Thomas, Emyr Davies
59 - 74 orr.
Teknologia berriak eta irakasleen formazioa
Maria Jose Lasheras, Josu Perales
75 - 86 orr.
Ikasleen parte-hartzea hizkuntz eskolan: zer dugu hori eta nola lortzen da?
Phil Ball
87 - 95 orr.
Beste iturrietatik
96 - 0 orr.
Umorearen rola ikastaldearen garapenean eta kohesioan
Rose Senior
96 - 104 orr.
2002
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Gela irekia
2 - 3 orr.
EGALIK: euskara enpresagiroan kudeatzeko tresna
Juan Mari Ezker, Igone Saenz
3 - 15 orr.
Euskararen kutxa
15 - 16 orr.
Haur hizkeraren erabilera
Juan Jose Zubiri
16 - 30 orr.
Bestelako lankidetzak
30 - 31 orr.
HABE aldizkaria: paperezko argitalpena eta teknologia berriak elkarrekin uztartuz
Esther Isasa, Eskarne Lopetegi
31 - 42 orr.
Ikasgelako kultura eta inperialismo linguistikoa
Tony Duffy
43 - 50 orr.
Lurrikara demografikoak helduen euskalduntzea ere astintzen du
Bakarne Gonzalez
51 - 66 orr.
Beste iturrietatik
66 - 67 orr.
Egiak eta gezurrak ahozkoaren eztabaidan
Anna Cros, Montserrat Vilà
67 - 79 orr.
Artikulugileentzako irizpideak
80 - 82 orr.
2001
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Simulazio orokorra (eta II): leihatilaz leihatila proiektua. Hizkera formalaren lanketa goi-mailan
Ainhoa Ezeiza
3 - 15 orr.
Egilearen eskutik
3 - 0 orr.
Eduki bidezko bigarren hizkuntzen irakaskuntza: materialen garapenerako markoa
Almudena Fernandez
16 - 25 orr.
Bestelako lankidetzak
16 - 0 orr.
Zenbait sekretu hizkuntzen irakaskuntza arrakastatsurako
Christopher Corsitto
26 - 33 orr.
Emozioak sentitzen ditut, beraz... ikasten al dut?
Jose Luis Atienza
34 - 54 orr.
Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (eta II)
Ander Alonso, Natxo Guillen
55 - 70 orr.
Deklinabideko leku-denbora kasuak (I)
Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
71 - 91 orr.
Euskararen kutxa
71 - 0 orr.
Ahozko hizkuntza: ebaluaziorako proposamenak
Anna Cros, Montserrat Vilà
92 - 111 orr.
Beste iturrietatik
92 - 0 orr.
Aukibideak
112 - 0 orr.
2000
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Egilearen eskutik
2 - 0 orr.
Simulazio orokorra I: etxaldetarrak proiektua. Hizkera informalaren lanketa goi-mailan
Ainhoa Ezeiza
3 - 14 orr.
Abegi euskaltegietako telefono-sistema
Sagrario Crespo
15 - 33 orr.
Ikerketak
33 - 0 orr.
Gaztelania-hiztunek aditz trantsitiboak nola gauzatzen dituzten euskaraz
Igone Arteagoitia
34 - 48 orr.
Bestelako lankidetzak
48 - 0 orr.
Nola erabili testu errealak ikasle hasiberriekin
Aitziber San Román
49 - 63 orr.
Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (I)
Ander Alonso, Natxo Guillen
64 - 76 orr.
Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua: EKPa
Luis Mari Txabarri
77 - 86 orr.
Teknologiaren zeregina ikaslearengan ardaztutako ikaskuntzan eta ikaslearengan ardaztutako irakaskuntza / ikaskuntzaren garapena
David Little
87 - 97 orr.
Beste iturritetatik
97 - 0 orr.
Ikasten ikasi: hiztegia lantzeko 15 ariketa
William R. Holden
98 - 103 orr.
Ez-hitzezkoaren behaketa hizkuntz klasean
Clara Ferraô Tavares
104 - 119 orr.
Aurkibideak
119 - 0 orr.
Aurkibideak: aldizkariko 45, 46 eta 47. zenbakiak
120 - 0 orr.
2000
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Bestelako lankidetzak
2 - 0 orr.
Zertan ikasi behar da irakurle trebea izateko?
Abel Camacho, Pedro Lonbide
3 - 14 orr.
Autonomia eta ikas-estrategiak aurrez aurre
Abel Camacho, Pedro Lonbide
15 - 28 orr.
Euskararen kutxa
28 - 0 orr.
Kontakizuna: hiru osagai eta zenbait adizki
Pello Esnal
29 - 44 orr.
Beste iturrietatik
44 - 0 orr.
Atazatan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza humanista eta ESOL ikaslea: ikaslea egiazkiago ardatz hartuko duen metodoaren bila
Hugo Vanegas
45 - 61 orr.
Ikuspegi lexikala: maparik gabeko ibilaldia?
Scott Thornbury
62 - 70 orr.
Hizkuntz irakaskuntza komunikatiboaren inguruko zenbait uste oker
Geoff Thompson
71 - 79 orr.
Generoa, testu-mota eta hizkuntz klasea
Brian Paltridge
80 - 87 orr.
2000
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Bestelako lankidetzak
2 - 0 orr.
Erakunde pribatuetako euskara-planak: datozen hamar urteetarako markoa
Arantza Aurrekoetxea
3 - 21 orr.
Euskalduntzea Ertzaintzan: oraina eta geroa
Aitor Azkuenaga
22 - 35 orr.
IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (eta II)
Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia
36 - 55 orr.
Euskararen kutxa
55 - 0 orr.
"Hobe esan" ala "hobeto esan"?
Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
56 - 69 orr.
Gela irekia
69 - 0 orr.
Ikas-materialak eta autonomia
Joseba Arbelaitz
70 - 85 orr.
Beste iturrietatik
85 - 0 orr.
Kulturaren kontzientzia hiztegia ikasteko bide
Michael Byram
86 - 98 orr.
Forman oinarritutako ikaskuntza eta bigarren hizkuntzaren eskurapena: ikasgelako eta laborategiko ikerketen azterketa bat
Nina Spada
99 - 124 orr.
Artikulugileentzako irizpideak
125 - 127 orr.
1999
Aurkezpena
1 - 0 orr.
Gela irekia
2 - 0 orr.
Idazten hastea izaten da maiz zailena
Gaizka Aurtenetxe
3 - 7 orr.
Ikaslea bere ahozko ekoizpenari erreparatzeko saiotxo bat
Rafa Ugalde
8 - 10 orr.
Bestelako lankidetzak
10 - 0 orr.
Estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan
Mia Victori
11 - 21 orr.
Metakurrikulua
Pello Esnal
22 - 50 orr.
Itzulpena komunikatu eta H2 ikasteko tresna
Rosa Maria Jimenez
51 - 63 orr.
IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (I)
Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia
64 - 86 orr.
Beste iturrietatik
86 - 0 orr.
Berrikuntzak zabaltzea hizkuntz irakaskuntzan
Numa Markee
87 - 100 orr.
Sormena, "s" txikiarekin
Alan Maley
101 - 113 orr.
Aurkibideak
114 - 115 orr.
Aldizkariko 3. ale monografikoa eta 44. zenbakia
114 - 0 orr.
1998
Ikerketak
2 - 0 orr.
Ikasten ikastearen eragina: ikaslearen jarreraren aldaketa
Aitziber San Roman
3 - 22 orr.
Bestelako lankidetzak
22 - 0 orr.
Komunikazioaren heriotza?
Philip Ball
23 - 30 orr.
Poznan-eko euskal lektoretza
Adam Zawiszewski
31 - 34 orr.
Euskararen irakaskuntza Estatu Batuetan: esperientzia bat\
Igone Arteagoitia
35 - 41 orr.
Erabilera-plangintzak
Xabier Elortza
42 - 61 orr.
Beste iturrietatik
61 - 0 orr.
Formara bideratutako irakaskuntza
Rod Ellis
62 - 71 orr.
"BEA": erabilera mugatua al du?
Scott Thornbury
72 - 80 orr.
Aurkibideak
80 - 0 orr.
Aldizkariko 41, 42 eta 43. zenbakiak
81 - 82 orr.
1998
Gela irekia
2 - 0 orr.
Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Kurrikulua euskaltegian: hainbat kezka
Asis Iriondo, Pili Lasarte, Argi Urizar
3 - 14 orr.
Berrikuntza metodologikoak kurrikulu berrian
Junkal Txurruka
15 - 22 orr.
Atazetan Oinarritutako Irakaskuntzaren inguruko ibilbidea
Jokin Nazabal
23 - 33 orr.
Saio-taldetik saio-euskaltegira
Joseba Palenzuela
34 - 39 orr.
Kurrikulua eta Ebaluazioa
Aitor Sangroniz
40 - 50 orr.
Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua
Joseba Ezeiza
51 - 58 orr.
Euskararen kutxa
58 - 0 orr.
Klasean: zalantzak eta oreka
Rufino Iraola
59 - 66 orr.
Mindegi iraunkorra
66 - 0 orr.
"Mintzalaguna" egitasmoa
Kontsuelo Gorostidi, Aitziber San Roman
67 - 75 orr.
Bestelako lankidetzak
75 - 0 orr.
Ebaluazioaren alfabetoa
Inaki Murua, Luis Mari Txabarri
76 - 85 orr.
Beste iturrietatik
85 - 0 orr.
Hizkuntz irakaskuntza hizkuntza irakastea da
Michael Swan
86 - 97 orr.
Metodoen bizitza ezkutua
Jack Richards
98 - 112 orr.
1998
Gela irekia
2 - 0 orr.
Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: ebaluazioa (eta III)
Joxe Belmonte F. de Larrinoa
3 - 13 orr.
Egilearen eskutik
13 - 0 orr.
Irakaslea I
Agurtzane Ortiz de Landaluze
14 - 22 orr.
Bestelako lankidetzak
22 - 0 orr.
Zer ikas dezakegu jariotasuna vs. zuzentasuna eztabaidatik?
Tony Duffy
23 - 31 orr.
Gramatikaren pendulua bueltan ote?
Josu Perales
32 - 39 orr.
Interneten euskaraz solasteko kanala
Josu Perales
40 - 42 orr.
Benetako dokumentuak gelako ikaskuntza komunikatiboan
Ernesto Martín Peris
43 - 58 orr.
Beste iturrietatik
58 - 0 orr.
Gaitasun komunikatiboa: asmo pedagokikoek sortutako eredu bat, osagaien edukiak zehaztuta
Marianne Celce-Murcia, Zoltán Dörnyei, Sarah Thurrell
59 - 89 orr.
Liburuak eta aldizkariak
89 - 0 orr.
R. Baststone. "Grammar"
Maria Jose Rodrigo
90 - 91 orr.
L. Bachman & A. Palmer. "Language Testing in Practice: Designing and Developing Useful Language Tests"
Inaki Elustondo
91 - 93 orr.
Artikulugileentzako irizpideak
94 - 96 orr.
1997
Gela irekia
2 - 0 orr.
Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: metodologia (II)
Joxe Belmonte F. de Larrinoa
3 - 14 orr.
Entzumena lantzeko ariketen gaineko zenbait gogoeta
Gaizka Aurtenetxe, Maribi Zubiaga, Ainhoa Zarnadona, Rafa Ugalde
15 - 27 orr.
Idazmena lantzen: esperientzia bat
Maribi Jaio, Eguzkiñe Arbulu, Maribi Zubiaga
28 - 32 orr.
Nola erabili kantak ikasgelan euskara ikasteko: zenbait gogoeta eta ariketa bat
Gaizka Aurtenetxe
33 - 38 orr.
Euskararen kutxa
38 - 0 orr.
Kasuak eta postposizioak: deklinabidea eta postposiziobidea
Andolin Eguzkitza
39 - 52 orr.
Bestelako lankidetzak
52 - 0 orr.
Hitzik gabeko komunikazioak irakaslearen diskurtsoan eta ikasgelan duen eragina
Laura Cerdan
53 - 64 orr.
Beste iturrietatik
64 - 0 orr.
Solasean. Bigarren hizkuntzaren eskurapena: zertan laguntzen die ikerketak irakasleei?
Rod Ellis
65 - 75 orr.
Bigarren hizkuntzaren eskurapenaren ikerketak: Rod Ellis-i erantzunez
Diana Hoopkins, Mark Nettle
76 - 81 orr.
Aldatzeko berriztatuz: irakaslearen garapen eta berriztapena
Chris Kennedy
82 - 91 orr.
Hutsegiteen zuzenketa
Keith Johnson
92 - 101 orr.
Liburuak eta aldizkariak
101 - 0 orr.
LIBURUAK
101 - 0 orr.
P. de Pablo; J. Ruiz; C. Sanchez & A. Sanz. Diseño del currículo en el aula: una propuesta de autoformación
Esther Isasa
102 - 103 orr.
T. Colomer & A. Camps. Enseñar a leer, enseñar a comprender
Felix Sainz
102 - 0 orr.
Artikuluak
103 - 0 orr.
Aurkibideak: aldizkariko 38, 39 eta 40. zenbakiak
104 - 105 orr.
1997
Gela irekia
2 - 0 orr.
Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka (I)
Joxe Belmonte F. de Larrinoa
3 - 14 orr.
Ikerketak
14 - 0 orr.
Euskara bere giroan ikasten
Agurtzane Maiz
15 - 30 orr.
Administrazioko langileen euskara-irakasleen usteak
Josu Perales
31 - 50 orr.
Bestelako lankidetzak
50 - 0 orr.
Gainbegirada bat ordenagailuaz baliaturiko hizkuntz irakaskuntzaren historiari
Mikel Melero
51 - 68 orr.
Pentsamendu sortzailea hizkuntzen irakaskuntzan
David Lasagabaster
69 - 79 orr.
Beste iturrietatik
79 - 0 orr.
Ataletan oinarritutako ikaskuntza gauzatzeko marko bat
Peter Skehan
80 - 103 orr.
Syllabusak, corpusak eta datuek gidatutako ikaskuntza
Dave Willis
104 - 122 orr.
1997
Ikerketak
2 - 0 orr.
Gazteak eta euskararen erabilera urria. Debako kasua
Nekane Goikoetxea
3 - 19 orr.
Porrota euskaltegian
Mertxe Berastegi
20 - 32 orr.
Bestelako lankidetzak
32 - 0 orr.
Kurrikulua, mamu berri hori
Luis Mari Txabarri
33 - 52 orr.
Baliabide teknologikoen erabilera hizkuntzen irakaskuntzan
Mercè Bernaus, Paquita Vidal
53 - 57 orr.
Internet eta hizkuntzen irakaskuntza
Mikel Melero
58 - 73 orr.
Zertan datza kontzientzia metalinguistikoa?
David Lasagabaster
74 - 84 orr.
Kalitatea gure esparruan
Inaki Murua
85 - 104 orr.
Liburuak eta aldizkariak
104 - 0 orr.
LIBURUAK
105 - 0 orr.
M. LLobera [et al.]. "Competencia comunicativa. Documentos básicos en la enseñanza de lenguas extranjeras"
Felix Sainz
105 - 106 orr.
D. Nunan & C. Lamb. "The self-directed Teacher: managing the learning process"
Tony Duffy
106 - 107 orr.
G. Browin; K. Malmkjaer & J. Williams. "Performance and competence in second language acquisition"
Tony Duffy
107 - 107 orr.
Artikulugileentzako irizpideak
108 - 110 orr.
1996
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Egilearen eskutik
3 - 0 orr.
Hitzetik hortzera
Marga Illarramendi
3 - 10 orr.
Hik eta...
Xabier Yurramendi
11 - 22 orr.
Euskararen kutxa
11 - 0 orr.
Euskal joskeraren mito kaltegarriak (eta III) Aditza maiz euskaraz esaldi hasieran
Bittor Hidalgo
23 - 31 orr.
Ikasle helduen herstura euskara ikastean
Josu Perales
32 - 52 orr.
Ikerketak
32 - 0 orr.
Miquel Siguanekin elkarrizketan
Hizpide
53 - 61 orr.
Solasean
53 - 0 orr.
Testu-motak
Jean-Michel Adam
62 - 72 orr.
Beste iturrietatik
62 - 0 orr.
Tipologia bat egin nahian
Jean Beaute
73 - 77 orr.
APP eta gerokoak
Jim Scrivener
78 - 81 orr.
Praktikatzen duguna predikatuz. Irakasten duguna erakutsiz. Atazetan oinarritutako ikaskuntza, APPren alternatiba bat
Jane Willis
82 - 89 orr.
Lau helburuko eredua Materialen diseinuan helburuak zehazteko eskema ulergarriago bat
Clive Lovelock
90 - 96 orr.
Hizkuntza anitza, jarduera anitzak
Dave Willi, Jane Willis
97 - 105 orr.
Irakaskuntzaren Zikloak
John Gibbons
106 - 117 orr.
Liburuak eta aldizkariak
118 - 120 orr.
Aurkibideak
121 - 0 orr.
Aurkibideak: aldizkariko 35, 36 eta 37. zenbakiak
121 - 122 orr.
1996
Aukezpena
1 - 2 orr.
Esapide esklamatiboen ildotik jatortasunerantz
Rafa Ugalde
3 - 6 orr.
Gela irekia
3 - 0 orr.
Esaizu
Matilde Sainz Osinaga
7 - 20 orr.
Egilearen eskutik
7 - 0 orr.
Euskararen kutxa
21 - 0 orr.
Euskal joskeraren mito kaltegarriak (II). Euskararen hitz-ordena librea
Bittor Hidalgo
21 - 27 orr.
Ikerketak
28 - 0 orr.
Elebitasun aktiboa garatzeko baldintzak edo zergatik egiten zait hain zaila euskaraz hitz egitea?
Maria Jesus Espi
28 - 36 orr.
Solasean
37 - 0 orr.
Alan King-ekin elkarrizketan
Hizpide
37 - 43 orr.
Bestelako lankidetzak
44 - 0 orr.
Berezko taldeak: harremanak euskaldunduz norberaren burua euskaldundu
Pello Jauregi
44 - 53 orr.
Oroimenari buruzko ikerketa batzuek erakusten dutena
Mike Huggins
54 - 60 orr.
Ingurua eta gizartea elkarreraginean: hizkuntzen ikaskuntzan duten eragina
Eva Alcón
61 - 67 orr.
Hiztegia ikasi bideoaren bitartez
Catherine Millar, Joseph M. Munz
68 - 74 orr.
Ikasgelan sortzen diren elkarreragin-motak eta hizkuntz garapena
Maria Adelaida Jurado Spuch
75 - 76 orr.
Edukitan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza
Karin Bradberry
77 - 82 orr.
Arreta hizkuntzen ikaskuntzan eta ohiko ikasaioan
Michael Orr
83 - 88 orr.
Tarteko hizkera
Larry Selinker
89 - 109 orr.
Beste iturrietatik
89 - 0 orr.
Liburuak eta aldizkariak
110 - 112 orr.
1996
Aurkezpena
1 - 2 orr.
Aldizkariko bideak
3 - 5 orr.
Ikaslea bakarka
Amorebieta-Etxanoko Udal Euskaltegiko irakasleak
6 - 10 orr.
Gela irekia
6 - 0 orr.
Mnemoteknikaren erabilera euskararen irakaskuntzan
Jürgen Wolff
11 - 17 orr.
Euskal Hizkuntza eta Literatura
Elgoibarko Euskara Mintegia
18 - 24 orr.
Egilearen eskutik
18 - 0 orr.
Ikerketak
25 - 0 orr.
Aditz-aldiaren erabilera goiztiarra haur euskaldun elebakar batengan
Andoni Barreña Agirrebeitia
25 - 38 orr.
Kutxa
39 - 0 orr.
Euskal joskeraren mito kaltegarriak (I). Nola idatzi euskaraz modu arin, ulergarri eta aberats batean
Bittor Hidalgo
39 - 51 orr.
Nola sortu komunikamena neurtzeko testak: kasu baten azterketa
Keith Morrow
52 - 73 orr.
Bestelako lankidetzak
52 - 0 orr.
Elkarlanean ikasi
Lew Barnett
74 - 80 orr.
Erantzun fisiko osoa: osagarri baliotsua
Anne Berry
81 - 87 orr.
Idazketa paraleloaren metodoa idazten irakasteko
Mabel Soracco Quintana
88 - 91 orr.
Pausoz pausozko metodoa idazketaren irakaskuntzan
Carmina Sert
92 - 94 orr.
Zeure ikasleak bideoz hartzen
Pamela Bullard
95 - 100 orr.
Ariketa ugari eta egokiak
Jacqueline Boulouffe
101 - 109 orr.
Liburuak eta aldizkariak
110 - 112 orr.