Logo Aurkinet
Hizpide : euskalduntze-alfabetatzearen aldizkaria
Hasiera / Bukaera:
14. urtea, 35. zk. (1996 urtarrila/apirila)- - 1996-
Editorea:
Donostia: HABE
ISSN:
1136-5714
Maiztasuna:
Lauhilabetekaria
Gaiak:
Euskara - irakaskuntza
Oharrak:

Honen jarraipena: Zutabe : euskalduntze-alfabetatzearen aldizkaria, ISSN 0212-5714

Dauden aurkibideak

2012

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gai monografikoa

3 - 0 orr.

A1 mailaren inguruan

Luis Mari Txabarri

3 - 39 orr.

Bestelako lankidetzak

40 - 0 orr.

Antsietatea H2 ikastean: garai berriz helduz

Josu Perales

40 - 74 orr.

Ikaslearen autonomia H2ren ikasgelan. Gogoetarako jarrera eta giro afektiboa ikaste ekologiko-eraldatzailearen ardatzak

Jovi Diaz

75 - 104 orr.

2011

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gai monografikoa

2 - 52 orr.

Gainbegirada bat HABEren egiaztatze probei: prozedurak eta emaitzak

Josu Perales

3 - 52 orr.

Bestelako lankidetzak

52 - 94 orr.

Europako Markoaren bidez HABE mailetan sakontzeko modulua

Aintzane Ibarzabal, Miren Errazu

53 - 75 orr.

Helduak euskalduntzeko mintzamen ariketak

Aitor Ortiz de Pinedo

76 - 94 orr.

2011

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gai monografikoa

2 - 50 orr.

Euskaltzaindiaren hiztegi batuaren historiaz eta metodologiaz

Jose Luis Alvarez

3 - 50 orr.

Bestelako lankidetzak

50 - 92 orr.

Plan orokorra eta koherentzia HABEren 3. mailako idazlanetan: azterketa eta ondorioak

Nekane Atolazabal

51 - 80 orr.

Kausazko perpausen inguruko bi arazo

Juanjo Odriozola

82 - 92 orr.

2011

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Monografia

2 - 35 orr.

Glosategia Moodle plataforman: erabilera didaktikoa

Maria Jose Lasheras

3 - 35 orr.

Bestelako lankidetzak

35 - 79 orr.

Sen onez Interneteko itsasoetan

Inaki Murua

36 - 46 orr.

Ikaslea hizkuntzaren erabiltzaile gisa: ikasgelako praktikak hizkuntzen irakaskuntzan

Ernesto Martín Peris

47 - 66 orr.

Kalitatezko prozesuak eta kalitatezko azterketa

Aintzane Ibarzabal

67 - 79 orr.

2010

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Monografía

3 - 62 orr.

Ba al dago bizitzarik atazetan oinarritutako irakaskuntzatik harago?

Josu Perales

4 - 62 orr.

Bestelako lankidetzak

62 - 98 orr.

Autoikaskuntza: zenbai eztabaida-gai

Jon Antxia

63 - 75 orr.

Lexikoa irakasteari buruzko zenbait ohar

Isabel Arrigain

76 - 91 orr.

A1-B1 mailetan lehenaldiko kontaketa lantzeko proposamen didaktikoa

Garbi Ugarte

92 - 98 orr.

2010

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Solasean

2 - 18 orr.

Pello Esnalekin elkarrizketan: "Didaktikak dirua gastatzeko aukera gutxi ematen du"

Hizpide

3 - 18 orr.

Ikerketa

19 - 36 orr.

Euskazrazko erroreak eta desbideratzeak aztertzeko lan-ingurunea

Montse Larraitz Uria, Igone Zabala Maritxalar

19 - 36 orr.

Bestelako lakidetzak

36 - 82 orr.

Wikia Moodle plataforman: gelan erabiltzeko proposamenak

Maria Jose Lasheras

37 - 62 orr.

Talde mistoetan foroak erabiltzeko zenbait iradokizun

Txelis Urain

63 - 83 orr.

2010

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikeritasun

2 - 71 orr.

Gaitasun estrategikoa: gaia zertan den

Josu Perales

3 - 53 orr.

Tokiko hizkera bizirik dagoen herri baten errealitateaz

Amaia Arauzo, Xabier Arauzo

54 - 70 orr.

Bestelako lankidetzak

70 - 89 orr.

Hamar galdera 4.mailako irakasleari

Aitor Ogiza

71 - 83 orr.

2009

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Bestelako lankidetzak

2 - 89 orr.

Ekintza komunikatiboa (eta II)

Kepa Urriz

3 - 17 orr.

Fikziozko euskaldun berriak

Kepa Larrea

18 - 36 orr.

"Burn out": irakaslearen ajeak

Idoia Goñi

37 - 48 orr.

Euskararen erabilera Bizkaiko Foru Aldundian: nondik gatoz eta nora goaz

Amaia Ugarteburu

49 - 60 orr.

Izan zirelako gara, izango garelako izango gara

M. Lekuona

61 - 69 orr.

Laugarren mailak erakutsi didana

Jose Inazio Mungia

70 - 78 orr.

Klaustrorako eztabaida gaia: Hizkuntzen Porfolio Europarra

79 - 90 orr.

2009

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gai monografikoak

Pello Esnal

2 - 100 orr.

Atarikoak

3 - 8 orr.

Plan orokorra

9 - 9 orr.

Sekuentziak

24 - 39 orr.

Interaktibotasuna

40 - 47 orr.

Konexioa

48 - 62 orr.

Izen kohesioa

63 - 66 orr.

Aditz kohesioa

67 - 80 orr.

Ahots enuntziatzaileak

81 - 91 orr.

Modalizazioa

91 - 100 orr.

2009

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikerketak

2 - 45 orr.

C-testa mailaketa proba gisa aztertuz

Amaia Arauzo, Josu Perales

3 - 45 orr.

Bestelako lankidetzak

45 - 90 orr.

Ekintza komunikatiborantz (I)

Joseba Urriz

46 - 62 orr.

Ikaskuntza konbinatua: irakasleen prestakuntza eta lehenengo urrantsak euskategietan

Maria Jose Lasheras

63 - 80 orr.

Poadcasting, audio fitxategiak Interneten editatzeko teknika: funtzionalitatea eta erabilera

Agurne Aizpitarte, Natxo Guillen

81 - 90 orr.

2008

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikerketak

3 - 0 orr.

Hizkuntzen Portfolio Europearra: esperimentazioa

Amaia Arauzo

3 - 46 orr.

Puntuazio arteko hiru hitzen segidan azterketa ikasleen testuetan eta alderaketa kazetaritza-testuekin

Asier Irizar, Kepa Sarasola

47 - 61 orr.

Bestelako lankidetzak

62 - 0 orr.

Espezialitate-hizkeren didaktika Euripako unibertsitate-eremuan

Joseba Ezeiza Ramos

62 - 85 orr.

Gaitasun Komunikatiboa ebaluatzeko proposamena

Nekane Goikoetxea

86 - 105 orr.

2008

Aurkezpena

1 - 5 orr.

Gai monografikoa

7 - 0 orr.

Euskaltegiak EAEn

7 - 7 orr.

Ikas-prozesuaren azterketa (2000-2001/2006-2007)

Xabier Elortza, Josu Perales

7 - 99 orr.

Ikasleak

9 - 23 orr.

Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera lurraldeka

9 - 9 orr.

Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, euskaltegi-motaren arabera

10 - 10 orr.

Emakumezkoen ehunekoa ikasle-kopuru totalean

10 - 10 orr.

Emakumezkoaen ehunekoak lurraldeka

11 - 11 orr.

Ikasleen banaketa adinaren arabera kopuru gordinetan

11 - 11 orr.

Ikasleen banaketa adinaren arabera ehunekotan

12 - 12 orr.

Adin portzentajeen aldera 2000-2001 eta 2006-2007 ikasturteen artean

13 - 13 orr.

Ikasleak adinaren batez bestekoaren bilakaera 1994-2007

13 - 13 orr.

Ikasleen banaketa adinaren arabera, lurraldeka

14 - 15 orr.

Ikasleraren ikasketa akademikoen anaketa lurraldez lurralde

16 - 17 orr.

Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa

16 - 16 orr.

Ogibideen banaketa, orotara

17 - 17 orr.

Administrazio publikoko langileen ehunekoak

18 - 18 orr.

Ogibideen banaketa lurraldez lurralde

18 - 19 orr.

Langabetuen bilakaera ehunekotan

20 - 20 orr.

Ikasleriaren jatorria

20 - 20 orr.

Ikasleen kopurua ehunekotan hasiera-mailaren arabera ikasturtez ikasturte

21 - 21 orr.

Lehenengo aldiz matrikulatuak

21 - 22 orr.

200-2001 ikasturtetik 2006-2007ra bitarteko epean matrikulatutako 132.095 ikasleen banaketa urraska

22 - 22 orr.

Matrikulen trinkotasuna ehunekotan

23 - 23 orr.

Matrikulen trinkotasuna ehunekotan lurraldez lurralde

24 - 26 orr.

Irakasleak ikasle kopuruarekiko

27 - 27 orr.

Irakasle-kopurua

27 - 27 orr.

Irakasleak

27 - 32 orr.

Sexua

28 - 28 orr.

Adina

28 - 28 orr.

Ikasketak

29 - 29 orr.

2006-2007 ikasturteko irakasleria

Sexua

Jatorria

Bizitokia

Adina

Ikasketak

Dedikazioa

Esperientzia

30 - 32 orr.

Lorpen-emaitzak

33 - 51 orr.

Lortutako urratsen kopurua ikasturtez ikasturte hasiera-mailaren arabera

33 - 37 orr.

Lorpen-emaitzak hasiera-mailaren arabera

-Azterraldian lortutako urratsen kopurua hasiera mailaren arabera

-Lehen aldiz matrikulatuen emaitzak

37 - 48 orr.

Ikasleen lorpenak urraskitan

48 - 49 orr.

Ehun eskola-ordutan lorturiko urrats proportzioa ikasturtez ikasturte

49 - 49 orr.

Ikasleen lorpenak egiaztatze-deialdietan

49 - 51 orr.

Asistentzia

53 - 57 orr.

Emandako eta hartutako eskola-orduak lurraldeka

54 - 54 orr.

Emandako eta hartutako orduen proportzioa hiru lurraldeetan

55 - 55 orr.

Emandako eta hartutako orduen proportzioa trinkotasunaren arabera

55 - 55 orr.

Berriro matrikulatuak

56 - 56 orr.

Berriro matrikulatu direnen ehunekoak, aurreko ikasturtean gainditutako urratsaren arabera

57 - 57 orr.

Helduen euskalduntzearen eta alfabetatzearen bi hamarkada (1986-2007)

59 - 66 orr.

Euskaltegiak EAEn

59 - 59 orr.

Euskaltegiak irakasle-kopuruaren arabera

60 - 60 orr.

Ikasle-kopuruaren bilakaera

-Sexua

-Adina

-Ikasketak

-Ogibideak

-Lan-egoera

61 - 62 orr.

Irakasleak:

-Kopurua

-Irakasleak ikasle-kopuruarekiko

-Sexua

-Adina

-Ikasketak

-Esperientzia

-Dedikazioa

-Matrikulak eta haien banaketa

-Matrikulen trinkotasuna

-Asistentzia

62 - 66 orr.

Laburtuz:

-Irakasleak

-Gogoetarako hainbat zuin

-Bibliografia

67 - 70 orr.

Eraskinak

71 - 0 orr.

Euskaltegiak EAEn

-Euskaltegiak sareka, ikasturtez ikasturte

71 - 71 orr.

Ikasleak:

-Ikasleriaren bilakaera sareka

-Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, sareka

-Emakumezkoen ehunekoak ikasle-kopuru totalean, sareka

-Adinaren banaketa sarez sare ikasturtearen arabera

-Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa sarez sare

-Ikasketa akademikoen banaketa sarez sare ikasturtearen arabera

-Ogibideen banaketa ikasturteka sarez sare

-Administrazio publikoko langileen portzentajeak sareka

-Matrikulen trinkotasuna ehunekotan sareka

72 - 99 orr.

2008

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikasgela irekia

3 - 0 orr.

Portafolioa beste tresna bat ikasle eta irakasleen esku

Amaia Arauzo

3 - 19 orr.

Bestelako lankidetzak

20 - 0 orr.

Ikaskuntza konbinatua: gaia zertan den

Maria Jose Lasheras

20 - 34 orr.

Kontaketa, azalpena eta preskripzioa: sekuentzia nagusiak

Pello Esnal

35 - 50 orr.

Web semantikoa eta sare sozialak hizkuntza ikas-irakaskuntzan

Agurne Aizpitarte, Natxo Guillen

51 - 64 orr.

IKTetan oinarritutako hezkuntza (eta II)

Luis Mari Txabarri

65 - 89 orr.

2007

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikasgela irekia

3 - 0 orr.

Euskara ikasten Madrilen

Maria Jesus Lopez

4 - 16 orr.

Hizkuntza, kultura transmisioa eta alderdi soziolinguistikoaren aplikazioa euskaltegiko taldeetan

Alaitz Etxebarria

17 - 31 orr.

Ikerketak

31 - 0 orr.

C-testei gertuagotik begiratuz

Josu Perales

32 - 65 orr.

Bestelako iturrietatik

66 - 0 orr.

Euskalduntzearen umoreak

Kepa Larrea

67 - 92 orr.

Aritukulugileentzako irizpideak

93 - 96 orr.

Aurkibideak: egileak eta izenburuak

97 - 0 orr.

2007

Aurkezpena

1 - 0 orr.

Bestelako lankidetzak

2 - 0 orr.

Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (eta III): prozedura metodologikoak

Joseba Ezeiza Ramos

3 - 28 orr.

Moodle plataformaren erabilera didaktikoa irakasleen prestakuntzarako: orain arteko eskarmentua

Mª José Lasheras Rodríguez

29 - 45 orr.

Euskara-ikasgai bat nola planifikatu euskara H2 denean: iruzkunak eta iradokizunak

Jose Luis Vera Batista

46 - 72 orr.

Beste iturrietatik

73 - 0 orr.

Krashen, historiaren biktima

Garon Wheeler

74 - 0 orr.

2007

Aurkezpena

1 - 0 orr.

Bestelako lankidetzak

3 - 0 orr.

IKTetan oinarritutako hezkuntza

Luis Mari Txabarri

4 - 23 orr.

Partaidetza pasiboa Interneten sortutako talde eta komunitateetan: kezka eta oztopoak

Inaki Murua

24 - 34 orr.

Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak (I)

Jokin Nazabal, Joseba Arbelaitz

35 - 51 orr.

Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak: ikastaroaren inplementazioa (eta II)

Joseba Arbelaitz, Jokin Nazabal

52 - 64 orr.

Euskararen kutxa

65 - 0 orr.

Ebazten dut

Pello Esnal

66 - 68 orr.

Beste iturrietatik

69 - 0 orr.

Instrukzio bidezko hizkuntz ikaskuntzari lotutako dimentsio psikologiko eta emozionalen inguruko ikerketa: oztopoak eta aukerak

Jean-Marc Dewaele

70 - 0 orr.

2006

Aurkezpena

1 - 0 orr.

Bestelako lankidetzak

2 - 0 orr.

Mugak gaindituz: Euskara urrutitik ikasi

Jose Frantzizko Zinkunegi

3 - 46 orr.

Ikerketak

47 - 0 orr.

Gainbegirada bat Cloze-testei

Josu Perales

48 - 64 orr.

Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (II): kontzientzia, autonomia, eta benetakotasuna ikusmiran

Joseba Ezeiza

65 - 82 orr.

Beste iturrietatik

83 - 0 orr.

Sareko "Jokabide-kodea" garatzen

Jeniffer Summervile

84 - 90 orr.

Egileak eta izenburuak

91 - 0 orr.

2006

Aurkezpena

1 - 0 orr.

Ikerketak

2 - 0 orr.

Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (I): Hiru mugarri gaitasun komunikatiboa jomuga

Joseba Ezeiza

3 - 29 orr.

Bestelako lankidetzak

30 - 0 orr.

Internet ikasgelan: wikiak

Agurne Aizpitarte Natxo Guillén

31 - 42 orr.

Ingurune naturala eta ingurune formala: gaia zertan den

Josu Perales

43 - 63 orr.

Euskararen kutxa

64 - 0 orr.

Hitz ordena lantzen

Pello Esnal

65 - 81 orr.

Lexikoa lantzen

Pello Esnal

82 - 0 orr.

2006

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Bestelako lankidetzak

2 - 0 orr.

Corpus linguistikoen eta kondordantzien erabilera didaktikoa hizkuntzen irakaskuntzan

Nati Abasolo, Maria Jose Lasheras

3 - 30 orr.

Hiztegia ebaluatzeko tresna eta teknikak

Rosa Maria Jimenez

31 - 46 orr.

Euskararen kutxa

46 - 0 orr.

Puntuazioa lantzen

Pello Esnal

47 - 71 orr.

Beste iturrietatik

71 - 0 orr.

Ikasteko entzutea ala entzuten ikastea?

Larry Vandergrift

72 - 93 orr.

2005

Aurkepena

1 - 2 orr.

Ikerketak

2 - 0 orr.

Motibazioa, jarrera eta hizkuntz lorpena udal-langileen euskara-taldeetan

Aitor Etxeberria

3 - 43 orr.

Bestelako lankidetzak

44 - 0 orr.

Ebaluazio : aukera anitzeko galderen muinean. Zoriaren eragina

Josu Perales

45 - 55 orr.

WebQuest, Altxorraren bila eta Internet hizkuntza irakaskuntzaren mesedetan erabiltzen

Natxo Guillen, Agurne Aizpitarte

56 - 68 orr.

Euskararen irakaskuntza Europako Erreferentzia Markoren baitan

Abel Camacho, Pedro Lonbide

69 - 82 orr.

Egileak eta izenburuak

83 - 0 orr.

2005

Aurkezpena

1 - 0 orr.

Gai monografikoa

2 - 0 orr.

Erlatibo aukerak euskaraz. Ikasi eta irakatsi

Bittor Hidalgo

3 - 60 orr.

Bestelako lankidetzak

60 - 0 orr.

Weblog-ak : euskararen ikas-irakaskuntzarako tresna berriak

Agurne Aizpitarte, Natxo Guillen

61 - 73 orr.

Ikerketak

73 - 0 orr.

Ikas-estrategiak : gaiari berriro helduz

Josu Perales

74 - 96 orr.

Beste iturrietatik

96 - 0 orr.

Forman oinarritzea : sortzen ari den mitoa?

Ron Sheen

97 - 107 orr.

2005

Aurkezpena

3 - 0 orr.

Ikasgela irekia

4 - 0 orr.

Nolako irakaslea zara? Egin zeure profila!

Pilar Montoya

5 - 14 orr.

Etsipena eta ikasteko ezintasuna

Gloria Sánchez

15 - 21 orr.

Bestelako lankidetzak

21 - 0 orr.

Tutoretzaren garrantzia ikaskuntza birtualean

Nati Abasolo, Maria Jose Lasheras

22 - 38 orr.

Euskara euskaldunen atzetik : Argentinan euskaraz -etik Euskara munduan -era (eta II)

Jose Franzisko Zinkunegi

39 - 51 orr.

Txata ziberespazioan lagunak egitea baino gehiago : esperientzia bat irakasleekin HABEnet campusean

Inaki Murua

52 - 68 orr.

Beste iturrietatik

68 - 0 orr.

Hiztegia komunikazio-atazen bitartez ikasteko aukerak

Jonathan Newton

69 - 77 orr.

Atazetan oinarritutako irakaskuntza

Peter Skehan

78 - 107 orr.

2004

Euskaltegi-kurriluluak egiteko jardunbide bat

Lourdes Elosegi, Pello Esnal

1 - 128 orr.

2004

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikasgela irekia

2 - 0 orr.

Aisa, etorkinak euskarara hurbiltzeko atea

Belen Benitez, Ainhoa Gaintza

3 - 13 orr.

Etorkinak Zarautzen euskara-ikasle

Itziar Landa

14 - 20 orr.

Ikerketak

20 - 0 orr.

Gaitasun komunikatiboa ebaluatzen: mintzamena eta idazmena

Josu Perales

21 - 40 orr.

Bestelako lankidetzak

40 - 0 orr.

Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (eta II)

Inaki Unibaso

41 - 60 orr.

Euskararen kutxa

60 - 0 orr.

Galdegai-lekua testu osoetan

Mitxel Kaltzakorta Mentxaka

61 - 79 orr.

Beste iturrietatik

79 - 0 orr.

Ahotsa, zaindu gabeko funtsezko elementua

Roz Comins

80 - 86 orr.

Feedbak zuzentzailea berriz planteatzen hizkuntz irakaskuntza komunikatiboan

Zhaonong Han

87 - 110 orr.

2004

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikerketak

2 - 0 orr.

Ikas-estiloetan eta ikas-estrategien oinarritutako esku-hartze programa bat

Inaki Pikabea

3 - 19 orr.

Adina eta hizkuntzen ikaskuntza: gaia zertan den

Josu Perales

20 - 42 orr.

Euskararen kutxa

42 - 0 orr.

Galdegaia-lekua testu hastapenetan (eta II)

Mitxel Kaltxakorta Mentxaka

43 - 59 orr.

Bestelako lankidetzak

59 - 0 orr.

Eleaniztasunaren konpetentziaren arkitektura eta konplexutasuna

Matilde Sainz, Pili Sagasta

60 - 78 orr.

Preskripzioa: oinarrizko hizkuntza ekintza

Pello Esnal

79 - 87 orr.

Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (I)

Inaki Unibaso

88 - 107 orr.

2003

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gela irekia

2 - 0 orr.

Ikaleen erroreen aurrean gure jokabideak

Olatz3 Bourgeaud

3 - 9 orr.

Nobela baten lanketaren historia

Begona Escudero

10 - 17 orr.

Ikerketak

17 - 0 orr.

Ezagutzeko eta ikasteko estiloak: gaia zertan den

Josu Perales

18 - 28 orr.

Hizkuntzak ikasteari buruzko usteak: gaia zertan den

Josu Perales

29 - 38 orr.

Euskararen kutxa

38 - 0 orr.

Galdegai-lekua testu hastapenetan (i)

Mitxel Kaltzakorta Mentxaka

39 - 56 orr.

Bestelako lankidetza

56 - 0 orr.

Bizkaiera euskaltegian

Belene Salazar

57 - 64 orr.

Beste iturrietatik

64 - 0 orr.

Ikaslearen garapena hizkuntzaren ikaskuntzan

Anita L. Wenden

65 - 90 orr.

2003

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikerketak

2 - 0 orr.

Euskara ikasteko metodoen bilakera: 1956-1986

Kepa Larrea

3 - 21 orr.

Sexua/generoa H2 ikastean: gaiaa zertan den

Josu Perales

22 - 33 orr.

Bestelako lankidetzak

33 - 0 orr.

Nortasunaren eragina H2ren irakaskuntzan

Bakarne Gonzalez

34 - 54 orr.

Testu-motak: sekuentzia eta hizkuntz ekintza

Pello Esnal

55 - 66 orr.

Beste iturrietatik

66 - 0 orr.

Hizkuntz antsietatea eta ikasgelako dinamika

Anna Turula

67 - 76 orr.

Zer gramatika?: ulertzean oinarritutako metodo bat gramatika irakasteko atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan

Alessandro Benati

77 - 91 orr.

2003

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Ikasgela irekia

2 - 0 orr.

Ahozko adierazpenaren gaineko hainbat gogoeta

Rafa Ugalde

3 - 7 orr.

Bestelako lankidetzak

7 - 0 orr.

Hipertestua: ikaskuntzarako bide berria

Ander Alonso, Natxo Guillen

8 - 18 orr.

Ikaskuntza telematikoa: hainbat ideia

Maria Jose Lasheras

19 - 33 orr.

Diskurtso-tipoak

Pello Esnal

34 - 43 orr.

Ikerketak

43 - 0 orr.

Adimena eta hizkuntzak ikastea: gaia zertan den

Josu Perales

44 - 54 orr.

Euskeraren kutxa

54 - 0 orr.

Deklinabideko leku-denbora kasuak (eta II)

Mitxel Kaltzakorta Mentxaka

55 - 87 orr.

Beste iturrietatik

87 - 0 orr.

Barne-ahotsa: faktore kritikoa H2 ikastean

88 - 99 orr.

2002

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gela irekia

2 - 0 orr.

Hainbat urte geroago kurrikulu berriaren aplikazioari buruzko zenbait hausnarketa apal

Joxe Belmonte F. de Larrinoa

3 - 8 orr.

Bestelako lankidetzak

8 - 0 orr.

"HITZONTZI" udalekuak

Ander Zuloaga, Isidro Yoldi

9 - 18 orr.

Testu-antolatzaileen erabilera estrategikoa

Pello Esnal

19 - 33 orr.

Euskara euskaldunen atzetik (I)

Jose Frantzisko Zinkunegi

34 - 47 orr.

Euskara ikasten eta erabiltzen Argentinan

Victoria Famin

48 - 65 orr.

H2 ikasteko gaitasuna: gaia zertan den

Josu Perales

66 - 83 orr.

Beste iturrietatik

83 - 0 orr.

Hitz egiten irakasten

Anne Burns

84 - 102 orr.

2002

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gela irekia

2 - 3 orr.

AOI Hernaniko Udal Euskaltegiaren aukera

Joseba Arbelaitz

3 - 24 orr.

Bestelako lankidetzak

24 - 25 orr.

Testu-antolatzaileak

Pello Esnal

25 - 36 orr.

Azalpenezko testuaren kohesioa: testuinguratze kontzeptuala eta didaktikarako zenbait zertzelada

Matilde Sainz

37 - 58 orr.

Helduentzako Galeseraren Irakaskuntza Galesen: argibide batzuk

Einer Wyn Thomas, Emyr Davies

59 - 74 orr.

Teknologia berriak eta irakasleen formazioa

Maria Jose Lasheras, Josu Perales

75 - 86 orr.

Ikasleen parte-hartzea hizkuntz eskolan: zer dugu hori eta nola lortzen da?

Phil Ball

87 - 95 orr.

Beste iturrietatik

96 - 0 orr.

Umorearen rola ikastaldearen garapenean eta kohesioan

Rose Senior

96 - 104 orr.

2002

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Gela irekia

2 - 3 orr.

EGALIK: euskara enpresagiroan kudeatzeko tresna

Juan Mari Ezker, Igone Saenz

3 - 15 orr.

Euskararen kutxa

15 - 16 orr.

Haur hizkeraren erabilera

Juan Jose Zubiri

16 - 30 orr.

Bestelako lankidetzak

30 - 31 orr.

HABE aldizkaria: paperezko argitalpena eta teknologia berriak elkarrekin uztartuz

Esther Isasa, Eskarne Lopetegi

31 - 42 orr.

Ikasgelako kultura eta inperialismo linguistikoa

Tony Duffy

43 - 50 orr.

Lurrikara demografikoak helduen euskalduntzea ere astintzen du

Bakarne Gonzalez

51 - 66 orr.

Beste iturrietatik

66 - 67 orr.

Egiak eta gezurrak ahozkoaren eztabaidan

Anna Cros, Montserrat Vilà

67 - 79 orr.

Artikulugileentzako irizpideak

80 - 82 orr.

2001

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Simulazio orokorra (eta II): leihatilaz leihatila proiektua. Hizkera formalaren lanketa goi-mailan

Ainhoa Ezeiza

3 - 15 orr.

Egilearen eskutik

3 - 0 orr.

Eduki bidezko bigarren hizkuntzen irakaskuntza: materialen garapenerako markoa

Almudena Fernandez

16 - 25 orr.

Bestelako lankidetzak

16 - 0 orr.

Zenbait sekretu hizkuntzen irakaskuntza arrakastatsurako

Christopher Corsitto

26 - 33 orr.

Emozioak sentitzen ditut, beraz... ikasten al dut?

Jose Luis Atienza

34 - 54 orr.

Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (eta II)

Ander Alonso, Natxo Guillen

55 - 70 orr.

Deklinabideko leku-denbora kasuak (I)

Mitxel Kaltzakorta Mentxaka

71 - 91 orr.

Euskararen kutxa

71 - 0 orr.

Ahozko hizkuntza: ebaluaziorako proposamenak

Anna Cros, Montserrat Vilà

92 - 111 orr.

Beste iturrietatik

92 - 0 orr.

Aukibideak

112 - 0 orr.

2000

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Egilearen eskutik

2 - 0 orr.

Simulazio orokorra I: etxaldetarrak proiektua. Hizkera informalaren lanketa goi-mailan

Ainhoa Ezeiza

3 - 14 orr.

Abegi euskaltegietako telefono-sistema

Sagrario Crespo

15 - 33 orr.

Ikerketak

33 - 0 orr.

Gaztelania-hiztunek aditz trantsitiboak nola gauzatzen dituzten euskaraz

Igone Arteagoitia

34 - 48 orr.

Bestelako lankidetzak

48 - 0 orr.

Nola erabili testu errealak ikasle hasiberriekin

Aitziber San Román

49 - 63 orr.

Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (I)

Ander Alonso, Natxo Guillen

64 - 76 orr.

Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua: EKPa

Luis Mari Txabarri

77 - 86 orr.

Teknologiaren zeregina ikaslearengan ardaztutako ikaskuntzan eta ikaslearengan ardaztutako irakaskuntza / ikaskuntzaren garapena

David Little

87 - 97 orr.

Beste iturritetatik

97 - 0 orr.

Ikasten ikasi: hiztegia lantzeko 15 ariketa

William R. Holden

98 - 103 orr.

Ez-hitzezkoaren behaketa hizkuntz klasean

Clara Ferraô Tavares

104 - 119 orr.

Aurkibideak

119 - 0 orr.

Aurkibideak: aldizkariko 45, 46 eta 47. zenbakiak

120 - 0 orr.

2000

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Bestelako lankidetzak

2 - 0 orr.

Zertan ikasi behar da irakurle trebea izateko?

Abel Camacho, Pedro Lonbide

3 - 14 orr.

Autonomia eta ikas-estrategiak aurrez aurre

Abel Camacho, Pedro Lonbide

15 - 28 orr.

Euskararen kutxa

28 - 0 orr.

Kontakizuna: hiru osagai eta zenbait adizki

Pello Esnal

29 - 44 orr.

Beste iturrietatik

44 - 0 orr.

Atazatan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza humanista eta ESOL ikaslea: ikaslea egiazkiago ardatz hartuko duen metodoaren bila

Hugo Vanegas

45 - 61 orr.

Ikuspegi lexikala: maparik gabeko ibilaldia?

Scott Thornbury

62 - 70 orr.

Hizkuntz irakaskuntza komunikatiboaren inguruko zenbait uste oker

Geoff Thompson

71 - 79 orr.

Generoa, testu-mota eta hizkuntz klasea

Brian Paltridge

80 - 87 orr.

2000

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Bestelako lankidetzak

2 - 0 orr.

Erakunde pribatuetako euskara-planak: datozen hamar urteetarako markoa

Arantza Aurrekoetxea

3 - 21 orr.

Euskalduntzea Ertzaintzan: oraina eta geroa

Aitor Azkuenaga

22 - 35 orr.

IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (eta II)

Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia

36 - 55 orr.

Euskararen kutxa

55 - 0 orr.

"Hobe esan" ala "hobeto esan"?

Mitxel Kaltzakorta Mentxaka

56 - 69 orr.

Gela irekia

69 - 0 orr.

Ikas-materialak eta autonomia

Joseba Arbelaitz

70 - 85 orr.

Beste iturrietatik

85 - 0 orr.

Kulturaren kontzientzia hiztegia ikasteko bide

Michael Byram

86 - 98 orr.

Forman oinarritutako ikaskuntza eta bigarren hizkuntzaren eskurapena: ikasgelako eta laborategiko ikerketen azterketa bat

Nina Spada

99 - 124 orr.

Artikulugileentzako irizpideak

125 - 127 orr.

1999

Aurkezpena

1 - 0 orr.

Gela irekia

2 - 0 orr.

Idazten hastea izaten da maiz zailena

Gaizka Aurtenetxe

3 - 7 orr.

Ikaslea bere ahozko ekoizpenari erreparatzeko saiotxo bat

Rafa Ugalde

8 - 10 orr.

Bestelako lankidetzak

10 - 0 orr.

Estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan

Mia Victori

11 - 21 orr.

Metakurrikulua

Pello Esnal

22 - 50 orr.

Itzulpena komunikatu eta H2 ikasteko tresna

Rosa Maria Jimenez

51 - 63 orr.

IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (I)

Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia

64 - 86 orr.

Beste iturrietatik

86 - 0 orr.

Berrikuntzak zabaltzea hizkuntz irakaskuntzan

Numa Markee

87 - 100 orr.

Sormena, "s" txikiarekin

Alan Maley

101 - 113 orr.

Aurkibideak

114 - 115 orr.

Aldizkariko 3. ale monografikoa eta 44. zenbakia

114 - 0 orr.

1998

Ikerketak

2 - 0 orr.

Ikasten ikastearen eragina: ikaslearen jarreraren aldaketa

Aitziber San Roman

3 - 22 orr.

Bestelako lankidetzak

22 - 0 orr.

Komunikazioaren heriotza?

Philip Ball

23 - 30 orr.

Poznan-eko euskal lektoretza

Adam Zawiszewski

31 - 34 orr.

Euskararen irakaskuntza Estatu Batuetan: esperientzia bat\

Igone Arteagoitia

35 - 41 orr.

Erabilera-plangintzak

Xabier Elortza

42 - 61 orr.

Beste iturrietatik

61 - 0 orr.

Formara bideratutako irakaskuntza

Rod Ellis

62 - 71 orr.

"BEA": erabilera mugatua al du?

Scott Thornbury

72 - 80 orr.

Aurkibideak

80 - 0 orr.

Aldizkariko 41, 42 eta 43. zenbakiak

81 - 82 orr.

1998

Gela irekia

2 - 0 orr.

Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Kurrikulua euskaltegian: hainbat kezka

Asis Iriondo, Pili Lasarte, Argi Urizar

3 - 14 orr.

Berrikuntza metodologikoak kurrikulu berrian

Junkal Txurruka

15 - 22 orr.

Atazetan Oinarritutako Irakaskuntzaren inguruko ibilbidea

Jokin Nazabal

23 - 33 orr.

Saio-taldetik saio-euskaltegira

Joseba Palenzuela

34 - 39 orr.

Kurrikulua eta Ebaluazioa

Aitor Sangroniz

40 - 50 orr.

Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua

Joseba Ezeiza

51 - 58 orr.

Euskararen kutxa

58 - 0 orr.

Klasean: zalantzak eta oreka

Rufino Iraola

59 - 66 orr.

Mindegi iraunkorra

66 - 0 orr.

"Mintzalaguna" egitasmoa

Kontsuelo Gorostidi, Aitziber San Roman

67 - 75 orr.

Bestelako lankidetzak

75 - 0 orr.

Ebaluazioaren alfabetoa

Inaki Murua, Luis Mari Txabarri

76 - 85 orr.

Beste iturrietatik

85 - 0 orr.

Hizkuntz irakaskuntza hizkuntza irakastea da

Michael Swan

86 - 97 orr.

Metodoen bizitza ezkutua

Jack Richards

98 - 112 orr.

1998

Gela irekia

2 - 0 orr.

Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: ebaluazioa (eta III)

Joxe Belmonte F. de Larrinoa

3 - 13 orr.

Egilearen eskutik

13 - 0 orr.

Irakaslea I

Agurtzane Ortiz de Landaluze

14 - 22 orr.

Bestelako lankidetzak

22 - 0 orr.

Zer ikas dezakegu jariotasuna vs. zuzentasuna eztabaidatik?

Tony Duffy

23 - 31 orr.

Gramatikaren pendulua bueltan ote?

Josu Perales

32 - 39 orr.

Interneten euskaraz solasteko kanala

Josu Perales

40 - 42 orr.

Benetako dokumentuak gelako ikaskuntza komunikatiboan

Ernesto Martín Peris

43 - 58 orr.

Beste iturrietatik

58 - 0 orr.

Gaitasun komunikatiboa: asmo pedagokikoek sortutako eredu bat, osagaien edukiak zehaztuta

Marianne Celce-Murcia, Zoltán Dörnyei, Sarah Thurrell

59 - 89 orr.

Liburuak eta aldizkariak

89 - 0 orr.

R. Baststone. "Grammar"

Maria Jose Rodrigo

90 - 91 orr.

L. Bachman & A. Palmer. "Language Testing in Practice: Designing and Developing Useful Language Tests"

Inaki Elustondo

91 - 93 orr.

Artikulugileentzako irizpideak

94 - 96 orr.

1997

Gela irekia

2 - 0 orr.

Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: metodologia (II)

Joxe Belmonte F. de Larrinoa

3 - 14 orr.

Entzumena lantzeko ariketen gaineko zenbait gogoeta

Gaizka Aurtenetxe, Maribi Zubiaga, Ainhoa Zarnadona, Rafa Ugalde

15 - 27 orr.

Idazmena lantzen: esperientzia bat

Maribi Jaio, Eguzkiñe Arbulu, Maribi Zubiaga

28 - 32 orr.

Nola erabili kantak ikasgelan euskara ikasteko: zenbait gogoeta eta ariketa bat

Gaizka Aurtenetxe

33 - 38 orr.

Euskararen kutxa

38 - 0 orr.

Kasuak eta postposizioak: deklinabidea eta postposiziobidea

Andolin Eguzkitza

39 - 52 orr.

Bestelako lankidetzak

52 - 0 orr.

Hitzik gabeko komunikazioak irakaslearen diskurtsoan eta ikasgelan duen eragina

Laura Cerdan

53 - 64 orr.

Beste iturrietatik

64 - 0 orr.

Solasean. Bigarren hizkuntzaren eskurapena: zertan laguntzen die ikerketak irakasleei?

Rod Ellis

65 - 75 orr.

Bigarren hizkuntzaren eskurapenaren ikerketak: Rod Ellis-i erantzunez

Diana Hoopkins, Mark Nettle

76 - 81 orr.

Aldatzeko berriztatuz: irakaslearen garapen eta berriztapena

Chris Kennedy

82 - 91 orr.

Hutsegiteen zuzenketa

Keith Johnson

92 - 101 orr.

Liburuak eta aldizkariak

101 - 0 orr.

LIBURUAK

101 - 0 orr.

P. de Pablo; J. Ruiz; C. Sanchez & A. Sanz. Diseño del currículo en el aula: una propuesta de autoformación

Esther Isasa

102 - 103 orr.

T. Colomer & A. Camps. Enseñar a leer, enseñar a comprender

Felix Sainz

102 - 0 orr.

Artikuluak

103 - 0 orr.

Aurkibideak: aldizkariko 38, 39 eta 40. zenbakiak

104 - 105 orr.

1997

Gela irekia

2 - 0 orr.

Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka (I)

Joxe Belmonte F. de Larrinoa

3 - 14 orr.

Ikerketak

14 - 0 orr.

Euskara bere giroan ikasten

Agurtzane Maiz

15 - 30 orr.

Administrazioko langileen euskara-irakasleen usteak

Josu Perales

31 - 50 orr.

Bestelako lankidetzak

50 - 0 orr.

Gainbegirada bat ordenagailuaz baliaturiko hizkuntz irakaskuntzaren historiari

Mikel Melero

51 - 68 orr.

Pentsamendu sortzailea hizkuntzen irakaskuntzan

David Lasagabaster

69 - 79 orr.

Beste iturrietatik

79 - 0 orr.

Ataletan oinarritutako ikaskuntza gauzatzeko marko bat

Peter Skehan

80 - 103 orr.

Syllabusak, corpusak eta datuek gidatutako ikaskuntza

Dave Willis

104 - 122 orr.

1997

Ikerketak

2 - 0 orr.

Gazteak eta euskararen erabilera urria. Debako kasua

Nekane Goikoetxea

3 - 19 orr.

Porrota euskaltegian

Mertxe Berastegi

20 - 32 orr.

Bestelako lankidetzak

32 - 0 orr.

Kurrikulua, mamu berri hori

Luis Mari Txabarri

33 - 52 orr.

Baliabide teknologikoen erabilera hizkuntzen irakaskuntzan

Mercè Bernaus, Paquita Vidal

53 - 57 orr.

Internet eta hizkuntzen irakaskuntza

Mikel Melero

58 - 73 orr.

Zertan datza kontzientzia metalinguistikoa?

David Lasagabaster

74 - 84 orr.

Kalitatea gure esparruan

Inaki Murua

85 - 104 orr.

Liburuak eta aldizkariak

104 - 0 orr.

LIBURUAK

105 - 0 orr.

M. LLobera [et al.]. "Competencia comunicativa. Documentos básicos en la enseñanza de lenguas extranjeras"

Felix Sainz

105 - 106 orr.

D. Nunan & C. Lamb. "The self-directed Teacher: managing the learning process"

Tony Duffy

106 - 107 orr.

G. Browin; K. Malmkjaer & J. Williams. "Performance and competence in second language acquisition"

Tony Duffy

107 - 107 orr.

Artikulugileentzako irizpideak

108 - 110 orr.

1996

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Egilearen eskutik

3 - 0 orr.

Hitzetik hortzera

Marga Illarramendi

3 - 10 orr.

Hik eta...

Xabier Yurramendi

11 - 22 orr.

Euskararen kutxa

11 - 0 orr.

Euskal joskeraren mito kaltegarriak (eta III) Aditza maiz euskaraz esaldi hasieran

Bittor Hidalgo

23 - 31 orr.

Ikasle helduen herstura euskara ikastean

Josu Perales

32 - 52 orr.

Ikerketak

32 - 0 orr.

Miquel Siguanekin elkarrizketan

Hizpide

53 - 61 orr.

Solasean

53 - 0 orr.

Testu-motak

Jean-Michel Adam

62 - 72 orr.

Beste iturrietatik

62 - 0 orr.

Tipologia bat egin nahian

Jean Beaute

73 - 77 orr.

APP eta gerokoak

Jim Scrivener

78 - 81 orr.

Praktikatzen duguna predikatuz. Irakasten duguna erakutsiz. Atazetan oinarritutako ikaskuntza, APPren alternatiba bat

Jane Willis

82 - 89 orr.

Lau helburuko eredua Materialen diseinuan helburuak zehazteko eskema ulergarriago bat

Clive Lovelock

90 - 96 orr.

Hizkuntza anitza, jarduera anitzak

Dave Willi, Jane Willis

97 - 105 orr.

Irakaskuntzaren Zikloak

John Gibbons

106 - 117 orr.

Liburuak eta aldizkariak

118 - 120 orr.

Aurkibideak

121 - 0 orr.

Aurkibideak: aldizkariko 35, 36 eta 37. zenbakiak

121 - 122 orr.

1996

Aukezpena

1 - 2 orr.

Esapide esklamatiboen ildotik jatortasunerantz

Rafa Ugalde

3 - 6 orr.

Gela irekia

3 - 0 orr.

Esaizu

Matilde Sainz Osinaga

7 - 20 orr.

Egilearen eskutik

7 - 0 orr.

Euskararen kutxa

21 - 0 orr.

Euskal joskeraren mito kaltegarriak (II). Euskararen hitz-ordena librea

Bittor Hidalgo

21 - 27 orr.

Ikerketak

28 - 0 orr.

Elebitasun aktiboa garatzeko baldintzak edo zergatik egiten zait hain zaila euskaraz hitz egitea?

Maria Jesus Espi

28 - 36 orr.

Solasean

37 - 0 orr.

Alan King-ekin elkarrizketan

Hizpide

37 - 43 orr.

Bestelako lankidetzak

44 - 0 orr.

Berezko taldeak: harremanak euskaldunduz norberaren burua euskaldundu

Pello Jauregi

44 - 53 orr.

Oroimenari buruzko ikerketa batzuek erakusten dutena

Mike Huggins

54 - 60 orr.

Ingurua eta gizartea elkarreraginean: hizkuntzen ikaskuntzan duten eragina

Eva Alcón

61 - 67 orr.

Hiztegia ikasi bideoaren bitartez

Catherine Millar, Joseph M. Munz

68 - 74 orr.

Ikasgelan sortzen diren elkarreragin-motak eta hizkuntz garapena

Maria Adelaida Jurado Spuch

75 - 76 orr.

Edukitan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza

Karin Bradberry

77 - 82 orr.

Arreta hizkuntzen ikaskuntzan eta ohiko ikasaioan

Michael Orr

83 - 88 orr.

Tarteko hizkera

Larry Selinker

89 - 109 orr.

Beste iturrietatik

89 - 0 orr.

Liburuak eta aldizkariak

110 - 112 orr.

1996

Aurkezpena

1 - 2 orr.

Aldizkariko bideak

3 - 5 orr.

Ikaslea bakarka

Amorebieta-Etxanoko Udal Euskaltegiko irakasleak

6 - 10 orr.

Gela irekia

6 - 0 orr.

Mnemoteknikaren erabilera euskararen irakaskuntzan

Jürgen Wolff

11 - 17 orr.

Euskal Hizkuntza eta Literatura

Elgoibarko Euskara Mintegia

18 - 24 orr.

Egilearen eskutik

18 - 0 orr.

Ikerketak

25 - 0 orr.

Aditz-aldiaren erabilera goiztiarra haur euskaldun elebakar batengan

Andoni Barreña Agirrebeitia

25 - 38 orr.

Kutxa

39 - 0 orr.

Euskal joskeraren mito kaltegarriak (I). Nola idatzi euskaraz modu arin, ulergarri eta aberats batean

Bittor Hidalgo

39 - 51 orr.

Nola sortu komunikamena neurtzeko testak: kasu baten azterketa

Keith Morrow

52 - 73 orr.

Bestelako lankidetzak

52 - 0 orr.

Elkarlanean ikasi

Lew Barnett

74 - 80 orr.

Erantzun fisiko osoa: osagarri baliotsua

Anne Berry

81 - 87 orr.

Idazketa paraleloaren metodoa idazten irakasteko

Mabel Soracco Quintana

88 - 91 orr.

Pausoz pausozko metodoa idazketaren irakaskuntzan

Carmina Sert

92 - 94 orr.

Zeure ikasleak bideoz hartzen

Pamela Bullard

95 - 100 orr.

Ariketa ugari eta egokiak

Jacqueline Boulouffe

101 - 109 orr.

Liburuak eta aldizkariak

110 - 112 orr.

Scroll to Top