Euskal Gaien Institutua Euskaldok
Aurkinet

logo de la revista
Hasiera / Bukaera:
1 zk. (1989ko maiatza)-
Editorea:
[Leioa]: Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua = Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco
ISSN:
0214-9753
Maiztasuna:
Seihilabetekaria
Gaiak:
Hezkuntza
    Dauden aurkibideak
    2011
  • (+) gehiago ikusi
    • Bigarren eta unibertsitateko hezkuntzako ikasleen genero estereotipoak: eskolari eta bestelako sozioalizazio guneei begirada

      Ane Larrinaga, Elisa Usategi, Mila Amurrio, Ana Irene del Valle
      7 - 28 orr.
    • Nola identifikatzen dute unibertsitate ikasleek ikasteko behar duten informazioa eta informazio hori non lor daitekeen

      Txema Egaña
      29 - 62 orr.
    • Gorputz asegabetasuna nerabezaroan

      Paula Elosua, Josu Mujika, Hilario Murua
      63 - 76 orr.
    • Unibertsitateko ikasleen ikaskuntzara bideratutako ebaluazioa

      Jose Francisco Lukas, Carlos Santiago, Hilario Murua
      77 - 98 orr.
    • Pertsona gorren Hezkuntza: bilaketa historikoa eta erronkak

      Ainhoa Moiua
      99 - 118 orr.
    • Zer dakite DBHko ikasleek gramatikaz? Subjektua eta Nor/nork eztabaidan. Kasu azterketa

      Amelia Barquín, Uri Ruiz Bikandi, Teresa Zulaika
      119 - 140 orr.
    • Liburuen berri...

      141 - 142 orr.
  • 2010
  • (+) gehiago ikusi
    • Irakurriaren ulermenaren zailtasunak bigarren hezkuntzan

      Gema Lasarte
      7 - 19 orr.
    • Ekosistemak bilatzen ote du oreka? Testuliburuetan ekologiaren bidez zabaltzen diren ideiak

      Julia Ibarra Murillo
      21 - 42 orr.
    • EAEko familia etorkinen aukerak lehen hezkuntzan: eskola eta hizkuntza eredua

      Nahia Intxausti Intxausti, Feli Etxeberria Sagastume, Luis Joaristi Olariaga
      43 - 65 orr.
    • Ikus-entzunezko alfabetizazioaren indar-guneak eta gabeziak Euskal Herrian. Eskola-komunitatean egindako ikerketa kualitatibo baten emaitzak

      Txema Ramirez de la Piscina, Amaia Andrieu, Jose Inazio Basterretxea, Estefania Jimenez, Jose Vicente Idoyaga
      67 - 91 orr.
    • Unibertsitateko irakasleen profila

      Eguzki Urteaga
      93 - 112 orr.
    • Liburuen berri

      113 - 119 orr.
  • 2010
  • (+) gehiago ikusi
    • Ahozkotasunaren irakaskuntza bigarren hezkuntzako testuliburuetan

      Inés Mª García Azkoaga, Ainhoa Imaz Gaztelurrutia, Leire Diaz de Gereñu Lasaga, Alaitz Alegría Susperregi
      7 - 42 orr.
    • Bigarren hezkuntzatik unibertsitatera: beharrezko informazioa

      Marta Barandiaran Galdos, Miren Barrenetxea Ayesta, Antonio Cardona Rodriguez, Ana Maria Martin Arroyuelos, Juan Jose Mijangos del Campo, Jon Olaskoaga
      43 - 76 orr.
    • Elkarrizkertuz egitasmoa: e-paper zorroa eta ikus entzunezko narratiba irakasle gogoetatsuaren hasierako prestakuntzan

      Jose Manuel Correa Gorospe, Estibaliz J. De Aberasturi, Luis Pedro Gutierrez Cuenca
      77 - 94 orr.
    • Oinarri aldaketako kontzeptu eta prozedurei dagozkien akatsen azterketa: Unibertsitateko 1. mailako aljebra

      Izaskun Baro Yubero, Modesto Arrieta Illarramendi
      95 - 112 orr.
    • Aucouturir Praktika Psikomotoreari Behaketa Metodologiaren aplikazio baten sistematizazioa

      Elena Herran
      113 - 126 orr.
    • Familia ereduak gaurko eskolan

      Lucia Aguado Iribarren
      127 - 148 orr.
    • Liburuen berri

      149 - 155 orr.
  • 2009
  • (+) gehiago ikusi
    • Sexu berekoenganako desira afektibo-sexualak dituzten pertsonek jasandako jazarpenak ongizate psikologikoan dituen ondorioak

      Aitor Martxueta, Juan Etxeberria
      7 - 25 orr.
    • Inmigrazioari buruzko diskurtso heuristikoaren azterketa

      Santiago Palacios, Blanca Olalde
      27 - 43 orr.
    • Euskara-agiriak Europako Markora egokitzeko eta baliokidetzeko prozedura

      Iñaki Pikabea, J. F. Lukas, N. Figueras
      45 - 67 orr.
    • Irakasleen egoera Gipuzkoan Francoren garaian

      Hilario Murua
      69 - 83 orr.
    • Zientzia eta teknologiako unibertsitate-ikasleen iritziak eta irudikapenak Ipar Euskal Herrian

      Eguzki Urteaga
      85 - 108 orr.
    • Terminologiaren datu base bat hizkuntzaren didaktikarako

      Kepa Larrea, Maite Monasterio, Mikel Zabala
      109 - 125 orr.
    • Gizarte hezitzaileen praktika profesionalaren testuinguru instituzionala

      HAURBABESA LANBIDE taldea
      127 - 155 orr.
    • Liburuen berri

      157 - 166 orr.
  • 2009
  • (+) gehiago ikusi
    • Hizkuntzen kudeaketa eskolan

      Amelia Barquín
      7 - 21 orr.
    • Espainiako Bigarren Errepublikaren garaia hezkuntza berrikuntzari begira

      Igor Camino, Ainara Olarra
      23 - 54 orr.
    • EHU-ko orientazio psikopedagogiako practicumetik orientatzailearen lanbide konpetentzien ikasketa

      Rakel Del Frago, Garbiñe Irazu, Javier López, Amaia Mujika
      55 - 73 orr.
    • Kalitatea hezkuntza: ikerketa baten ondorioak

      Xabier Etxague, Asier Huegun, Arkaitz Lareki, Jesús María Goñi, Pello Aramendi, Pello Ayerbe, Juan Carlos Sola, Juan Ramón Oyarzabal
      75 - 94 orr.
    • Hiri Hezitzaileen esperientzien azterketatik ildo nagusietara

      Olaia Jiménez, Karlos Santiago, J. Francisco Lukas, Felix Basurko, Luis Lizasoain
      95 - 125 orr.
  • 2008
  • (+) gehiago ikusi
    • Islamari buruz ikonoen bidez zabaldutako mezuak, euskarazko testuliburuetan

      Mario Unamuno
      7 - 49 orr.
    • Informazioa bilatzen konpetenteak dira unibertsitateko ikasleak? Mondragon Unibertsitateko Irakasle Ikasketetako 1. mailako ikasleen kasua

      Txema Egaña
      51 - 73 orr.
    • Donostiako Unibertsitate Eskola Politeknikoko ikasleen ahalmen espazialaren azterketa: neurria eta estrategiak

      Iera Arrieta, M. ª Concepción Medrano, Modesto Arrieta
      75 - 90 orr.
    • Adin txikikoen ebaluazio sozio-pertsonala egoera ahul-ahuleko testuinguruetan

      M. Angeles de la Caba
      91 - 108 orr.
    • Hiri Hezitzailea, kontzeptua eta ideia-gakoak

      Olaia Jimenez, J. Fco. Lukas, Felix Basurko, Karlos Santiago
      109 - 127 orr.
    • Practicum konpartitua: Practicum IIaren tutoretzan berrikuntza Irakasleen prestakuntzarako ikasketetan

      Luispe Gutiérrez, Jose Miguel Correa, Estitxu Jz. Aberasturi, Alex Ibáñez
      129 - 142 orr.
    • Liburuen berri

      143 - 150 orr.
  • 2008
  • (+) gehiago ikusi
    • Hezkuntza-eskubidearen eremuko Europa mailako azterketa erkatua

      Paulí Dávila, Luis M.ª Naya, Iñaki Zabaleta
      7 - 33 orr.
    • Hezkuntzaren soziologia Frantzian

      Eguzki Urteaga
      35 - 50 orr.
    • Hezkuntzari soziologiatik begira

      Jose Inazio Imaz
      51 - 85 orr.
    • Zenbakizko pentsamenduaren sorrera psikologia paradigma ezberdinetatik

      José Domingo Villarroel
      87 - 103 orr.
    • Euskadido ikastetxe publikoetako eskoa zuzendaritzarako sarbidea

      Pello Aramendi, Juan Ramon Oiartzabal, Karmele Bujan, Juan Carlos Sola
      105 - 116 orr.
    • Liburuen berri

      117 - 132 orr.
  • 2007
  • (+) gehiago ikusi
    • Eskoletako gazteentzat hizkuntzak ikastea zigorra ote?

      I. Pikabea
      7 - 26 orr.
    • Bigarren hizkuntzaren (H2) eskurapenerako hainbat oinarri eta proposamen metodologiko

      K. Larrea, O. Bourgeaud
      27 - 42 orr.
    • Soinua eta irudia emozioen pertzepzioan

      Iñaki Gaminde
      43 - 64 orr.
    • Portafolioa eta lan-ekipoak. Talde Dinamika ikasgaian burututako esperientziaren azalpena

      J. Inazio Marko
      65 - 84 orr.
    • Interneten erabilera didaktikoa Euskal Herriko Unibertsitatean

      Arkaitz Lareki
      85 - 100 orr.
    • Adimen urritasuna zuten ikasleekin lehenengo hezkuntza esperientziak Euskal Autonomi Erkidegoan Bilakaera historikoari buruz zenbait ohar

      Karmele Aranguren
      101 - 128 orr.
    • Bazterreraturiko kolore-hitzen artean, osasuntsuak (ajerekin bada ere)

      Txema Preciado
      129 - ? orr.
  • 2007
  • (+) gehiago ikusi
    • Testuliburuetako edukien eta itxuraren garapena: Anaya, Edebé eta Santillana argitaletxeak adibide

      Begoña Bilbao, Gurutze Ezkurdia, Karmele Perez
      7 - 25 orr.
    • II Errepublika Bilbon: Lehen Hezkuntzaren birmoldaketa eta lehenengo hastapenak (1931-1932)

      M.ª Olga Macías
      27 - 46 orr.
    • Hizkuntzen Portfolioa ataritik ikasgelara

      Justo Bereziartua
      47 - 63 orr.
    • Psikopedagogoaren profil profesionalaren inguruko ekarpenak

      Francisca Arte, eta beste
      65 - 80 orr.
    • Arte Hezkuntza utopiaren eta pragmatismoaren artean

      Isusko Vivas
      81 - 133 orr.
    • Bizikidetza ikastetxeetan

      Olaia Jimenez, Karlos Santiago, Jose F. Lukas
      135 - 156 orr.
    • Liburuen berri

      157 - 163 orr.
  • 2006
  • (+) gehiago ikusi
    • Kalitate Programak eta Normalkuntza Programak ikastetxeetan: elkarrengandik ikasten Ikerketa baten emaitzak

      J. Inazio Marko
      7 - 26 orr.
    • Jauzika hiru urterekin: Haur portaera psikomotorearen behaketa

      Elena Herran
      27 - 44 orr.
    • Nerabeen Lanbide-lehentasunak

      Paula Elosua
      45 - 56 orr.
    • Didaktika berriak informazio eta komunikazio teknologien bidez

      J. Domingo Villarroel
      57 - 72 orr.
    • Euskal ikusteko era ez ezik, koloreen artean ere badago bazterreraturik

      Txema Preciado
      73 - ? orr.
  • 2006
  • (+) gehiago ikusi
    • Hego Euskal Herriko eskola-liburutegien erabilera, kudeaketa eta funtzionamendua

      O. Jiménez, J.F. Lukas, K. Santiago
      9 - 44 orr.
    • Hezkuntza-kooperatiben egoera EAE-n

      Felix Basurko, Xabier Galarreta, J.F. Lukas, Iñaki Pikabea
      45 - 60 orr.
    • Zenbateraino ezagutzen dute euskarazko tradizioa irakasle- eta kazetari-gaiek?

      Julian Maia, Ane Beldarrain, Maite Serna
      61 - 82 orr.
    • "Erna zite! Beranta gorria dugu!"

      Txema Preciado
      83 - 132 orr.
    • Heziketa bereziaren inguruko legediaren garapena Euskal Autonomi Erkidegoan

      Lucy Sepulveda, Elena Bernaras, Concepcion Medrano
      133 - 156 orr.
    • Helburu geometrikoen eskuratze-mailaren kategorizazio bidean Van Hiele ereduaren barruan

      Joxemari Sarasua, Modesto Arrieta
      157 - 170 orr.
    • Liburuen berri

      171 - ? orr.
  • 2005
  • (+) gehiago ikusi
    • Gaitasun morala eta ezagutza sozio-pertsonalaren azterketa ertain eta unibertsitateko laginetan

      Santiago Palacio, Gurutze Etxezarreta
      7 - 26 orr.
    • Sozializatze-estiloen garapena

      Paula Elosua, Begoña Arrieta, Begoña Unanue, Alazne Aizpitarte
      27 - 40 orr.
    • Irakasleen arteko desberdintasunak fokaketa komunikatiboan

      Beronika Azpillaga
      41 - 56 orr.
    • Gau gorri pelotari, goiz gorri errotari

      Txema Preciado
      57 - 102 orr.
    • Zenbakien erabilera ipuin unibertsaletan

      Iera Arrieta
      103 - 114 orr.
    • Liburuen berri

      115 - ? orr.
  • 2005
  • (+) gehiago ikusi
    • Curriculumaren ebaluazioa

      Xabier Etxague Alcalde
      7 - 35 orr.
    • Hezkuntza Ebaluazioaren Esparruak

      Jose Francisco Lukas, Olaia Jiménez, Karlos Santiago
      37 - 70 orr.
    • Irakaskuntza unibertsitarioan erabiltzeko Webgune baten diseinua

      Karlos Santiago Etxeberria, Jose Francico Lukas Mujika
      71 - 87 orr.
    • Gure arteko haur eta gazte literatura

      Xabier Etxaniz Erle
      89 - 101 orr.
    • Ikasbide esperientziala : gorputz-sentsazioak hezitzaileen prestakuntza praktikorako bidean. Hurbilpen teorikoa

      Axier Huegan Burgos
      103 - 118 orr.
    • Liburuen berri

      119 - ? orr.
  • 2004
  • (+) gehiago ikusi
    • Emozioak eta gorputza hezitaileen harreman-trebetasunen prestakuntza bidean : esperientzia baten azterketa

      Axier Huegun Burgos
      7 - 37 orr.
    • Autokontzeptu-eskalaren euskaratzea

      Paula Elosua Oliden
      39 - 55 orr.
    • HHko eta LHko ikasgeletan ahozko euskara hobetzeko esku hartzeko programa

      Iñaki Pikabea
      57 - 69 orr.
    • Piaget eta Psikologia

      Mikel Haramburu Oiharbide
      71 - 87 orr.
    • Ebaluazioan egoten diren zehar-iritziak eta honetarako kalitate irizpideak

      Juan Carlos Tójar Hurtado
      89 - 112 orr.
    • Liburuen berri

      113 - 132 orr.
  • 2003
  • (+) gehiago ikusi
    • Euskal Hezkuntza Sistemari begirada bat kanpotik

      F. Javier Murillo
      7 - 16 orr.
    • Testen euskaratzea. Balizko alborapenaren iturriak

      Paula Elosua Oliden
      17 - 38 orr.
    • Gizartearen aldeko jokabidea, garapen emozionala eta haurren sormena bultzatzeko jolas programak

      Maite Garaigordobil Landazabal, Ainhoa Durá Anabitarte
      39 - 62 orr.
    • Lanbide Heziketa. Euskal Herriko kalitate eredua

      Jaume Sarramona
      63 - 81 orr.
    • Ikastetxeari aniztasunaren tratamendua. Hobetzen lagunduko dion eredu baterantz

      Begoña Martínez Domínguez
      83 - 98 orr.
    • Guztiontzako gizarte. Ezintasunak dituzten pertsonen Europalo urtea dela eta

      Amando Vega Fuente, Pello Aramendi Jauregi
      99 - 115 orr.
    • Liburuen berri

      117 - ? orr.
  • 2003
  • (+) gehiago ikusi
    • Ikas-estoloen eta ikas-estrategien garrantzia euskera-ikasle helduengan

      Iñaki Pikabea Torrano
      7 - 31 orr.
    • Adimen urritasuna duten haurren arreta goiztiarra

      Karmele Aranguren Garayalde
      33 - 54 orr.
    • e-kalitatea?, interneten oinarritutako hezkuntza unibertsitarioaren azterketa

      J. M. Correo, A. Ibáñez, E. Jiménez de Aberasturi, N. Amenabar
      55 - 96 orr.
    • Zientzia guneak, zientzia komunikatzeko tokiak

      M.ª Pilar Díaz Palacio, Margarita Cuesta, Isabel Echevarría, Maite Morentin
      97 - 114 orr.
    • Liburuen berri

      115 - ? orr.
  • 2002
  • (+) gehiago ikusi
    • Aduaren eskutik heziketa artistikoa

      Txema Preciado Saez de Ocariz
      7 - 34 orr.
    • Autokontzeptu fisikoa nerabezaroan eta bere eremuak

      35 - 49 orr.
    • Autokontzeptuaren hierarki-izaeraren azterketa, eremu fisikotik abiatuz

      51 - 64 orr.
    • Elkarrizketa iraksleen lan-trensa gisa. Psikoanalisiaren ekarpenak (psikologia dinamikoa)

      M.ª Lluïsa Etxeberria Azkune
      65 - 77 orr.
    • Nafarroako aldundiko euskararen aldeko sailaren Ekimenak (1957-1972)

      Irene López-Goñi
      79 - 104 orr.
    • Gizarte pedagogiaren esparru akademiko eta lanbide arloa

      Antton Arka
      105 - 113 orr.
    • Liburuen berri

      115 - ? orr.
  • 2002
  • (+) gehiago ikusi
    • Irizpideari buruzko ebaluazioa : Ikasgelako probak egiteko metodologi osagaiak

      J.M Jornet, J.M. Suárez, Mª J. Perales
      7 - 52 orr.
    • Hezkuntza-programaren ebaluaketa : Oinarrizko kontzeptuak, ikuspuntu nagusiak eta arazoak

      Ramón Pérez Juste
      53 - 81 orr.
    • Heziketa Berezirako ikasleen prestakuntza eta laneratze prozesua

      Karmele Aranguren, Luis Maria Elizalde, Javier Monzon, José Ignacio Pérez, Elena Bernaras, Mikel Garaizar
      83 - 104 orr.
    • Autokontzeptua : alderdiak, jatorria, funtzioak, desadostasuank, aldaketak eta kontsistentzia

      Mikel Haranburu Oiharbide, Jesus Guerra Plaza
      105 - 121 orr.
    • Liburuen berri

      123 - ? orr.
  • 2001
  • (+) gehiago ikusi
    • Bideratze-funtzioa prestatzaileen prestakuntzan : esperientzia baten azterketa

      Idoia Fernandez, Maite Arandia
      7 - 16 orr.
    • Bideratze-lana gizarte-eragileen lanbide-garapeneko esperientzia batean : azterketa etnografikoa

      Mairte Arandia, Pilar Ruiz de Gauna
      17 - 30 orr.
    • Bigarren hezkuntzaren hastapenak Gipuzkoan. Donostiak garatutako prozesua

      Igor Camino Ortiz de Barron
      31 - 59 orr.
    • Gipuzkoako auzo-eskolak. 1930-1938

      Joxe F. Garmendia Larrañaga
      61 - 77 orr.
    • Eskolako hizkera ereduaz, euskara batuaren eta euskalkiaren arteko harremanen testuinguruan

      Julian Maia Larretxea
      79 - 101 orr.
    • Ama-hizkuntzak ez du gramatikaren barnerakuntzaren ordenamendua baldintzatzen

      Amaia Mendizabal Ituarte
      103 - 118 orr.
    • EAEko ikastetxeen zuzendaritza-taldeen inguruko pertzepzioak

      Maider Sedano, Noelia Moyano, J. F. Lukas, Carlos Santiago, Luis Lizasoain, Luis Joaristi
      119 - 137 orr.
    • Liburuen berri

      139 - ? orr.
  • 2001
  • (+) gehiago ikusi
    • Eskola eraginkortasunaren hobekuntzarako Europako eredu baterantz

      Javier Murillo Torrecilla
      7 - 40 orr.
    • Autoebaluazio instituzionala : xedeak, eragileak eta metodologia

      Joan Rué
      41 - 59 orr.
    • Ebaluazio psikopedagogikoa

      Mª. Lourdes Aparicio Ágreda
      61 - 75 orr.
    • Kontzientzia metalinguistikoa euskara-ikasle helduen artean

      Ugarte Perales
      77 - 96 orr.
    • Plastika eta Ikus-adierazpena : Lehen Hezkuntzarako euskaraz argitaratutako testu liburuen analisia

      Enrique Llorente, Amaia Andrieu, Amaia Montorio, Pablo Lekue
      97 - 114 orr.
    • Musika heziketa

      Aitor Sarralde Díaz
      115 - 125 orr.
    • Liburuen berri

      127 - ? orr.
  • 2000
  • (+) gehiago ikusi
    • Ikastetxearen kalitatearen ebaluazioa (II)

      Xabier Etxague Alkalde, Pello Aierbe Etxeberria, J.F. Lukas Mujika
      7 - 38 orr.
    • Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeen kanpo-ebaluazioa

      J.F Lukas, C. Santiago, B. Munarriz, N. Moyano, M. Sedano
      39 - 63 orr.
    • Delphi taulak : hezitzaileentzako ikerkuntza-metodologia bat

      Lluis Ballester Brage
      65 - 94 orr.
    • Testuen ulermen prozesuaren faktore erabakigarriak

      Nekane Balluerka, Arantxa Gorostiaga
      95 - 119 orr.
    • Nortasunaren motibaziozko osagaien azterketa : Ni Erreala, Ni Ideala, Behar Lukeen Nia, Egozpen Estiloak, Autoeraginkortasuna eta beste aldagai kliniko batzuk

      Mikel Haranburu Oiharbide, Jesus Guerra Plaza
      121 - 145 orr.
    • Artea - ez artea ezbaitik errealitatea irudikatzeko mailetara

      Txema Preciado Saez de Ocariz
      147 - 164 orr.
    • Liburuen berri

      165 - ? orr.
  • 2000
  • (+) gehiago ikusi
    • Ikastetxearen kalitatearen ebaluazioa

      Xabier Etxague Alkalde, Pello Aierbe Etxeberria, J.F. Lukas Mujika
      7 - 42 orr.
    • Zuzendaritza-taldekideen formazioa LOGSEren esparruan : Kasu batean oinarritutako azterketa eta gogoeta

      Karmele Bujan Vidales
      43 - 60 orr.
    • Matematikaren Ebaluazioa curriculum eraikitzaile baten ikuspegitik : esperientzia bat

      Jesus Maria Goñi Zabalda
      61 - 72 orr.
    • Euskaratutako hau - eta gazte - literatura hezkuntza-sistemaren testuinguruan : egindakoak eta egitekoak

      Manu Lopez Gaseni
      73 - 82 orr.
    • Irudi soziometrikoak eta haien interpretazioa soziograma baten azterketan

      Flor A. Cabrera Rodríguez
      83 - 102 orr.
    • Komunikazio-gaitasuna baloratzen (II) : ebaluazio-irizpideen trataera

      Mikel Prieto
      103 - 131 orr.
    • Frantzia eta hezkuntza-sistemaren sorrera nazioaren itzalpean

      Iñaki Zabaleta Imaz
      133 - 147 orr.
    • Ikasleen gaitasun emozionala

      Camino Echagüe Alcalde
      149 - 163 orr.
    • Liburuen berri

      165 - ? orr.
  • 1999
  • (+) gehiago ikusi
    • Nerabea eta Ikasketak

      Maria Luisa Etxeberria Azkune
      7 - 20 orr.
    • Zuzendaritza Proiektua

      Juan Carlos Sola Eslava, Pello Aramendi Jauregi
      21 - 39 orr.
    • Ikastetxean ardazturiko formazio-programa baten ebaluazioa

      Xabier Etxague, Jesus Mari Goñi
      41 - 57 orr.
    • "Hezkuntza Ikerketa eta Ebaluazioa" Precticum-aren ebaluazioa : esperientzia bat

      Noelia Moyano Rubiales, Eider Gamboa Ruiz de Eguilaz, Begoña Cabero Simon
      59 - 73 orr.
    • Autokontzeptu fisikoaren neurtresnak

      Zulaika Isasti
      75 - 96 orr.
    • Liburuen berri

      97 - ? orr.
  • 1999
  • (+) gehiago ikusi
    • Ikastetxeen kanpo-ebaluazioa : aukerak eta mugak

      Alejandro Tiana
      7 - 32 orr.
    • Datuen bilketa eta analisirako metodoak : paper-zorroen bidezko ikaskuntzaren ebaluazioa

      Elena Barberà Gregori
      33 - 43 orr.
    • Neurketa-tresna psikopedagogikoen euskaratzea eta itemaren funtzionamendu diferentziala

      Paula Elosua Oliden, Alicia Lopez Jauregui
      45 - 58 orr.
    • Nazionalismoa eta hezkuntza

      Iñaki Zabaleta Imaz
      59 - 81 orr.
    • Hezkuntza eta bazterketa gizarte globalizatuan. Erantzun pedagogiko alternatiboak

      Felix Placer Ugarte
      83 - 94 orr.
    • Zeharkako gaien integraziorako esperientzia bat kultur aniztasunaren ikuspegitik (neska eta mutil saharauientzako donostiko gida)

      B. Martinez, C. Medrano, B. Munarriz, F. Basurco, F. Bermejo
      95 - 121 orr.
    • Komunikazio-gaitasuna baloratzen (I)

      Mikel Prieto
      123 - 141 orr.
    • Liburuen berri

      143 - ? orr.
  • 1998
  • (+) gehiago ikusi
    • Gizarte-hezkuntzazko proiektuen bideraketa eta garapena

      Gloria Pérez Serrano
      7 - 45 orr.
    • Haurtzaroaren babesa eta derrigorrezko eskolatzea : Donostiako Udal-eskoletako erreforma XX. mendearen lehenengo hamarkadetan

      Arantzazu Uribe-Etxebarria, Idoia Fernandez, Ana Eizagirre
      47 - 60 orr.
    • Balioak ikastolan(II) : proposamen praktikoa

      Oskar Viguera, Gemma del Río
      61 - 84 orr.
    • Dinamizazio soziolinguistikoa esparru berria gizarte eta kultur animazioan

      J. Inazio Marko Juanikorena
      85 - 111 orr.
    • Bigarren hizkuntza irakasteko eskolak egin dezakeena

      Uri Ruiz Bikandi
      113 - 130 orr.
    • Unibertsitateko irakasle berrien integrazioa : laneko lehen urtea

      Pello Aramendi Jauregi
      131 - 138 orr.
    • Hezkuntza-sistema, HIESa eta honen ondorioen aurrean

      A. Vega
      139 - 148 orr.
    • Liburuen berri

      149 - ? orr.
  • 1998
  • (+) gehiago ikusi
    • Ebaluazio kritikoa eta ikerketa-ekintzako metodologia

      Isabel Lopez
      7 - 28 orr.
    • Sexuen araberako ezberdintasunak garapen etiko-moralean (Euskal Herrian burututako ikerketa bat)

      Kontxi Medrano, Lontxo Oihartzabal
      29 - 47 orr.
    • Hezkuntza sozioafektiboa eskolan

      Mariangeles de la Caba
      49 - 75 orr.
    • Definitu, gizarte-mailan hobeto jarduteko pertsonekin. AA Kontzeptuaren ezereztatzea

      Jose Ramon Orcasitas
      77 - 94 orr.
    • Testu literarioen erabilpena bigarren hizkuntzako klasean : zenbait ariketa

      David Lasagabaster
      95 - 104 orr.
    • Unibertsitateko ikasleek eremu eta potentzial elektrikoen ideien barneratze-prozesuan duten zailtasuna

      C. Furió, J. Guisasola, E. Gomez
      105 - 116 orr.
    • Guraso eta irakasleen komunikazio-gaitasunen garapenerako esku-hartze eta ebaluazio, eta beren eragina seme-alaba/ikasleen garapen pertsonalean

      Juana Mari Maganto, Isabel Bartau, Maria Angeles de la Caba
      117 - 140 orr.
    • Helduen hezkuntza : Telebistari buruzko irakaskuntza eta ikaskuntza kritikorako programa

      Jose Miguel Correa, Kike Riaño, Elena Sarasa, Jon Moñux, Ixa Fernandez, Antxon Alfaro
      141 - 154 orr.
    • Ikastolan balioak lantzen

      Oskar Viguera, Gemma del Río
      155 - 174 orr.
    • Liburuen berri

      175 - 191 orr.
  • 1997
  • (+) gehiago ikusi
    • Paulo Freireren omenez

      Arantxa Ugartetxea
      7 - 12 orr.
    • Parisko Jullien-en (1775-1848) ekarpenak Erkatutako Hezkuntzara

      Luis Maria Naya Garmendia
      13 - 53 orr.
    • Eleizalde : Politika abertzalea pedagogia gisa

      Esteban Antxustegi Igartua
      55 - 74 orr.
    • Gizarte-Zientzien irakaskuntza Haur-Hezkuntzan

      Maite Murua Mugika, Juan Ramon Oyarzabal
      75 - 92 orr.
    • Begiradatxo bat marrazketa librearen errealitateari

      Txema Preciado Saez de Ocariz
      93 - 109 orr.
    • Sare publikoari kritika konstruktiboa

      Pello Aramendi Jauregi
      111 - 124 orr.
    • "B" ereduko tipologizaziorako irizpide, dimentsio eta adierazleak

      Felix Etxeberria, Iñaki Dendaluze, Juan Etxeberria, Frantziska Arregi, Jesus Arzamendi, Xabier Etxagüe
      125 - 141 orr.
    • Hezkuntza-Orientabidea XX.mende bukaeran : orientabidearen sorreran aurrekinak eta testuingurua; hezkuntza-orientabidearen eta psikopedagogi eskuhartzearen kontzeptu modernoaren hurbilpena

      Rakel del Frago Arbizu
      143 - 158 orr.
    • Liburuen berri

      159 - ? orr.
  • 1997
  • (+) gehiago ikusi
    • Piaget-en Ekarpenak Psikologia eta Hezkuntza arloan

      Mª Angeles de la Caba, Rafael López Atxurra
      7 - 34 orr.
    • Programen Ebaluazioa Espainiako Estatuan

      Rafael Carballo Santaolalla
      35 - 47 orr.
    • Ebaluazio-prozesu baten plangintza

      Rafael Carballo Santaolalla
      49 - 76 orr.
    • Testu-datuen azterketarako. Metodo kualitatibo eta kuantitatiboak

      Javier Gil Flores, Eduardo García Jimenz, Gregorio Rodríguez Gómez
      77 - 108 orr.
    • Haur eta gazte literatura : Morrontzaren itzulera

      Manu Lopez Gaseni
      109 - 114 orr.
    • Prentsaren azterketa hezkuntzarako tresna lagungarria

      María Badiola, Alicio Gómez, Pilare Mendia, M. José Zoilo
      115 - 129 orr.
    • Liburuen berri

      131 - ? orr.
  • 1996
  • (+) gehiago ikusi
    • Ebaluazioan informazioa bildu eta analizatzako estrategia kualitatiboak

      Delio del Rincón
      7 - 35 orr.
    • Ingurugiro-heziketaren errealitatea eta etorkizuna euskadin

      José Félix Martínez Huerta
      37 - 46 orr.
    • Kulturaniztasuna eta Hezkuntza

      M. Artola Artano, G. Asensio Ibarguren, A. Berasategi Armendariz, T. Santamaria Irizar, O. Urdangarin Iriarte
      47 - 65 orr.
    • Idatzizko euskara batua eta ahozko euskararen arteko kontraesanak Euskal Herriaren nortasun kolektiboaren eraikuntzan (gazte-hizkeraren kasua)

      Fito Rodríguez Bornaetxea
      67 - 78 orr.
    • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta herri txikien iraupena

      B. Bilbao Bilbao, G. Ezkurida Arteaga, K. Perez Urraza
      79 - 86 orr.
    • Liburuen berri

      87 - ? orr.
  • 1996
  • (+) gehiago ikusi
    • Unibertsitatearen ebaluazio instituzionalaren alderdiak

      Ignacio J. Alfaro Rocher, Alfredo Pérez Boullosa
      7 - 36 orr.
    • 25 Urtetik gorakoentzako sarrera-probatik heldutako ikasle unibertsitarioen ezaugarriak

      J.F. Lukas Mujika, Carlos M. Santiago Etxeberria, Feli Arbizu Bakaikoa
      37 - 48 orr.
    • Euskal gaztetxoen euskararekiko jarrerak eta jokabideak : hezkuntzaren eragina euskal gaztetxoak euskalduntzean : gaztetxoek euskararekiko duten ezagutza eta hizkuntza honekiko dituzten jokabideak

      Nekane Larrañaga Aizpuru
      49 - 72 orr.
    • Komunikazioa eta irudikapena : gaztelaniaren irakaskuntza euskara-gaztelania irakaskuntza elebidunean gaztelania bigarreb hizkuntza (2h) denean

      Ikerkuntza Kooperatiboko Mintegia , B. Munarriz, B. Martínez, C. Medrano, F. Basurco, M. Defauce, E. Barrio, F. Bermejo
      73 - 96 orr.
    • Teoriak eta praktika irakasleen etengabeko prestakuntzan

      Pilar Ruiz de Gauna
      97 - 112 orr.
    • Beharren ebaluazioaren eragina hezkuntza prozesuan

      Begola Munarriz Irañeta, J.F. Lukas Mujika
      113 - 121 orr.
    • Liburuen berri

      123 - ? orr.
  • 1995
  • (+) gehiago ikusi
    • Laguntza-zerbitzuen bilakaera eta lanbide-perfilak EAEn

      B. Martinez, V. Pérez-Sostoa, J. Galarreta
      7 - 20 orr.
    • Eskolatik lanerako bidea: Gizarte-garantiako programak

      L. Sarasola, L.M. Naya
      21 - 44 orr.
    • Matematika-ikaskuntzaren teoriei hurbilketa

      M. Arrieta
      45 - 52 orr.
    • Gizarte Zientzietako irakasleen perspektibak ikerketa etnografiko bat dela medio

      J.R. Oiarzabal
      53 - 66 orr.
    • • BAPren eragina faktore kognitiboetan. 93/94 ebaluazioa

      I. López
      67 - 84 orr.
    • Euskararen jabekuntza: jakin eta beste aditz trinko batzuen eragingarritasunaz

      A. Barreña
      85 - 94 orr.
    • LIBURUEN BERRI

      95 - ? orr.
  • 1995
  • (+) gehiago ikusi
    • Irakurketaren garrantzia giza garapenean

      Paulo Iztueta
      7 - 25 orr.
    • Ikaste-estrategiak: kontzeptualizazioa

      Carlos M. Santiago
      27 - 45 orr.
    • Ikaste-estrategietan esku-hartzea : 8.mailan gauzatutako esperientzia

      Carlos M. Santiago
      47 - 64 orr.
    • Hezkuntza-erreforma Ingalaterran : Ebaluazioaren zentzua

      Charly Ryan
      65 - 82 orr.
    • Oharpen orokorreko jarraibideak. 4 urtekoen haur-hezkuntza

      T. Huguet
      83 - 131 orr.
    • Liburuen berri

      133 - ? orr.
  • 1994
  • (+) gehiago ikusi
    • Haur Hezkuntzarako behaketa eta ebaluaketa. 3 urteko haurrak

      T. Huguet, M. Planas, M. Vilella
      7 - 24 orr.
    • Nola eman bibliografia? Gomendioak, adibideak eta beste

      P. Salaberri
      25 - 44 orr.
    • Haur euskaldun elebakar baten menpeko perpausen jabekkuntza-garapena

      A. Barreña
      45 - 76 orr.
    • Ingurugiroaren arazo baten trataera didaktiko konstruktibista: desertifikazioa eta uholdeak

      A. Gurutzeaga
      77 - 108 orr.
    • Ingurugiroari buruzko gai baten irakaskuntzarako ikuspuntu konstruktibista bat: janari ontzien koste ekologikoa

      E. Pozueta
      109 - 142 orr.
    • Eskola-Hizkuntza(k) eta hizkuntza ordezkapena

      X. Isasi
      143 - 162 orr.
    • Hizkuntza, pentsamendua eta kultura

      F. Olabarrieta
      163 - 176 orr.
    • Elebiduntasun mailaren garapena eta berau mugatzen duten aldagai soziolinguistikoak eta psikologikoak Oinarrizko Heziketa Orokorreko ikasle elebidunengan

      N. Balluerka, A. Bergara, A. Gorostiaga
      177 - 196 orr.
    • Elebiduntasunari buruzko testaren bidez lorturiko datuen azterketa kuantitatiboa

      P. Elosua, A. Lopez, J.A. Artamendi
      197 - 218 orr.
    • 9-14 urte bitarteko neska mutilek ekarritako hiztegien azterketa

      F. Yenes, L. Erriondo, X. Isasi
      219 - 238 orr.
    • Liburuen berri

      239 - ? orr.
  • 1994
  • (+) gehiago ikusi
    • B ereduaren egoeraren deskribapena eta tipologia ikerketaren lehen urratsak....................... 7 J.F. Lukas eta beste

      J.F. Lukas
      7 - 30 orr.
    • Murgilketako irakaslegoaren mintzairaren azterketa funtzionala eta bere egokipena bigarren hizkuntzako ikaslegoaren konpetentzi mailara

      R. Soto
      31 - 50 orr.
    • Elementu psikosozialen eragina bigarren hizkuntzaren jabetzean: bizitasun etnoliguistikoa, sare soziala eta motibazioa

      J. Cenoz, J Valencia
      51 - 70 orr.
    • Hizkuntzaren lorpen-prozesua paradigma eraikitzailearen ikuspegitik. Ikerketarako hainbat ohar eta galdera

      L. Oihartzabal
      71 - 82 orr.
    • Museoak: Haurrentzat debekaturik!. Euskal Herriko Museoen hezkuntza funtzioari buruzko zenbait azalpen eta iritzi

      R. Zulaika
      83 - 96 orr.
    • Haurtzaroaren babesaren instituzionalizatze prozesua Hego Euskal Herrian (1900-1930)

      A. Uribe-Etxeberria
      97 - 112 orr.
    • Natur arloaren irakaskuntzan kontuan eduki beharreko zenbait faktore

      M. Haranburu
      113 - 150 orr.
    • Liburuen berri

      151 - ? orr.
  • 1993
  • (+) gehiago ikusi
    • Elebiduntasuna

      L. Erriondo
      7 - 22 orr.
    • Ahozko historia proposamen didaktiko gisa: oroimen historikoaren eraikuntza kolektiboa

      I. Fernandez
      23 - 40 orr.
    • Ikastetxean ardazturiko prestakuntza adibide bat

      N. Gonzalez
      41 - 48 orr.
    • Lasarte-Oriako Institutuaren Diagnosia

      M.V. Gonzalez, L. Herrasi
      49 - 74 orr.
    • Euskal Unibertsitatea dela eta kanpoko Unibertsitateetako zenbait eredu pedagogiko

      F. Rodriguez
      75 - 88 orr.
    • Irakaslegoaren ondoeza Gipuzkoan

      I. Aizpurua, J.M. Correa, L. Jauregi, M. Eceiza
      89 - 112 orr.
    • Sinbolo nazionalen jabetze prozesua. Banderak

      A. Arribillaga, B. Molero
      113 - 132 orr.
    • Liburuen berri

      133 - ? orr.
  • 1993
  • (+) gehiago ikusi
    • Ingelesaren jabetza ikasle elebakardun eta elebidunengan

      J. Cenoz
      7 - 20 orr.
    • Nafarroako D ereduko ikasleen euskara errendimendua: azterketa deskribatzailea

      X. Etxague
      21 - 44 orr.
    • Egokitzapen eskolarra eta elebitasuna: Donostian egindako ikerketa batean lortutako emaitzak

      L.M. Naya
      45 - 60 orr.
    • Euskararen herritik erdararen mundura

      A. Rodriguez, X. Isasi
      61 - 72 orr.
    • Euskal Eskola eta hitzarmen politikoa

      Hezkuntza Mintegia
      73 - 102 orr.
    • Bizitakoa versus ikasitakoa: horia eta urdina gatazka honen adibideak

      Tx. Preciado
      103 - 120 orr.
    • Irakurmena eta euskal fonologiaren arazo batzuk

      I. Gaminde
      121 - 126 orr.
    • ESAIZU, euskarako material kurrikularrak

      R. Abasolo, J. Arejolaleiba, M. Bilbatua, J. Garmendia, M. Sainz
      127 - 138 orr.
    • Aktibitate sistemetan oinarritutako euskararen irakaskuntza bizirako esperientzi bat

      M. Aristizabal
      139 - 150 orr.
    • Prentsa eskolarra hizkuntzaren jabetze prozesua bizkortzeko eta hizkuntza funtzioak hedatzeko

      A. Jaio
      151 - 164 orr.
    • Ikastetxeko hezkuntza proiektuaren elaborazioa Martuteneko Lanbide Heziketako Institutuan

      K. Intxausti
      165 - 186 orr.
    • Liburuen berri

      187 - ? orr.
  • 1992
  • (+) gehiago ikusi
    • Kultur-elkartasuna eta balioekiko hezkuntza

      K. Medrano, L Oihartzabal
      7 - 18 orr.
    • Koloreari buruzko irakaskuntzaren egokitasuna Euskalerriko testuinguruan

      T. Preciado
      19 - 46 orr.
    • Sexuen arteko hezkuntza diferentzialaren eboluzio: eredu koedukatzaile baten bila

      B. Martinez
      47 - 58 orr.
    • Geroko irakasleak eta sexualitatea

      I. Aizpurua, J.M. Correa, M. Eceiza
      59 - 80 orr.
    • Euskara errendimendua: hainbat aldagairen eragina

      X. Etxague
      81 - 98 orr.
    • Irakasleak, ikasgelan ikertzaile

      B. Munarriz, C. Santiago
      99 - 110 orr.
    • Irakurketa-idazketaren ikaste prozesua paradigma eraikitzailearen eta soziogenetikoaren ikuspegitik. III Didaktika baten proposamena

      L. Oihartzabal
      111 - 130 orr.
    • Orientazio departamendu bat antolatzeko metodo praktikoa

      S. Galdos
      131 - 150 orr.
    • Liburuen berri

      151 - ? orr.
  • 1992
  • (+) gehiago ikusi
    • Murgilpen eta auto-ikaskuntza programak, elebitasunaren urraspideetan.............................. 7 F. Etxeberria eta E. Baxoc

      F. Etxeberria, E. Baxoc
      7 - 20 orr.
    • Egokitzapen eskolarra eta elebitasuna hurbilpen teorikoa.................................................. 21 L.M. Naya

      L.M. Naya
      21 - 32 orr.
    • Irakurketa-idazketaren ikaste-prozesua paradigma eraikitzailearen eta soziogenetikoaren ikuspegitik. II. Didaktika baterako hipotesiak

      L. Oihartzabal
      33 - 56 orr.
    • Irakaskuntzaren edukien antolaketa

      A. Goñi, C. Astigarraga
      57 - 70 orr.
    • Matematika-errendimendua 6. mailan. Zenbait aldagaiaren eragina

      J.F. Lukas, C. Santiago, I. Dendaluze, L. Joaristi
      71 - 86 orr.
    • Orientazioaren antolakuntza ikastetxean

      M. Gomez
      87 - 100 orr.
    • Ikastetxeetako zuzendaritza taldeetako partaideen formazioa: Euskal Herriko Unibertsitatean eginiko esperientzia bat

      X. Etxague
      101 - 110 orr.
    • Liburuen berri

      111 - ? orr.
  • 1991
  • (+) gehiago ikusi
    • Ikastetxearen hezkuntza proiektua eta zuzendaria berrikuntza bidean

      Pello Aierbe
      9 - 34 orr.
    • Irakurketa-idazketaren ikaste-prozesua paradigma eraikitzailearen eta soziogenetikoaren ikuspegitik

      L. Oihartzabal
      35 - ? orr.
    • Talde baloreen garapena ikasgelan

      M.A. de la Caba
      49 - 64 orr.
    • Euskal egitate berizgarriaren ardura eta euskararena bereziki Bergarako Erret mintegi abertzalearen hezkuntza egitarauan

      K. Larrañaga
      65 - 86 orr.
    • Haurtzaroaren babesari buruzko ikuspegi historikoa

      P. Davila, A. Uribe-Etxebarria, I. Zabaleta
      87 - 102 orr.
    • Idazleak ikastetxeetara

      M. Landa
      103 - 104 orr.
    • Mariasun Landa eskolan

      105 - 112 orr.
    • Liburuen berri

      113 - ? orr.
  • 1991
  • (+) gehiago ikusi
    • Mintzairaren garapena haur euskaldunengan: Ikerlan deskriptibo baten prozedura eta lehenengo emaitzak

      I Biain, R. Soto, B. Zuñiga
      9 - 24 orr.
    • Elebitasuna eta funtzionamendu kognitiboa

      C. Baker
      25 - 50 orr.
    • Trebetasun eta errendimendu matematikoa testuinguru elebidunean: ikerketa baten emaitzak

      J.F. Lukas
      51 - 68 orr.
    • Bretoierazko irakaskuntzaren lekua gaur egun eta “Diwan” ikastola bretoiak

      R. Baxter
      69 - 88 orr.
    • Haurreskolen zenbait antolakuntza alderdi

      P. Aierbe
      89 - 102 orr.
    • Ikaskideen arteko harremanak: sozioezagupenezko gatazka, elkarkidetzazko ikasketa modua eta adinkideen arteko tutoretza

      K. Medrano, L. Oihartzabal
      103 - 118 orr.
    • Libiruen berri

      119 - ? orr.
  • 1990
  • (+) gehiago ikusi
    • Egungo Sistema Eskolarraren eraikuntza eta Euskal Eskola Publikoari buruzko proiektuak direla eta egin beharreko oharpenak

      Fito Rodriguez
      9 - 20 orr.
    • Euskal Eskolaren lehen urratsak

      I. Zabaleta, P. Davila
      21 - 32 orr.
    • Ikastolaren normalizazioaren historia labur bat

      Felix Basurco
      33 - 62 orr.
    • Instituzionalizatze urratsak eta administraritzarekin harremanak (1980-90)

      I. Fernandez, M. Gorostizaga
      63 - 88 orr.
    • • Euskal Curriculum berezia

      X. Isasi, L. Erriondo
      89 - 110 orr.
    • Euskara: Erdiko Zikloko programazioaz

      M. Azkarate, P. Etxeberria
      111 - 130 orr.
    • Ibilbide iniziatikoa ahozko literaturan

      Maite Mendiburu
      131 - 146 orr.
    • Jolas librea haur eskoletan

      N. Gonzalez, L.M. Elizalde
      147 - 168 orr.
    • Liburuen berri

      169 - ? orr.
  • 1990
  • (+) gehiago ikusi
    • Euskara irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren azterketa (1987-1990)

      F. Etxeberria, E. Baxok
      9 - 28 orr.
    • Lan teknikak eta ikasteko ohiturak: Interbentzio-programa

      J.F. Lukas, C. Santiago
      29 - 46 orr.
    • Eskolako aktibitateen antolakuntza soziala

      Pello Aierbe
      47 - 72 orr.
    • Unibertsitatea eta irakaslegoaren prestakuntza teknologia berrietan

      Carlos Castaño
      73 - 86 orr.
    • Ideologi mezuak haur literaturan

      X. Etxaniz, M. Mendiburu
      87 - 98 orr.
    • Liburuen berri

      99 - ? orr.
  • 1989
  • (+) gehiago ikusi
    • Irakaskuntza euskalduna giro erdaldunean

      Pello Aierbe
      9 - 26 orr.
    • O.H.O.ko eredu elebidunean eskolarizatutako ikasleengan zenbait soziologi eta hezkuntza aldagaien eragina ertainetako ikasketen aukeraketan

      J. F. Lukas, J. Condón
      27 - 36 orr.
    • II. errepublikako irakaskuntzaren eragina euskalerriko “ikastoletan”: Donostia zonaldea (ahozko historiaren azterketa)

      Karmele Buján
      37 - 58 orr.
    • Izen osagarridunetan, izenaren topikalizazioa

      Eusebio Osa
      59 - 76 orr.
    • • Ekonomiaren irakaskuntza oinarrizko hezkuntzan

      Iñaki Esparta
      77 - 92 orr.
    • Arno Sternen espresioaren semiologia eta arte modernoaren prozesu analitikoaren arteko erlazioaz

      Iñaki Zuazo
      93 - 100 orr.
    • Errealitatea irudikatzeko trebetasun falta eta artearekiko jarrera direla, proposamen bat

      Txema Preciado
      101 - 117 orr.
    • Liburuen berri

      119 - ? orr.
  • 1989
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      Jacinto Iturbe
      7 - ? orr.
    • “Euskararen hitzordena zeregin komunikatiboaren arabera” tesiaren aurkezpen gisaEusebio

      Osa Unamuno
      13 - 32 orr.
    • •“Aliceren abenturak lurralde miresgarrian” liburuaren itzulpena dela, ohar batzuk

      Manu Lopez Gaseni
      33 - 40 orr.
    • Luis Mari Mujikaren “aire neurtuak” poemako zenbait olerkiren metrika, puntu eta edukinen azterketa

      Mikel Fernández Aizpuru
      41 - 66 orr.
    • Europear-algonkiar merkatalgo harremanetako euskal mordoilo hiztegia

      Peter Baker
      67 - 80 orr.
    • Matematika “modernoa” gaur egun O.H.O. eta irakasle eskoletan

      Modesto Arrieta Illarramendi
      81 - 90 orr.
    • Zientzi irakasleen ekarpena “enpresa” zientifikoan

      José Vázquez, Teresa Nuño
      91 - 92 orr.
    • Hezkuntza Teknologia eta irakas-tresnerietan ikerkuntza

      Carlos Castaño Garrido
      93 - 106 orr.
    • Zenbait artelan aztertzeko eskema

      Txema Preciado
      107 - ? orr.