Euskal Gaien Institutua Euskaldok
Aurkinet

logo de la revista
Hasiera / Bukaera:
14. urtea, 35. zk. (1996 urtarrila/apirila)-
Editorea:
Donostia: HABE
ISSN:
1136-5714
Maiztasuna:
Lauhilabetekaria
Gaiak:
Euskara - irakaskuntza
Oharrak:

Honen jarraipena: Zutabe : euskalduntze-alfabetatzearen aldizkaria, ISSN 0212-5714

    Dauden aurkibideak
    2012
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gai monografikoa

      3 - ? orr.
      • A1 mailaren inguruan

        Luis Mari Txabarri
        3 - 39 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      40 - ? orr.
      • Antsietatea H2 ikastean: garai berriz helduz

        Josu Perales
        40 - 74 orr.
      • Ikaslearen autonomia H2ren ikasgelan. Gogoetarako jarrera eta giro afektiboa ikaste ekologiko-eraldatzailearen ardatzak

        Jovi Diaz
        75 - 104 orr.
  • 2011
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gai monografikoa

      2 - 52 orr.
      • Gainbegirada bat HABEren egiaztatze probei: prozedurak eta emaitzak

        Josu Perales
        3 - 52 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      52 - 94 orr.
      • Europako Markoaren bidez HABE mailetan sakontzeko modulua

        Aintzane Ibarzabal, Miren Errazu
        53 - 75 orr.
      • Helduak euskalduntzeko mintzamen ariketak

        Aitor Ortiz de Pinedo
        76 - 94 orr.
  • 2011
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gai monografikoa

      2 - 50 orr.
      • Euskaltzaindiaren hiztegi batuaren historiaz eta metodologiaz

        Jose Luis Alvarez
        3 - 50 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      50 - 92 orr.
      • Plan orokorra eta koherentzia HABEren 3. mailako idazlanetan: azterketa eta ondorioak

        Nekane Atolazabal
        51 - 80 orr.
      • Kausazko perpausen inguruko bi arazo

        Juanjo Odriozola
        82 - 92 orr.
  • 2011
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Monografia

      2 - 35 orr.
      • Glosategia Moodle plataforman: erabilera didaktikoa

        María José Lasheras
        3 - 35 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      35 - 79 orr.
      • Sen onez Interneteko itsasoetan

        Iñaki Murua
        36 - 46 orr.
      • Ikaslea hizkuntzaren erabiltzaile gisa: ikasgelako praktikak hizkuntzen irakaskuntzan

        Ernesto Martín Peris
        47 - 66 orr.
      • Kalitatezko prozesuak eta kalitatezko azterketa

        Aintzane Ibarzabal
        67 - 79 orr.
  • 2010
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Monografía

      3 - 62 orr.
      • Ba al dago bizitzarik atazetan oinarritutako irakaskuntzatik harago?

        Josu Perales
        4 - 62 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      62 - 98 orr.
      • Autoikaskuntza: zenbai eztabaida-gai

        Jon Antxia
        63 - 75 orr.
      • Lexikoa irakasteari buruzko zenbait ohar

        Isabel Arrigain
        76 - 91 orr.
      • A1-B1 mailetan lehenaldiko kontaketa lantzeko proposamen didaktikoa

        Garbi Ugarte
        92 - 98 orr.
  • 2010
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Solasean

      2 - 18 orr.
      • Pello Esnalekin elkarrizketan: "Didaktikak dirua gastatzeko aukera gutxi ematen du"

        Hizpide
        3 - 18 orr.
    • Ikerketa

      19 - 36 orr.
      • Euskazrazko erroreak eta desbideratzeak aztertzeko lan-ingurunea

        Montse Larraitz Uria, Igone Zabala Maritxalar
        19 - 36 orr.
    • Bestelako lakidetzak

      36 - 82 orr.
      • Wikia Moodle plataforman: gelan erabiltzeko proposamenak

        Maria José Lasheras
        37 - 62 orr.
      • Talde mistoetan foroak erabiltzeko zenbait iradokizun

        Txelis Urain
        63 - 83 orr.
  • 2010
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikeritasun

      2 - 71 orr.
      • Gaitasun estrategikoa: gaia zertan den

        Josu Perales
        3 - 53 orr.
      • Tokiko hizkera bizirik dagoen herri baten errealitateaz

        Amaia Arauzo, Xabier Arauzo
        54 - 70 orr.
      • Bestelako lankidetzak

        70 - 89 orr.
      • Hamar galdera 4.mailako irakasleari

        Aitor Ogiza
        71 - 83 orr.
  • 2009
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      2 - 89 orr.
      • Ekintza komunikatiboa (eta II)

        Kepa Urriz
        3 - 17 orr.
      • Fikziozko euskaldun berriak

        Kepa Larrea
        18 - 36 orr.
      • "Burn out": irakaslearen ajeak

        Idoia Goñi
        37 - 48 orr.
      • Euskararen erabilera Bizkaiko Foru Aldundian: nondik gatoz eta nora goaz

        Amaia Ugarteburu
        49 - 60 orr.
      • Izan zirelako gara, izango garelako izango gara

        M. Lekuona
        61 - 69 orr.
      • Laugarren mailak erakutsi didana

        Jose Inazio Mungia
        70 - 78 orr.
      • Klaustrorako eztabaida gaia: Hizkuntzen Porfolio Europarra

        79 - 90 orr.
  • 2009
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gai monografikoak

      Pello Esnal
      2 - 100 orr.
      • Atarikoak

        3 - 8 orr.
      • Plan orokorra

        9 - 9 orr.
      • Sekuentziak

        24 - 39 orr.
      • Interaktibotasuna

        40 - 47 orr.
      • Konexioa

        48 - 62 orr.
      • Izen kohesioa

        63 - 66 orr.
      • Aditz kohesioa

        67 - 80 orr.
      • Ahots enuntziatzaileak

        81 - 91 orr.
      • Modalizazioa

        91 - 100 orr.
  • 2009
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikerketak

      2 - 45 orr.
      • C-testa mailaketa proba gisa aztertuz

        Amaia Arauzo, Josu Perales
        3 - 45 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      45 - 90 orr.
      • Ekintza komunikatiborantz (I)

        Joseba Urriz
        46 - 62 orr.
      • Ikaskuntza konbinatua: irakasleen prestakuntza eta lehenengo urrantsak euskategietan

        María José Lasheras
        63 - 80 orr.
      • Poadcasting, audio fitxategiak Interneten editatzeko teknika: funtzionalitatea eta erabilera

        Agurne Aizpitarte, Natxo Guillén
        81 - 90 orr.
  • 2008
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikerketak

      3 - ? orr.
      • Hizkuntzen Portfolio Europearra: esperimentazioa

        Amaia Arauzo
        3 - 46 orr.
      • Puntuazio arteko hiru hitzen segidan azterketa ikasleen testuetan eta alderaketa kazetaritza-testuekin

        Asier Irizar, Kepa Sarasola
        47 - 61 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      62 - ? orr.
      • Espezialitate-hizkeren didaktika Euripako unibertsitate-eremuan

        Joseba Ezeiza Ramos
        62 - 85 orr.
      • Gaitasun Komunikatiboa ebaluatzeko proposamena

        Nekane Goikoetxea
        86 - 105 orr.
  • 2008
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 5 orr.
    • Gai monografikoa

      7 - ? orr.
      • Euskaltegiak EAEn

        7 - 7 orr.
      • Ikas-prozesuaren azterketa (2000-2001/2006-2007)

        Xabier Elortza, Josu Perales
        7 - 99 orr.
      • Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera lurraldeka

        9 - 9 orr.
      • Ikasleak

        9 - 23 orr.
      • Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, euskaltegi-motaren arabera

        10 - 10 orr.
      • Emakumezkoen ehunekoa ikasle-kopuru totalean

        10 - 10 orr.
      • Emakumezkoaen ehunekoak lurraldeka

        11 - 11 orr.
      • Ikasleen banaketa adinaren arabera kopuru gordinetan

        11 - 11 orr.
      • Ikasleen banaketa adinaren arabera ehunekotan

        12 - 12 orr.
      • Adin portzentajeen aldera 2000-2001 eta 2006-2007 ikasturteen artean

        13 - 13 orr.
      • Ikasleak adinaren batez bestekoaren bilakaera 1994-2007

        13 - 13 orr.
      • Ikasleen banaketa adinaren arabera, lurraldeka

        14 - 15 orr.
      • Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa

        16 - 16 orr.
      • Ikasleraren ikasketa akademikoen anaketa lurraldez lurralde

        16 - 17 orr.
      • Ogibideen banaketa, orotara

        17 - 17 orr.
      • Administrazio publikoko langileen ehunekoak

        18 - 18 orr.
      • Ogibideen banaketa lurraldez lurralde

        18 - 19 orr.
      • Langabetuen bilakaera ehunekotan

        20 - 20 orr.
      • Ikasleriaren jatorria

        20 - 20 orr.
      • Ikasleen kopurua ehunekotan hasiera-mailaren arabera ikasturtez ikasturte

        21 - 21 orr.
      • Lehenengo aldiz matrikulatuak

        21 - 22 orr.
      • 200-2001 ikasturtetik 2006-2007ra bitarteko epean matrikulatutako 132.095 ikasleen banaketa urraska

        22 - 22 orr.
      • Matrikulen trinkotasuna ehunekotan

        23 - 23 orr.
      • Matrikulen trinkotasuna ehunekotan lurraldez lurralde

        24 - 26 orr.
      • Irakasleak ikasle kopuruarekiko

        27 - 27 orr.
      • Irakasle-kopurua

        27 - 27 orr.
      • Irakasleak

        27 - 32 orr.
      • Sexua

        28 - 28 orr.
      • Adina

        28 - 28 orr.
      • Ikasketak

        29 - 29 orr.
      • 2006-2007 ikasturteko irakasleria

        Sexua

        Jatorria

        Bizitokia

        Adina

        Ikasketak

        Dedikazioa

        Esperientzia

        30 - 32 orr.
      • Lortutako urratsen kopurua ikasturtez ikasturte hasiera-mailaren arabera

        33 - 37 orr.
      • Lorpen-emaitzak

        33 - 51 orr.
      • Lorpen-emaitzak hasiera-mailaren arabera

        -Azterraldian lortutako urratsen kopurua hasiera mailaren arabera

        -Lehen aldiz matrikulatuen emaitzak

        37 - 48 orr.
      • Ikasleen lorpenak urraskitan

        48 - 49 orr.
      • Ehun eskola-ordutan lorturiko urrats proportzioa ikasturtez ikasturte

        49 - 49 orr.
      • Ikasleen lorpenak egiaztatze-deialdietan

        49 - 51 orr.
      • Asistentzia

        53 - 57 orr.
      • Emandako eta hartutako eskola-orduak lurraldeka

        54 - 54 orr.
      • Emandako eta hartutako orduen proportzioa hiru lurraldeetan

        55 - 55 orr.
      • Emandako eta hartutako orduen proportzioa trinkotasunaren arabera

        55 - 55 orr.
      • Berriro matrikulatuak

        56 - 56 orr.
      • Berriro matrikulatu direnen ehunekoak, aurreko ikasturtean gainditutako urratsaren arabera

        57 - 57 orr.
      • Euskaltegiak EAEn

        59 - 59 orr.
      • Helduen euskalduntzearen eta alfabetatzearen bi hamarkada (1986-2007)

        59 - 66 orr.
      • Euskaltegiak irakasle-kopuruaren arabera

        60 - 60 orr.
      • Ikasle-kopuruaren bilakaera

        -Sexua

        -Adina

        -Ikasketak

        -Ogibideak

        -Lan-egoera

        61 - 62 orr.
      • Irakasleak:

        -Kopurua

        -Irakasleak ikasle-kopuruarekiko

        -Sexua

        -Adina

        -Ikasketak

        -Esperientzia

        -Dedikazioa

        -Matrikulak eta haien banaketa

        -Matrikulen trinkotasuna

        -Asistentzia

        62 - 66 orr.
      • Laburtuz:

        -Irakasleak

        -Gogoetarako hainbat zuin

        -Bibliografia

        67 - 70 orr.
      • Eraskinak

        71 - ? orr.
      • Euskaltegiak EAEn

        -Euskaltegiak sareka, ikasturtez ikasturte

        71 - 71 orr.
      • Ikasleak:

        -Ikasleriaren bilakaera sareka

        -Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, sareka

        -Emakumezkoen ehunekoak ikasle-kopuru totalean, sareka

        -Adinaren banaketa sarez sare ikasturtearen arabera

        -Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa sarez sare

        -Ikasketa akademikoen banaketa sarez sare ikasturtearen arabera

        -Ogibideen banaketa ikasturteka sarez sare

        -Administrazio publikoko langileen portzentajeak sareka

        -Matrikulen trinkotasuna ehunekotan sareka

        72 - 99 orr.
  • 2008
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikasgela irekia

      3 - ? orr.
      • Portafolioa beste tresna bat ikasle eta irakasleen esku

        Amaia Arauzo
        3 - 19 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      20 - ? orr.
      • Ikaskuntza konbinatua: gaia zertan den

        María José Lasheras
        20 - 34 orr.
      • Kontaketa, azalpena eta preskripzioa: sekuentzia nagusiak

        Pello Esnal
        35 - 50 orr.
      • Web semantikoa eta sare sozialak hizkuntza ikas-irakaskuntzan

        Agurne Aizpitarte, Natxo Guillén
        51 - 64 orr.
      • IKTetan oinarritutako hezkuntza (eta II)

        Luis Mari Txabarri
        65 - 89 orr.
  • 2007
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikasgela irekia

      3 - ? orr.
      • Euskara ikasten Madrilen

        María Jesús López
        4 - 16 orr.
      • Hizkuntza, kultura transmisioa eta alderdi soziolinguistikoaren aplikazioa euskaltegiko taldeetan

        Alaitz Etxebarria
        17 - 31 orr.
    • Ikerketak

      31 - ? orr.
      • C-testei gertuagotik begiratuz

        Josu Perales
        32 - 65 orr.
    • Bestelako iturrietatik

      66 - ? orr.
      • Euskalduntzearen umoreak

        Kepa Larrea
        67 - 92 orr.
    • Aritukulugileentzako irizpideak

      93 - 96 orr.
    • Aurkibideak: egileak eta izenburuak

      97 - ? orr.
  • 2007
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - ? orr.
    • Bestelako lankidetzak

      2 - ? orr.
      • Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (eta III): prozedura metodologikoak

        Joseba Ezeiza Ramos
        3 - 28 orr.
      • Moodle plataformaren erabilera didaktikoa irakasleen prestakuntzarako: orain arteko eskarmentua

        Mª José Lasheras Rodríguez
        29 - 45 orr.
      • Euskara-ikasgai bat nola planifikatu euskara H2 denean: iruzkunak eta iradokizunak

        José Luis Vera Batista
        46 - 72 orr.
    • Beste iturrietatik

      73 - ? orr.
      • Krashen, historiaren biktima

        Garon Wheeler
        74 - ? orr.
  • 2007
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - ? orr.
    • Bestelako lankidetzak

      3 - ? orr.
      • IKTetan oinarritutako hezkuntza

        Luis Mari Txabarri
        4 - 23 orr.
      • Partaidetza pasiboa Interneten sortutako talde eta komunitateetan: kezka eta oztopoak

        Iñaki Murua
        24 - 34 orr.
      • Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak (I)

        Jokin Nazabal, Joseba Arbelaitz
        35 - 51 orr.
      • Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak: ikastaroaren inplementazioa (eta II)

        Joseba Arbelaitz, Jokin Nazabal
        52 - 64 orr.
    • Euskararen kutxa

      65 - ? orr.
      • Ebazten dut

        Pello Esnal
        66 - 68 orr.
    • Beste iturrietatik

      69 - ? orr.
      • Instrukzio bidezko hizkuntz ikaskuntzari lotutako dimentsio psikologiko eta emozionalen inguruko ikerketa: oztopoak eta aukerak

        Jean-Marc Dewaele
        70 - ? orr.
  • 2006
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - ? orr.
    • Bestelako lankidetzak

      2 - ? orr.
      • Mugak gaindituz: Euskara urrutitik ikasi

        Jose Frantzizko Zinkunegi
        3 - 46 orr.
    • Ikerketak

      47 - ? orr.
      • Gainbegirada bat Cloze-testei

        Josu Perales
        48 - 64 orr.
      • Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (II): kontzientzia, autonomia, eta benetakotasuna ikusmiran

        Joseba Ezeiza
        65 - 82 orr.
    • Beste iturrietatik

      83 - ? orr.
      • Sareko "Jokabide-kodea" garatzen

        Jeniffer Summervile
        84 - 90 orr.
      • Egileak eta izenburuak

        91 - ? orr.
  • 2006
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - ? orr.
    • Ikerketak

      2 - ? orr.
      • Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (I): Hiru mugarri gaitasun komunikatiboa jomuga

        Joseba Ezeiza
        3 - 29 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      30 - ? orr.
      • Internet ikasgelan: wikiak

        Agurne Aizpitarte Natxo Guillén
        31 - 42 orr.
      • Ingurune naturala eta ingurune formala: gaia zertan den

        Josu Perales
        43 - 63 orr.
    • Euskararen kutxa

      64 - ? orr.
      • Hitz ordena lantzen

        Pello Esnal
        65 - 81 orr.
      • Lexikoa lantzen

        Pello Esnal
        82 - ? orr.
  • 2006
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      2 - ? orr.
      • Corpus linguistikoen eta kondordantzien erabilera didaktikoa hizkuntzen irakaskuntzan

        Nati Abasolo, María José Lasheras
        3 - 30 orr.
      • Hiztegia ebaluatzeko tresna eta teknikak

        Rosa María Jiménez
        31 - 46 orr.
    • Euskararen kutxa

      46 - ? orr.
      • Puntuazioa lantzen

        Pello Esnal
        47 - 71 orr.
    • Beste iturrietatik

      71 - ? orr.
      • Ikasteko entzutea ala entzuten ikastea?

        Larry Vandergrift
        72 - 93 orr.
  • 2005
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkepena

      1 - 2 orr.
    • Ikerketak

      2 - ? orr.
      • Motibazioa, jarrera eta hizkuntz lorpena udal-langileen euskara-taldeetan

        Aitor Etxeberria
        3 - 43 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      44 - ? orr.
      • Ebaluazio : aukera anitzeko galderen muinean. Zoriaren eragina

        Josu Perales
        45 - 55 orr.
      • WebQuest, Altxorraren bila eta Internet hizkuntza irakaskuntzaren mesedetan erabiltzen

        Natxo Guillén, Agurne Aizpitarte
        56 - 68 orr.
      • Euskararen irakaskuntza Europako Erreferentzia Markoren baitan

        Abel Camacho, Pedro Lonbide
        69 - 82 orr.
      • Egileak eta izenburuak

        83 - ? orr.
  • 2005
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - ? orr.
    • Gai monografikoa

      2 - ? orr.
      • Erlatibo aukerak euskaraz. Ikasi eta irakatsi

        Bittor Hidalgo
        3 - 60 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      60 - ? orr.
      • Weblog-ak : euskararen ikas-irakaskuntzarako tresna berriak

        Agurne Aizpitarte, Natxo Guillén
        61 - 73 orr.
    • Ikerketak

      73 - ? orr.
      • Ikas-estrategiak : gaiari berriro helduz

        Josu Perales
        74 - 96 orr.
    • Beste iturrietatik

      96 - ? orr.
      • Forman oinarritzea : sortzen ari den mitoa?

        Ron Sheen
        97 - 107 orr.
  • 2005
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      3 - ? orr.
    • Ikasgela irekia

      4 - ? orr.
      • Nolako irakaslea zara? Egin zeure profila!

        Pilar Montoya
        5 - 14 orr.
      • Etsipena eta ikasteko ezintasuna

        Gloria Sánchez
        15 - 21 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      21 - ? orr.
      • Tutoretzaren garrantzia ikaskuntza birtualean

        Nati Abasolo, Maria José Lasheras
        22 - 38 orr.
      • Euskara euskaldunen atzetik : Argentinan euskaraz -etik Euskara munduan -era (eta II)

        José Franzisko Zinkunegi
        39 - 51 orr.
      • Txata ziberespazioan lagunak egitea baino gehiago : esperientzia bat irakasleekin HABEnet campusean

        Iñaki Murua
        52 - 68 orr.
    • Beste iturrietatik

      68 - ? orr.
      • Hiztegia komunikazio-atazen bitartez ikasteko aukerak

        Jonathan Newton
        69 - 77 orr.
      • Atazetan oinarritutako irakaskuntza

        Peter Skehan
        78 - 107 orr.
  • 2004
  • (+) gehiago ikusi
    • Euskaltegi-kurriluluak egiteko jardunbide bat

      Lourdes Elosegi, Pello Esnal
      1 - 128 orr.
  • 2004
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikasgela irekia

      2 - ? orr.
      • Aisa, etorkinak euskarara hurbiltzeko atea

        Belen Benitez, Ainhoa Gaintza
        3 - 13 orr.
      • Etorkinak Zarautzen euskara-ikasle

        Itziar Landa
        14 - 20 orr.
    • Ikerketak

      20 - ? orr.
      • Gaitasun komunikatiboa ebaluatzen: mintzamena eta idazmena

        Josu Perales
        21 - 40 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      40 - ? orr.
      • Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (eta II)

        Iñaki Unibaso
        41 - 60 orr.
    • Euskararen kutxa

      60 - ? orr.
      • Galdegai-lekua testu osoetan

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        61 - 79 orr.
    • Beste Iturrietatik

      79 - ? orr.
      • Ahotsa, zaindu gabeko funtsezko elementua

        Roz Comins
        80 - 86 orr.
      • Feedbak zuzentzailea berriz planteatzen hizkuntz irakaskuntza komunikatiboan

        Zhaonong Han
        87 - 110 orr.
  • 2004
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikerketak

      2 - ? orr.
      • Ikas-estiloetan eta ikas-estrategien oinarritutako esku-hartze programa bat

        Iñaki Pikabea
        3 - 19 orr.
      • Adina eta hizkuntzen ikaskuntza: gaia zertan den

        Josu Perales
        20 - 42 orr.
    • Euskararen Kutxa

      42 - ? orr.
      • Galdegaia-lekua testu hastapenetan (eta II)

        Mitxel Kaltxakorta Mentxaka
        43 - 59 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      59 - ? orr.
      • Eleaniztasunaren konpetentziaren arkitektura eta konplexutasuna

        Matilde Sainz, Pili Sagasta
        60 - 78 orr.
      • Preskripzioa: oinarrizko hizkuntza ekintza

        Pello Esnal
        79 - 87 orr.
      • Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (I)

        Iñaki Unibaso
        88 - 107 orr.
  • 2003
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gela irekia

      2 - ? orr.
      • Ikaleen erroreen aurrean gure jokabideak

        Olatz3 Bourgeaud
        3 - 9 orr.
      • Nobela baten lanketaren historia

        Begoña Escudero
        10 - 17 orr.
    • Ikerketak

      17 - ? orr.
      • Ezagutzeko eta ikasteko estiloak: gaia zertan den

        Josu Perales
        18 - 28 orr.
      • Hizkuntzak ikasteari buruzko usteak: gaia zertan den

        Josu Perales
        29 - 38 orr.
    • Euskararen Kutxa

      38 - ? orr.
      • Galdegai-lekua testu hastapenetan (i)

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        39 - 56 orr.
    • Bestelako lankidetza

      56 - ? orr.
      • Bizkaiera euskaltegian

        Belene Salazar
        57 - 64 orr.
    • Beste Iturrietatik

      64 - ? orr.
      • Ikaslearen garapena hizkuntzaren ikaskuntzan

        Anita L. Wenden
        65 - 90 orr.
  • 2003
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikerketak

      2 - ? orr.
      • Euskara ikasteko metodoen bilakera: 1956-1986

        Kepa Larrea
        3 - 21 orr.
      • Sexua/generoa H2 ikastean: gaiaa zertan den

        Josu Perales
        22 - 33 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      33 - ? orr.
      • Nortasunaren eragina H2ren irakaskuntzan

        Bakarne González
        34 - 54 orr.
      • Testu-motak: sekuentzia eta hizkuntz ekintza

        Pello Esnal
        55 - 66 orr.
    • Beste iturrietatik

      66 - ? orr.
      • Hizkuntz antsietatea eta ikasgelako dinamika

        Anna Turula
        67 - 76 orr.
      • Zer gramatika?: ulertzean oinarritutako metodo bat gramatika irakasteko atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan

        Alessandro Benati
        77 - 91 orr.
  • 2003
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Ikasgela irekia

      2 - ? orr.
      • Ahozko adierazpenaren gaineko hainbat gogoeta

        Rafa Ugalde
        3 - 7 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      7 - ? orr.
      • Hipertestua: ikaskuntzarako bide berria

        Ander Alonso, Natxo Guillén
        8 - 18 orr.
      • Ikaskuntza telematikoa: hainbat ideia

        María José Lasheras
        19 - 33 orr.
      • Diskurtso-tipoak

        Pello Esnal
        34 - 43 orr.
    • Ikerketak

      43 - ? orr.
      • Adimena eta hizkuntzak ikastea: gaia zertan den

        Josu Perales
        44 - 54 orr.
    • Euskeraren kutxa

      54 - ? orr.
      • Deklinabideko leku-denbora kasuak (eta II)

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        55 - 87 orr.
    • Beste iturrietatik

      87 - ? orr.
      • Barne-ahotsa: faktore kritikoa H2 ikastean

        88 - 99 orr.
  • 2002
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gela irekia

      2 - ? orr.
      • Hainbat urte geroago kurrikulu berriaren aplikazioari buruzko zenbait hausnarketa apal

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        3 - 8 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      8 - ? orr.
      • "HITZONTZI" udalekuak

        Ander Zuloaga, Isidro Yoldi
        9 - 18 orr.
      • Testu-antolatzaileen erabilera estrategikoa

        Pello Esnal
        19 - 33 orr.
      • Euskara euskaldunen atzetik (I)

        Jose Frantzisko Zinkunegi
        34 - 47 orr.
      • Euskara ikasten eta erabiltzen Argentinan

        Victoria Famin
        48 - 65 orr.
      • H2 ikasteko gaitasuna: gaia zertan den

        Josu Perales
        66 - 83 orr.
    • Beste iturrietatik

      83 - ? orr.
      • Hitz egiten irakasten

        Anne Burns
        84 - 102 orr.
  • 2002
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gela irekia

      2 - 3 orr.
      • AOI Hernaniko Udal Euskaltegiaren aukera

        Joseba Arbelaitz
        3 - 24 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      24 - 25 orr.
      • Testu-antolatzaileak

        Pello Esnal
        25 - 36 orr.
      • Azalpenezko testuaren kohesioa: testuinguratze kontzeptuala eta didaktikarako zenbait zertzelada

        Matilde Sainz
        37 - 58 orr.
      • Helduentzako Galeseraren Irakaskuntza Galesen: argibide batzuk

        Einer Wyn Thomas, Emyr Davies
        59 - 74 orr.
      • Teknologia berriak eta irakasleen formazioa

        María José Lasheras, Josu Perales
        75 - 86 orr.
      • Ikasleen parte-hartzea hizkuntz eskolan: zer dugu hori eta nola lortzen da?

        Phil Ball
        87 - 95 orr.
    • Beste iturrietatik

      96 - ? orr.
      • Umorearen rola ikastaldearen garapenean eta kohesioan

        Rose Senior
        96 - 104 orr.
  • 2002
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Gela irekia

      2 - 3 orr.
      • EGALIK: euskara enpresagiroan kudeatzeko tresna

        Juan Mari Ezker, Igone Saenz
        3 - 15 orr.
    • Euskararen kutxa

      15 - 16 orr.
      • Haur hizkeraren erabilera

        Juan Jose Zubiri
        16 - 30 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      30 - 31 orr.
      • HABE aldizkaria: paperezko argitalpena eta teknologia berriak elkarrekin uztartuz

        Esther Isasa, Eskarne Lopetegi
        31 - 42 orr.
      • Ikasgelako kultura eta inperialismo linguistikoa

        Tony Duffy
        43 - 50 orr.
      • Lurrikara demografikoak helduen euskalduntzea ere astintzen du

        Bakarne González
        51 - 66 orr.
    • Beste iturrietatik

      66 - 67 orr.
      • Egiak eta gezurrak ahozkoaren eztabaidan

        Anna Cros, Montserrat Vilà
        67 - 79 orr.
      • Artikulugileentzako irizpideak

        80 - 82 orr.
  • 2001
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Egilearen eskutik

      3 - ? orr.
      • Simulazio orokorra (eta II): leihatilaz leihatila proiektua. Hizkera formalaren lanketa goi-mailan

        Ainhoa Ezeiza
        3 - 15 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      16 - ? orr.
      • Eduki bidezko bigarren hizkuntzen irakaskuntza: materialen garapenerako markoa

        Almudena Fernández
        16 - 25 orr.
      • Zenbait sekretu hizkuntzen irakaskuntza arrakastatsurako

        Christopher Corsitto
        26 - 33 orr.
      • Emozioak sentitzen ditut, beraz... ikasten al dut?

        José Luis Atienza
        34 - 54 orr.
      • Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (eta II)

        Ander Alonso, Natxo Guillén
        55 - 70 orr.
    • Euskararen kutxa

      71 - ? orr.
      • Deklinabideko leku-denbora kasuak (I)

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        71 - 91 orr.
    • Beste iturrietatik

      92 - ? orr.
      • Ahozko hizkuntza: ebaluaziorako proposamenak

        Anna Cros, Montserrat Vilà
        92 - 111 orr.
    • Aukibideak

      112 - ? orr.
  • 2000
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Egilearen eskutik

      2 - ? orr.
      • Simulazio orokorra I: etxaldetarrak proiektua. Hizkera informalaren lanketa goi-mailan

        Ainhoa Ezeiza
        3 - 14 orr.
      • Abegi euskaltegietako telefono-sistema

        Sagrario Crespo
        15 - 33 orr.
    • Ikerketak

      33 - ? orr.
      • Gaztelania-hiztunek aditz trantsitiboak nola gauzatzen dituzten euskaraz

        Igone Arteagoitia
        34 - 48 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      48 - ? orr.
      • Nola erabili testu errealak ikasle hasiberriekin

        Aitziber San Román
        49 - 63 orr.
      • Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (I)

        Ander Alonso, Natxo Guillén
        64 - 76 orr.
      • Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua: EKPa

        Luis Mari Txabarri
        77 - 86 orr.
      • Teknologiaren zeregina ikaslearengan ardaztutako ikaskuntzan eta ikaslearengan ardaztutako irakaskuntza / ikaskuntzaren garapena

        David Little
        87 - 97 orr.
    • Beste iturritetatik

      97 - ? orr.
      • Ikasten ikasi: hiztegia lantzeko 15 ariketa

        William R. Holden
        98 - 103 orr.
      • Ez-hitzezkoaren behaketa hizkuntz klasean

        Clara Ferraô Tavares
        104 - 119 orr.
    • Aurkibideak

      119 - ? orr.
      • Aurkibideak: aldizkariko 45, 46 eta 47. zenbakiak

        120 - ? orr.
  • 2000
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      2 - ? orr.
      • Zertan ikasi behar da irakurle trebea izateko?

        Abel Camacho, Pedro Lonbide
        3 - 14 orr.
      • Autonomia eta ikas-estrategiak aurrez aurre

        Abel Camacho, Pedro Lonbide
        15 - 28 orr.
    • Euskararen Kutxa

      28 - ? orr.
      • Kontakizuna: hiru osagai eta zenbait adizki

        Pello Esnal
        29 - 44 orr.
    • Beste iturrietatik

      44 - ? orr.
      • Atazatan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza humanista eta ESOL ikaslea: ikaslea egiazkiago ardatz hartuko duen metodoaren bila

        Hugo Vanegas
        45 - 61 orr.
      • Ikuspegi lexikala: maparik gabeko ibilaldia?

        Scott Thornbury
        62 - 70 orr.
      • Hizkuntz irakaskuntza komunikatiboaren inguruko zenbait uste oker

        Geoff Thompson
        71 - 79 orr.
      • Generoa, testu-mota eta hizkuntz klasea

        Brian Paltridge
        80 - 87 orr.
  • 2000
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      2 - ? orr.
      • Erakunde pribatuetako euskara-planak: datozen hamar urteetarako markoa

        Arantza Aurrekoetxea
        3 - 21 orr.
      • Euskalduntzea Ertzaintzan: oraina eta geroa

        Aitor Azkuenaga
        22 - 35 orr.
      • IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (eta II)

        Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia
        36 - 55 orr.
    • Euskararen kutxa

      55 - ? orr.
      • "Hobe esan" ala "hobeto esan"?

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        56 - 69 orr.
    • Gela irekia

      69 - ? orr.
      • Ikas-materialak eta autonomia

        Joseba Arbelaitz
        70 - 85 orr.
    • Beste iturrietatik

      85 - ? orr.
      • Kulturaren kontzientzia hiztegia ikasteko bide

        Michael Byram
        86 - 98 orr.
      • Forman oinarritutako ikaskuntza eta bigarren hizkuntzaren eskurapena: ikasgelako eta laborategiko ikerketen azterketa bat

        Nina Spada
        99 - 124 orr.
    • Artikulugileentzako irizpideak

      125 - 127 orr.
  • 1999
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - ? orr.
    • Gela irekia

      2 - ? orr.
      • Idazten hastea izaten da maiz zailena

        Gaizka Aurtenetxe
        3 - 7 orr.
      • Ikaslea bere ahozko ekoizpenari erreparatzeko saiotxo bat

        Rafa Ugalde
        8 - 10 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      10 - ? orr.
      • Estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan

        Mia Victori
        11 - 21 orr.
      • Metakurrikulua

        Pello Esnal
        22 - 50 orr.
      • Itzulpena komunikatu eta H2 ikasteko tresna

        Rosa María Jiménez
        51 - 63 orr.
      • IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (I)

        Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia
        64 - 86 orr.
    • Beste iturrietatik

      86 - ? orr.
      • Berrikuntzak zabaltzea hizkuntz irakaskuntzan

        Numa Markee
        87 - 100 orr.
      • Sormena, "s" txikiarekin

        Alan Maley
        101 - 113 orr.
      • Aldizkariko 3. ale monografikoa eta 44. zenbakia

        114 - ? orr.
    • Aurkibideak

      114 - 115 orr.
  • 1998
  • (+) gehiago ikusi
    • Ikerketak

      2 - ? orr.
      • Ikasten ikastearen eragina: ikaslearen jarreraren aldaketa

        Aitziber San Roman
        3 - 22 orr.
      • Bestelako lankidetzak

        22 - ? orr.
      • Komunikazioaren heriotza?

        Philip Ball
        23 - 30 orr.
      • Poznan-eko euskal lektoretza

        Adam Zawiszewski
        31 - 34 orr.
      • Euskararen irakaskuntza Estatu Batuetan: esperientzia bat\

        Igone Arteagoitia
        35 - 41 orr.
      • Erabilera-plangintzak

        Xabier Elortza
        42 - 61 orr.
      • Beste iturrietatik

        61 - ? orr.
      • Formara bideratutako irakaskuntza

        Rod Ellis
        62 - 71 orr.
      • "BEA": erabilera mugatua al du?

        Scott Thornbury
        72 - 80 orr.
    • Aurkibideak

      80 - ? orr.
      • Aldizkariko 41, 42 eta 43. zenbakiak

        81 - 82 orr.
  • 1998
  • (+) gehiago ikusi
    • Gela irekia

      2 - ? orr.
      • Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Kurrikulua euskaltegian: hainbat kezka

        Asis Iriondo, Pili Lasarte, Argi Urizar
        3 - 14 orr.
      • Berrikuntza metodologikoak kurrikulu berrian

        Junkal Txurruka
        15 - 22 orr.
      • Atazetan Oinarritutako Irakaskuntzaren inguruko ibilbidea

        Jokin Nazabal
        23 - 33 orr.
      • Saio-taldetik saio-euskaltegira

        Joseba Palenzuela
        34 - 39 orr.
      • Kurrikulua eta ebaluazioa

        Aitor Sangroniz
        40 - 50 orr.
      • Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua

        Joseba Ezeiza
        51 - 58 orr.
    • Euskararen kutxa

      58 - ? orr.
      • Klasean: zalantzak eta oreka

        Rufino Iraola
        59 - 66 orr.
    • Mindegi iraunkorra

      66 - ? orr.
      • "Mintzalaguna" egitasmoa

        Kontsuelo Gorostidi, Aitziber San Roman
        67 - 75 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      75 - ? orr.
      • Ebaluazioaren alfabetoa

        Iñaki Murua, Luis Mari Txabarri
        76 - 85 orr.
    • Beste iturrietatik

      85 - ? orr.
      • Hizkuntz irakaskuntza hizkuntza irakastea da

        Michael Swan
        86 - 97 orr.
      • Metodoen bizitza ezkutua

        Jack Richards
        98 - 112 orr.
  • 1998
  • (+) gehiago ikusi
    • Gela irekia

      2 - ? orr.
      • Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: ebaluazioa (eta III)

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        3 - 13 orr.
    • Egilearen eskutik

      13 - ? orr.
      • Irakaslea I

        Agurtzane Ortiz de Landaluze
        14 - 22 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      22 - ? orr.
      • Zer ikas dezakegu jariotasuna vs. zuzentasuna eztabaidatik?

        Tony Duffy
        23 - 31 orr.
      • Gramatikaren pendulua bueltan ote?

        Josu Perales
        32 - 39 orr.
      • Interneten euskaraz solasteko kanala

        Josu Perales
        40 - 42 orr.
      • Benetako dokumentuak gelako ikaskuntza komunikatiboan

        Ernesto Martín Peris
        43 - 58 orr.
    • Beste iturrietatik

      58 - ? orr.
      • Gaitasun komunikatiboa: asmo pedagokikoek sortutako eredu bat, osagaien edukiak zehaztuta

        Marianne Celce-Murcia, Zoltán Dörnyei, Sarah Thurrell
        59 - 89 orr.
    • Liburuak eta aldizkariak

      89 - ? orr.
      • R. Baststone. "Grammar"

        María José Rodrigo
        90 - 91 orr.
      • L. Bachman & A. Palmer. "Language Testing in Practice: Designing and Developing Useful Language Tests"

        Iñaki Elustondo
        91 - 93 orr.
      • Artikulugileentzako irizpideak

        94 - 96 orr.
  • 1997
  • (+) gehiago ikusi
    • Gela irekia

      2 - ? orr.
      • Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: metodologia (II)

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        3 - 14 orr.
      • Entzumena lantzeko ariketen gaineko zenbait gogoeta

        Gaizka Aurtenetxe, Maribi Zubiaga, Ainhoa Zarnadona, Rafa Ugalde
        15 - 27 orr.
      • Idazmena lantzen: esperientzia bat

        Maribi Jaio, Eguzkiñe Arbulu, Maribi Zubiaga
        28 - 32 orr.
      • Nola erabili kantak ikasgelan euskara ikasteko: zenbait gogoeta eta ariketa bat

        Gaizka Aurtenetxe
        33 - 38 orr.
    • Euskararen kutxa

      38 - ? orr.
      • Kasuak eta postposizioak: deklinabidea eta postposiziobidea

        Andolin Eguzkitza
        39 - 52 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      52 - ? orr.
      • Hitzik gabeko komunikazioak irakaslearen diskurtsoan eta ikasgelan duen eragina

        Laura Cerdan
        53 - 64 orr.
    • Beste iturrietatik

      64 - ? orr.
      • Solasean. Bigarren hizkuntzaren eskurapena: zertan laguntzen die ikerketak irakasleei?

        Rod Ellis
        65 - 75 orr.
      • Bigarren hizkuntzaren eskurapenaren ikerketak: Rod Ellis-i erantzunez

        Diana Hoopkins, Mark Nettle
        76 - 81 orr.
      • Aldatzeko berriztatuz: irakaslearen garapen eta berriztapena

        Chris Kennedy
        82 - 91 orr.
      • Hutsegiteen zuzenketa

        Keith Johnson
        92 - 101 orr.
    • Liburuak eta aldizkariak

      101 - ? orr.
    • Liburuak

      101 - ? orr.
      • T. Colomer & A. Camps. Enseñar a leer, enseñar a comprender

        Félix Sainz
        102 - ? orr.
      • P. de Pablo; J. Ruiz; C. Sanchez & A. Sanz. Diseño del currículo en el aula: una propuesta de autoformación

        Esther Isasa
        102 - 103 orr.
    • Artikuluak

      103 - ? orr.
      • Aurkibideak: aldizkariko 38, 39 eta 40. zenbakiak

        104 - 105 orr.
  • 1997
  • (+) gehiago ikusi
    • Gela irekia

      2 - ? orr.
      • Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka (I)

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        3 - 14 orr.
    • Ikerketak

      14 - ? orr.
      • Euskara bere giroan ikasten

        Agurtzane Maiz
        15 - 30 orr.
      • Administrazioko langileen euskara-irakasleen usteak

        Josu Perales
        31 - 50 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      50 - ? orr.
      • Gainbegirada bat ordenagailuaz baliaturiko hizkuntz irakaskuntzaren historiari

        Mikel Melero
        51 - 68 orr.
      • Pentsamendu sortzailea hizkuntzen irakaskuntzan

        David Lasagabaster
        69 - 79 orr.
    • Beste iturrietatik

      79 - ? orr.
      • Ataletan oinarritutako ikaskuntza gauzatzeko marko bat

        Peter Skehan
        80 - 103 orr.
      • Syllabusak, corpusak eta datuek gidatutako ikaskuntza

        Dave Willis
        104 - 122 orr.
  • 1997
  • (+) gehiago ikusi
    • Ikerketak

      2 - ? orr.
      • Gazteak eta euskararen erabilera urria. Debako kasua

        Nekane Goikoetxea
        3 - 19 orr.
      • Porrota euskaltegian

        Mertxe Berastegi
        20 - 32 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      32 - ? orr.
      • Kurrikulua, mamu berri hori

        Luis Mari Txabarri
        33 - 52 orr.
      • Baliabide teknologikoen erabilera hizkuntzen irakaskuntzan

        Mercè Bernaus, Paquita Vidal
        53 - 57 orr.
      • Internet eta hizkuntzen irakaskuntza

        Mikel Melero
        58 - 73 orr.
      • Zertan datza kontzientzia metalinguistikoa?

        David Lasagabaster
        74 - 84 orr.
      • Kalitatea gure esparruan

        Iñaki Murua
        85 - 104 orr.
    • Liburuak eta aldizkariak

      104 - ? orr.
    • Liburuak

      105 - ? orr.
      • M. LLobera [et al.]. "Competencia comunicativa. Documentos básicos en la enseñanza de lenguas extranjeras"

        Félix Sainz
        105 - 106 orr.
      • D. Nunan & C. Lamb. "The self-directed Teacher: managing the learning process"

        Tony Duffy
        106 - 107 orr.
      • G. Browin; K. Malmkjaer & J. Williams. "Performance and competence in second language acquisition"

        Tony Duffy
        107 - 107 orr.
      • Artikulugileentzako irizpideak

        108 - 110 orr.
  • 1996
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Egilearen eskutik

      3 - ? orr.
      • Hitzetik hortzera

        Marga Illarramendi
        3 - 10 orr.
    • Euskararen kutxa

      11 - ? orr.
      • Hik eta...

        Xabier Yurramendi
        11 - 22 orr.
      • Euskal joskeraren mito kaltegarriak (eta III) Aditza maiz euskaraz esaldi hasieran

        Bittor Hidalgo
        23 - 31 orr.
    • Ikerketak

      32 - ? orr.
      • Ikasle helduen herstura euskara ikastean

        Josu Perales
        32 - 52 orr.
    • Solasean

      53 - ? orr.
      • Miquel Siguanekin elkarrizketan

        Hizpide
        53 - 61 orr.
    • Beste iturrietatik

      62 - ? orr.
      • Testu-motak

        Jean-Michel Adam
        62 - 72 orr.
      • Tipologia bat egin nahian

        Jean Beaute
        73 - 77 orr.
      • APP eta gerokoak

        Jim Scrivener
        78 - 81 orr.
      • Praktikatzen duguna predikatuz. Irakasten duguna erakutsiz. Atazetan oinarritutako ikaskuntza, APPren alternatiba bat

        Jane Willis
        82 - 89 orr.
      • Lau helburuko eredua Materialen diseinuan helburuak zehazteko eskema ulergarriago bat

        Clive Lovelock
        90 - 96 orr.
      • Hizkuntza anitza, jarduera anitzak

        Dave Willi, Jane Willis
        97 - 105 orr.
      • Irakaskuntzaren Zikloak

        John Gibbons
        106 - 117 orr.
    • Liburuak eta aldizkariak

      118 - 120 orr.
    • Aurkibideak

      121 - ? orr.
      • Aurkibideak: aldizkariko 35, 36 eta 37. zenbakiak

        121 - 122 orr.
  • 1996
  • (+) gehiago ikusi
    • Aukezpena

      1 - 2 orr.
    • Gela irekia

      3 - ? orr.
      • Esapide esklamatiboen ildotik jatortasunerantz

        Rafa Ugalde
        3 - 6 orr.
    • Egilearen eskutik

      7 - ? orr.
      • Esaizu

        Matilde Sainz Osinaga
        7 - 20 orr.
    • Euskararen kutxa

      21 - ? orr.
      • Euskal joskeraren mito kaltegarriak (II). Euskararen hitz-ordena librea

        Bittor Hidalgo
        21 - 27 orr.
    • Ikerketak

      28 - ? orr.
      • Elebitasun aktiboa garatzeko baldintzak edo zergatik egiten zait hain zaila euskaraz hitz egitea?

        Maria Jesus Espi
        28 - 36 orr.
    • Solasean

      37 - ? orr.
      • Alan King-ekin elkarrizketan

        Hizpide
        37 - 43 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      44 - ? orr.
      • Berezko taldeak: harremanak euskaldunduz norberaren burua euskaldundu

        Pello Jauregi
        44 - 53 orr.
      • Oroimenari buruzko ikerketa batzuek erakusten dutena

        Mike Huggins
        54 - 60 orr.
      • Ingurua eta gizartea elkarreraginean: hizkuntzen ikaskuntzan duten eragina

        Eva Alcón
        61 - 67 orr.
      • Hiztegia ikasi bideoaren bitartez

        Catherine Millar, Joseph M. Munz
        68 - 74 orr.
      • Ikasgelan sortzen diren elkarreragin-motak eta hizkuntz garapena

        Maria Adelaida Jurado Spuch
        75 - 76 orr.
      • Edukitan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza

        Karin Bradberry
        77 - 82 orr.
      • Arreta hizkuntzen ikaskuntzan eta ohiko ikasaioan

        Michael Orr
        83 - 88 orr.
    • Beste iturrietatik

      89 - ? orr.
      • Tarteko hizkera

        Larry Selinker
        89 - 109 orr.
    • Liburuak eta aldizkariak

      110 - 112 orr.
  • 1996
  • (+) gehiago ikusi
    • Aurkezpena

      1 - 2 orr.
    • Aldizkariko bideak

      3 - 5 orr.
    • Gela irekia

      6 - ? orr.
      • Ikaslea bakarka

        Amorebieta-Etxanoko Udal Euskaltegiko irakasleak
        6 - 10 orr.
      • Mnemoteknikaren erabilera euskararen irakaskuntzan

        Jürgen Wolff
        11 - 17 orr.
    • Egilearen eskutik

      18 - ? orr.
      • Euskal Hizkuntza eta Literatura

        Elgoibarko Euskara Mintegia
        18 - 24 orr.
    • Ikerketak

      25 - ? orr.
      • Aditz-aldiaren erabilera goiztiarra haur euskaldun elebakar batengan

        Andoni Barreña Agirrebeitia
        25 - 38 orr.
    • Kutxa

      39 - ? orr.
      • Euskal joskeraren mito kaltegarriak (I). Nola idatzi euskaraz modu arin, ulergarri eta aberats batean

        Bittor Hidalgo
        39 - 51 orr.
    • Bestelako lankidetzak

      52 - ? orr.
      • Nola sortu komunikamena neurtzeko testak: kasu baten azterketa

        Keith Morrow
        52 - 73 orr.
      • Elkarlanean ikasi

        Lew Barnett
        74 - 80 orr.
      • Erantzun fisiko osoa: osagarri baliotsua

        Anne Berry
        81 - 87 orr.
      • Idazketa paraleloaren metodoa idazten irakasteko

        Mabel Soracco Quintana
        88 - 91 orr.
      • Pausoz pausozko metodoa idazketaren irakaskuntzan

        Carmina Sert
        92 - 94 orr.
      • Zeure ikasleak bideoz hartzen

        Pamela Bullard
        95 - 100 orr.
      • Ariketa ugari eta egokiak

        Jacqueline Boulouffe
        101 - 109 orr.
    • Liburuak eta aldizkariak

      110 - 112 orr.