Euskal Gaien Institutua Euskaldok
Aurkinet

logo de la revista
Inicio / Fin:
14. urtea, 35. zk. (1996 urtarrila/apirila)-
Editor:
Donostia: HABE
ISSN:
1136-5714
Periodicidad:
Cuatrimestral
Materias:
Lengua vasca - enseñanza
Notas:

Es continuación de: Zutabe : euskalduntze-alfabetatzearen aldizkaria, ISSN 0212-5714

    Sumarios disponibles
    2012
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gai monografikoa

      págs: 3 - ?
      • A1 mailaren inguruan

        Luis Mari Txabarri
        págs: 3 - 39
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 40 - ?
      • Antsietatea H2 ikastean: garai berriz helduz

        Josu Perales
        págs: 40 - 74
      • Ikaslearen autonomia H2ren ikasgelan. Gogoetarako jarrera eta giro afektiboa ikaste ekologiko-eraldatzailearen ardatzak

        Jovi Diaz
        págs: 75 - 104
  • 2011
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gai monografikoa

      págs: 2 - 52
      • Gainbegirada bat HABEren egiaztatze probei: prozedurak eta emaitzak

        Josu Perales
        págs: 3 - 52
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 52 - 94
      • Europako Markoaren bidez HABE mailetan sakontzeko modulua

        Aintzane Ibarzabal, Miren Errazu
        págs: 53 - 75
      • Helduak euskalduntzeko mintzamen ariketak

        Aitor Ortiz de Pinedo
        págs: 76 - 94
  • 2011
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gai monografikoa

      págs: 2 - 50
      • Euskaltzaindiaren hiztegi batuaren historiaz eta metodologiaz

        Jose Luis Alvarez
        págs: 3 - 50
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 50 - 92
      • Plan orokorra eta koherentzia HABEren 3. mailako idazlanetan: azterketa eta ondorioak

        Nekane Atolazabal
        págs: 51 - 80
      • Kausazko perpausen inguruko bi arazo

        Juanjo Odriozola
        págs: 82 - 92
  • 2011
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Monografia

      págs: 2 - 35
      • Glosategia Moodle plataforman: erabilera didaktikoa

        María José Lasheras
        págs: 3 - 35
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 35 - 79
      • Sen onez Interneteko itsasoetan

        Iñaki Murua
        págs: 36 - 46
      • Ikaslea hizkuntzaren erabiltzaile gisa: ikasgelako praktikak hizkuntzen irakaskuntzan

        Ernesto Martín Peris
        págs: 47 - 66
      • Kalitatezko prozesuak eta kalitatezko azterketa

        Aintzane Ibarzabal
        págs: 67 - 79
  • 2010
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Monografía

      págs: 3 - 62
      • Ba al dago bizitzarik atazetan oinarritutako irakaskuntzatik harago?

        Josu Perales
        págs: 4 - 62
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 62 - 98
      • Autoikaskuntza: zenbai eztabaida-gai

        Jon Antxia
        págs: 63 - 75
      • Lexikoa irakasteari buruzko zenbait ohar

        Isabel Arrigain
        págs: 76 - 91
      • A1-B1 mailetan lehenaldiko kontaketa lantzeko proposamen didaktikoa

        Garbi Ugarte
        págs: 92 - 98
  • 2010
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Solasean

      págs: 2 - 18
      • Pello Esnalekin elkarrizketan: "Didaktikak dirua gastatzeko aukera gutxi ematen du"

        Hizpide
        págs: 3 - 18
    • Ikerketa

      págs: 19 - 36
      • Euskazrazko erroreak eta desbideratzeak aztertzeko lan-ingurunea

        Montse Larraitz Uria, Igone Zabala Maritxalar
        págs: 19 - 36
    • Bestelako lakidetzak

      págs: 36 - 82
      • Wikia Moodle plataforman: gelan erabiltzeko proposamenak

        Maria José Lasheras
        págs: 37 - 62
      • Talde mistoetan foroak erabiltzeko zenbait iradokizun

        Txelis Urain
        págs: 63 - 83
  • 2010
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikeritasun

      págs: 2 - 71
      • Gaitasun estrategikoa: gaia zertan den

        Josu Perales
        págs: 3 - 53
      • Tokiko hizkera bizirik dagoen herri baten errealitateaz

        Amaia Arauzo, Xabier Arauzo
        págs: 54 - 70
      • Bestelako lankidetzak

        págs: 70 - 89
      • Hamar galdera 4.mailako irakasleari

        Aitor Ogiza
        págs: 71 - 83
  • 2009
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 2 - 89
      • Ekintza komunikatiboa (eta II)

        Kepa Urriz
        págs: 3 - 17
      • Fikziozko euskaldun berriak

        Kepa Larrea
        págs: 18 - 36
      • "Burn out": irakaslearen ajeak

        Idoia Goñi
        págs: 37 - 48
      • Euskararen erabilera Bizkaiko Foru Aldundian: nondik gatoz eta nora goaz

        Amaia Ugarteburu
        págs: 49 - 60
      • Izan zirelako gara, izango garelako izango gara

        M. Lekuona
        págs: 61 - 69
      • Laugarren mailak erakutsi didana

        Jose Inazio Mungia
        págs: 70 - 78
      • Klaustrorako eztabaida gaia: Hizkuntzen Porfolio Europarra

        págs: 79 - 90
  • 2009
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gai monografikoak

      Pello Esnal
      págs: 2 - 100
      • Atarikoak

        págs: 3 - 8
      • Plan orokorra

        págs: 9 - 9
      • Sekuentziak

        págs: 24 - 39
      • Interaktibotasuna

        págs: 40 - 47
      • Konexioa

        págs: 48 - 62
      • Izen kohesioa

        págs: 63 - 66
      • Aditz kohesioa

        págs: 67 - 80
      • Ahots enuntziatzaileak

        págs: 81 - 91
      • Modalizazioa

        págs: 91 - 100
  • 2009
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikerketak

      págs: 2 - 45
      • C-testa mailaketa proba gisa aztertuz

        Amaia Arauzo, Josu Perales
        págs: 3 - 45
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 45 - 90
      • Ekintza komunikatiborantz (I)

        Joseba Urriz
        págs: 46 - 62
      • Ikaskuntza konbinatua: irakasleen prestakuntza eta lehenengo urrantsak euskategietan

        María José Lasheras
        págs: 63 - 80
      • Poadcasting, audio fitxategiak Interneten editatzeko teknika: funtzionalitatea eta erabilera

        Agurne Aizpitarte, Natxo Guillén
        págs: 81 - 90
  • 2008
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikerketak

      págs: 3 - ?
      • Hizkuntzen Portfolio Europearra: esperimentazioa

        Amaia Arauzo
        págs: 3 - 46
      • Puntuazio arteko hiru hitzen segidan azterketa ikasleen testuetan eta alderaketa kazetaritza-testuekin

        Asier Irizar, Kepa Sarasola
        págs: 47 - 61
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 62 - ?
      • Espezialitate-hizkeren didaktika Euripako unibertsitate-eremuan

        Joseba Ezeiza Ramos
        págs: 62 - 85
      • Gaitasun Komunikatiboa ebaluatzeko proposamena

        Nekane Goikoetxea
        págs: 86 - 105
  • 2008
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 5
    • Gai monografikoa

      págs: 7 - ?
      • Euskaltegiak EAEn

        págs: 7 - 7
      • Ikas-prozesuaren azterketa (2000-2001/2006-2007)

        Xabier Elortza, Josu Perales
        págs: 7 - 99
      • Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera lurraldeka

        págs: 9 - 9
      • Ikasleak

        págs: 9 - 23
      • Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, euskaltegi-motaren arabera

        págs: 10 - 10
      • Emakumezkoen ehunekoa ikasle-kopuru totalean

        págs: 10 - 10
      • Emakumezkoaen ehunekoak lurraldeka

        págs: 11 - 11
      • Ikasleen banaketa adinaren arabera kopuru gordinetan

        págs: 11 - 11
      • Ikasleen banaketa adinaren arabera ehunekotan

        págs: 12 - 12
      • Adin portzentajeen aldera 2000-2001 eta 2006-2007 ikasturteen artean

        págs: 13 - 13
      • Ikasleak adinaren batez bestekoaren bilakaera 1994-2007

        págs: 13 - 13
      • Ikasleen banaketa adinaren arabera, lurraldeka

        págs: 14 - 15
      • Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa

        págs: 16 - 16
      • Ikasleraren ikasketa akademikoen anaketa lurraldez lurralde

        págs: 16 - 17
      • Ogibideen banaketa, orotara

        págs: 17 - 17
      • Administrazio publikoko langileen ehunekoak

        págs: 18 - 18
      • Ogibideen banaketa lurraldez lurralde

        págs: 18 - 19
      • Langabetuen bilakaera ehunekotan

        págs: 20 - 20
      • Ikasleriaren jatorria

        págs: 20 - 20
      • Ikasleen kopurua ehunekotan hasiera-mailaren arabera ikasturtez ikasturte

        págs: 21 - 21
      • Lehenengo aldiz matrikulatuak

        págs: 21 - 22
      • 200-2001 ikasturtetik 2006-2007ra bitarteko epean matrikulatutako 132.095 ikasleen banaketa urraska

        págs: 22 - 22
      • Matrikulen trinkotasuna ehunekotan

        págs: 23 - 23
      • Matrikulen trinkotasuna ehunekotan lurraldez lurralde

        págs: 24 - 26
      • Irakasleak ikasle kopuruarekiko

        págs: 27 - 27
      • Irakasle-kopurua

        págs: 27 - 27
      • Irakasleak

        págs: 27 - 32
      • Sexua

        págs: 28 - 28
      • Adina

        págs: 28 - 28
      • Ikasketak

        págs: 29 - 29
      • 2006-2007 ikasturteko irakasleria

        Sexua

        Jatorria

        Bizitokia

        Adina

        Ikasketak

        Dedikazioa

        Esperientzia

        págs: 30 - 32
      • Lortutako urratsen kopurua ikasturtez ikasturte hasiera-mailaren arabera

        págs: 33 - 37
      • Lorpen-emaitzak

        págs: 33 - 51
      • Lorpen-emaitzak hasiera-mailaren arabera

        -Azterraldian lortutako urratsen kopurua hasiera mailaren arabera

        -Lehen aldiz matrikulatuen emaitzak

        págs: 37 - 48
      • Ikasleen lorpenak urraskitan

        págs: 48 - 49
      • Ehun eskola-ordutan lorturiko urrats proportzioa ikasturtez ikasturte

        págs: 49 - 49
      • Ikasleen lorpenak egiaztatze-deialdietan

        págs: 49 - 51
      • Asistentzia

        págs: 53 - 57
      • Emandako eta hartutako eskola-orduak lurraldeka

        págs: 54 - 54
      • Emandako eta hartutako orduen proportzioa hiru lurraldeetan

        págs: 55 - 55
      • Emandako eta hartutako orduen proportzioa trinkotasunaren arabera

        págs: 55 - 55
      • Berriro matrikulatuak

        págs: 56 - 56
      • Berriro matrikulatu direnen ehunekoak, aurreko ikasturtean gainditutako urratsaren arabera

        págs: 57 - 57
      • Euskaltegiak EAEn

        págs: 59 - 59
      • Helduen euskalduntzearen eta alfabetatzearen bi hamarkada (1986-2007)

        págs: 59 - 66
      • Euskaltegiak irakasle-kopuruaren arabera

        págs: 60 - 60
      • Ikasle-kopuruaren bilakaera

        -Sexua

        -Adina

        -Ikasketak

        -Ogibideak

        -Lan-egoera

        págs: 61 - 62
      • Irakasleak:

        -Kopurua

        -Irakasleak ikasle-kopuruarekiko

        -Sexua

        -Adina

        -Ikasketak

        -Esperientzia

        -Dedikazioa

        -Matrikulak eta haien banaketa

        -Matrikulen trinkotasuna

        -Asistentzia

        págs: 62 - 66
      • Laburtuz:

        -Irakasleak

        -Gogoetarako hainbat zuin

        -Bibliografia

        págs: 67 - 70
      • Eraskinak

        págs: 71 - ?
      • Euskaltegiak EAEn

        -Euskaltegiak sareka, ikasturtez ikasturte

        págs: 71 - 71
      • Ikasleak:

        -Ikasleriaren bilakaera sareka

        -Ikasle-kopuruaren urteroko bilakaera, sareka

        -Emakumezkoen ehunekoak ikasle-kopuru totalean, sareka

        -Adinaren banaketa sarez sare ikasturtearen arabera

        -Ikasleriaren ikasketa akademikoen banaketa sarez sare

        -Ikasketa akademikoen banaketa sarez sare ikasturtearen arabera

        -Ogibideen banaketa ikasturteka sarez sare

        -Administrazio publikoko langileen portzentajeak sareka

        -Matrikulen trinkotasuna ehunekotan sareka

        págs: 72 - 99
  • 2008
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikasgela irekia

      págs: 3 - ?
      • Portafolioa beste tresna bat ikasle eta irakasleen esku

        Amaia Arauzo
        págs: 3 - 19
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 20 - ?
      • Ikaskuntza konbinatua: gaia zertan den

        María José Lasheras
        págs: 20 - 34
      • Kontaketa, azalpena eta preskripzioa: sekuentzia nagusiak

        Pello Esnal
        págs: 35 - 50
      • Web semantikoa eta sare sozialak hizkuntza ikas-irakaskuntzan

        Agurne Aizpitarte, Natxo Guillén
        págs: 51 - 64
      • IKTetan oinarritutako hezkuntza (eta II)

        Luis Mari Txabarri
        págs: 65 - 89
  • 2007
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikasgela irekia

      págs: 3 - ?
      • Euskara ikasten Madrilen

        María Jesús López
        págs: 4 - 16
      • Hizkuntza, kultura transmisioa eta alderdi soziolinguistikoaren aplikazioa euskaltegiko taldeetan

        Alaitz Etxebarria
        págs: 17 - 31
    • Ikerketak

      págs: 31 - ?
      • C-testei gertuagotik begiratuz

        Josu Perales
        págs: 32 - 65
    • Bestelako iturrietatik

      págs: 66 - ?
      • Euskalduntzearen umoreak

        Kepa Larrea
        págs: 67 - 92
    • Aritukulugileentzako irizpideak

      págs: 93 - 96
    • Aurkibideak: egileak eta izenburuak

      págs: 97 - ?
  • 2007
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - ?
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 2 - ?
      • Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (eta III): prozedura metodologikoak

        Joseba Ezeiza Ramos
        págs: 3 - 28
      • Moodle plataformaren erabilera didaktikoa irakasleen prestakuntzarako: orain arteko eskarmentua

        Mª José Lasheras Rodríguez
        págs: 29 - 45
      • Euskara-ikasgai bat nola planifikatu euskara H2 denean: iruzkunak eta iradokizunak

        José Luis Vera Batista
        págs: 46 - 72
    • Beste iturrietatik

      págs: 73 - ?
      • Krashen, historiaren biktima

        Garon Wheeler
        págs: 74 - ?
  • 2007
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - ?
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 3 - ?
      • IKTetan oinarritutako hezkuntza

        Luis Mari Txabarri
        págs: 4 - 23
      • Partaidetza pasiboa Interneten sortutako talde eta komunitateetan: kezka eta oztopoak

        Iñaki Murua
        págs: 24 - 34
      • Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak (I)

        Jokin Nazabal, Joseba Arbelaitz
        págs: 35 - 51
      • Osasun-arloko profesionalentzako on-line ikastaroak: ikastaroaren inplementazioa (eta II)

        Joseba Arbelaitz, Jokin Nazabal
        págs: 52 - 64
    • Euskararen kutxa

      págs: 65 - ?
      • Ebazten dut

        Pello Esnal
        págs: 66 - 68
    • Beste iturrietatik

      págs: 69 - ?
      • Instrukzio bidezko hizkuntz ikaskuntzari lotutako dimentsio psikologiko eta emozionalen inguruko ikerketa: oztopoak eta aukerak

        Jean-Marc Dewaele
        págs: 70 - ?
  • 2006
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - ?
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 2 - ?
      • Mugak gaindituz: Euskara urrutitik ikasi

        Jose Frantzizko Zinkunegi
        págs: 3 - 46
    • Ikerketak

      págs: 47 - ?
      • Gainbegirada bat Cloze-testei

        Josu Perales
        págs: 48 - 64
      • Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (II): kontzientzia, autonomia, eta benetakotasuna ikusmiran

        Joseba Ezeiza
        págs: 65 - 82
    • Beste iturrietatik

      págs: 83 - ?
      • Sareko "Jokabide-kodea" garatzen

        Jeniffer Summervile
        págs: 84 - 90
      • Egileak eta izenburuak

        págs: 91 - ?
  • 2006
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - ?
    • Ikerketak

      págs: 2 - ?
      • Ikasle hasiberriei euskara irakasteko materialak (I): Hiru mugarri gaitasun komunikatiboa jomuga

        Joseba Ezeiza
        págs: 3 - 29
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 30 - ?
      • Internet ikasgelan: wikiak

        Agurne Aizpitarte Natxo Guillén
        págs: 31 - 42
      • Ingurune naturala eta ingurune formala: gaia zertan den

        Josu Perales
        págs: 43 - 63
    • Euskararen kutxa

      págs: 64 - ?
      • Hitz ordena lantzen

        Pello Esnal
        págs: 65 - 81
      • Lexikoa lantzen

        Pello Esnal
        págs: 82 - ?
  • 2006
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 2 - ?
      • Corpus linguistikoen eta kondordantzien erabilera didaktikoa hizkuntzen irakaskuntzan

        Nati Abasolo, María José Lasheras
        págs: 3 - 30
      • Hiztegia ebaluatzeko tresna eta teknikak

        Rosa María Jiménez
        págs: 31 - 46
    • Euskararen kutxa

      págs: 46 - ?
      • Puntuazioa lantzen

        Pello Esnal
        págs: 47 - 71
    • Beste iturrietatik

      págs: 71 - ?
      • Ikasteko entzutea ala entzuten ikastea?

        Larry Vandergrift
        págs: 72 - 93
  • 2005
  • (+) ver más
    • Aurkepena

      págs: 1 - 2
    • Ikerketak

      págs: 2 - ?
      • Motibazioa, jarrera eta hizkuntz lorpena udal-langileen euskara-taldeetan

        Aitor Etxeberria
        págs: 3 - 43
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 44 - ?
      • Ebaluazio : aukera anitzeko galderen muinean. Zoriaren eragina

        Josu Perales
        págs: 45 - 55
      • WebQuest, Altxorraren bila eta Internet hizkuntza irakaskuntzaren mesedetan erabiltzen

        Natxo Guillén, Agurne Aizpitarte
        págs: 56 - 68
      • Euskararen irakaskuntza Europako Erreferentzia Markoren baitan

        Abel Camacho, Pedro Lonbide
        págs: 69 - 82
      • Egileak eta izenburuak

        págs: 83 - ?
  • 2005
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - ?
    • Gai monografikoa

      págs: 2 - ?
      • Erlatibo aukerak euskaraz. Ikasi eta irakatsi

        Bittor Hidalgo
        págs: 3 - 60
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 60 - ?
      • Weblog-ak : euskararen ikas-irakaskuntzarako tresna berriak

        Agurne Aizpitarte, Natxo Guillén
        págs: 61 - 73
    • Ikerketak

      págs: 73 - ?
      • Ikas-estrategiak : gaiari berriro helduz

        Josu Perales
        págs: 74 - 96
    • Beste iturrietatik

      págs: 96 - ?
      • Forman oinarritzea : sortzen ari den mitoa?

        Ron Sheen
        págs: 97 - 107
  • 2005
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 3 - ?
    • Ikasgela irekia

      págs: 4 - ?
      • Nolako irakaslea zara? Egin zeure profila!

        Pilar Montoya
        págs: 5 - 14
      • Etsipena eta ikasteko ezintasuna

        Gloria Sánchez
        págs: 15 - 21
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 21 - ?
      • Tutoretzaren garrantzia ikaskuntza birtualean

        Nati Abasolo, Maria José Lasheras
        págs: 22 - 38
      • Euskara euskaldunen atzetik : Argentinan euskaraz -etik Euskara munduan -era (eta II)

        José Franzisko Zinkunegi
        págs: 39 - 51
      • Txata ziberespazioan lagunak egitea baino gehiago : esperientzia bat irakasleekin HABEnet campusean

        Iñaki Murua
        págs: 52 - 68
    • Beste iturrietatik

      págs: 68 - ?
      • Hiztegia komunikazio-atazen bitartez ikasteko aukerak

        Jonathan Newton
        págs: 69 - 77
      • Atazetan oinarritutako irakaskuntza

        Peter Skehan
        págs: 78 - 107
  • 2004
  • (+) ver más
    • Euskaltegi-kurriluluak egiteko jardunbide bat

      Lourdes Elosegi, Pello Esnal
      págs: 1 - 128
  • 2004
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikasgela irekia

      págs: 2 - ?
      • Aisa, etorkinak euskarara hurbiltzeko atea

        Belen Benitez, Ainhoa Gaintza
        págs: 3 - 13
      • Etorkinak Zarautzen euskara-ikasle

        Itziar Landa
        págs: 14 - 20
    • Ikerketak

      págs: 20 - ?
      • Gaitasun komunikatiboa ebaluatzen: mintzamena eta idazmena

        Josu Perales
        págs: 21 - 40
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 40 - ?
      • Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (eta II)

        Iñaki Unibaso
        págs: 41 - 60
    • Euskararen kutxa

      págs: 60 - ?
      • Galdegai-lekua testu osoetan

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        págs: 61 - 79
    • Beste Iturrietatik

      págs: 79 - ?
      • Ahotsa, zaindu gabeko funtsezko elementua

        Roz Comins
        págs: 80 - 86
      • Feedbak zuzentzailea berriz planteatzen hizkuntz irakaskuntza komunikatiboan

        Zhaonong Han
        págs: 87 - 110
  • 2004
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikerketak

      págs: 2 - ?
      • Ikas-estiloetan eta ikas-estrategien oinarritutako esku-hartze programa bat

        Iñaki Pikabea
        págs: 3 - 19
      • Adina eta hizkuntzen ikaskuntza: gaia zertan den

        Josu Perales
        págs: 20 - 42
    • Euskararen Kutxa

      págs: 42 - ?
      • Galdegaia-lekua testu hastapenetan (eta II)

        Mitxel Kaltxakorta Mentxaka
        págs: 43 - 59
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 59 - ?
      • Eleaniztasunaren konpetentziaren arkitektura eta konplexutasuna

        Matilde Sainz, Pili Sagasta
        págs: 60 - 78
      • Preskripzioa: oinarrizko hizkuntza ekintza

        Pello Esnal
        págs: 79 - 87
      • Autoikaskuntza-zerbitzua euskara ikas-irakasteko (I)

        Iñaki Unibaso
        págs: 88 - 107
  • 2003
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gela irekia

      págs: 2 - ?
      • Ikaleen erroreen aurrean gure jokabideak

        Olatz3 Bourgeaud
        págs: 3 - 9
      • Nobela baten lanketaren historia

        Begoña Escudero
        págs: 10 - 17
    • Ikerketak

      págs: 17 - ?
      • Ezagutzeko eta ikasteko estiloak: gaia zertan den

        Josu Perales
        págs: 18 - 28
      • Hizkuntzak ikasteari buruzko usteak: gaia zertan den

        Josu Perales
        págs: 29 - 38
    • Euskararen Kutxa

      págs: 38 - ?
      • Galdegai-lekua testu hastapenetan (i)

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        págs: 39 - 56
    • Bestelako lankidetza

      págs: 56 - ?
      • Bizkaiera euskaltegian

        Belene Salazar
        págs: 57 - 64
    • Beste Iturrietatik

      págs: 64 - ?
      • Ikaslearen garapena hizkuntzaren ikaskuntzan

        Anita L. Wenden
        págs: 65 - 90
  • 2003
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikerketak

      págs: 2 - ?
      • Euskara ikasteko metodoen bilakera: 1956-1986

        Kepa Larrea
        págs: 3 - 21
      • Sexua/generoa H2 ikastean: gaiaa zertan den

        Josu Perales
        págs: 22 - 33
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 33 - ?
      • Nortasunaren eragina H2ren irakaskuntzan

        Bakarne González
        págs: 34 - 54
      • Testu-motak: sekuentzia eta hizkuntz ekintza

        Pello Esnal
        págs: 55 - 66
    • Beste iturrietatik

      págs: 66 - ?
      • Hizkuntz antsietatea eta ikasgelako dinamika

        Anna Turula
        págs: 67 - 76
      • Zer gramatika?: ulertzean oinarritutako metodo bat gramatika irakasteko atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan

        Alessandro Benati
        págs: 77 - 91
  • 2003
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Ikasgela irekia

      págs: 2 - ?
      • Ahozko adierazpenaren gaineko hainbat gogoeta

        Rafa Ugalde
        págs: 3 - 7
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 7 - ?
      • Hipertestua: ikaskuntzarako bide berria

        Ander Alonso, Natxo Guillén
        págs: 8 - 18
      • Ikaskuntza telematikoa: hainbat ideia

        María José Lasheras
        págs: 19 - 33
      • Diskurtso-tipoak

        Pello Esnal
        págs: 34 - 43
    • Ikerketak

      págs: 43 - ?
      • Adimena eta hizkuntzak ikastea: gaia zertan den

        Josu Perales
        págs: 44 - 54
    • Euskeraren kutxa

      págs: 54 - ?
      • Deklinabideko leku-denbora kasuak (eta II)

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        págs: 55 - 87
    • Beste iturrietatik

      págs: 87 - ?
      • Barne-ahotsa: faktore kritikoa H2 ikastean

        págs: 88 - 99
  • 2002
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gela irekia

      págs: 2 - ?
      • Hainbat urte geroago kurrikulu berriaren aplikazioari buruzko zenbait hausnarketa apal

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        págs: 3 - 8
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 8 - ?
      • "HITZONTZI" udalekuak

        Ander Zuloaga, Isidro Yoldi
        págs: 9 - 18
      • Testu-antolatzaileen erabilera estrategikoa

        Pello Esnal
        págs: 19 - 33
      • Euskara euskaldunen atzetik (I)

        Jose Frantzisko Zinkunegi
        págs: 34 - 47
      • Euskara ikasten eta erabiltzen Argentinan

        Victoria Famin
        págs: 48 - 65
      • H2 ikasteko gaitasuna: gaia zertan den

        Josu Perales
        págs: 66 - 83
    • Beste iturrietatik

      págs: 83 - ?
      • Hitz egiten irakasten

        Anne Burns
        págs: 84 - 102
  • 2002
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gela irekia

      págs: 2 - 3
      • AOI Hernaniko Udal Euskaltegiaren aukera

        Joseba Arbelaitz
        págs: 3 - 24
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 24 - 25
      • Testu-antolatzaileak

        Pello Esnal
        págs: 25 - 36
      • Azalpenezko testuaren kohesioa: testuinguratze kontzeptuala eta didaktikarako zenbait zertzelada

        Matilde Sainz
        págs: 37 - 58
      • Helduentzako Galeseraren Irakaskuntza Galesen: argibide batzuk

        Einer Wyn Thomas, Emyr Davies
        págs: 59 - 74
      • Teknologia berriak eta irakasleen formazioa

        María José Lasheras, Josu Perales
        págs: 75 - 86
      • Ikasleen parte-hartzea hizkuntz eskolan: zer dugu hori eta nola lortzen da?

        Phil Ball
        págs: 87 - 95
    • Beste iturrietatik

      págs: 96 - ?
      • Umorearen rola ikastaldearen garapenean eta kohesioan

        Rose Senior
        págs: 96 - 104
  • 2002
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Gela irekia

      págs: 2 - 3
      • EGALIK: euskara enpresagiroan kudeatzeko tresna

        Juan Mari Ezker, Igone Saenz
        págs: 3 - 15
    • Euskararen kutxa

      págs: 15 - 16
      • Haur hizkeraren erabilera

        Juan Jose Zubiri
        págs: 16 - 30
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 30 - 31
      • HABE aldizkaria: paperezko argitalpena eta teknologia berriak elkarrekin uztartuz

        Esther Isasa, Eskarne Lopetegi
        págs: 31 - 42
      • Ikasgelako kultura eta inperialismo linguistikoa

        Tony Duffy
        págs: 43 - 50
      • Lurrikara demografikoak helduen euskalduntzea ere astintzen du

        Bakarne González
        págs: 51 - 66
    • Beste iturrietatik

      págs: 66 - 67
      • Egiak eta gezurrak ahozkoaren eztabaidan

        Anna Cros, Montserrat Vilà
        págs: 67 - 79
      • Artikulugileentzako irizpideak

        págs: 80 - 82
  • 2001
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Egilearen eskutik

      págs: 3 - ?
      • Simulazio orokorra (eta II): leihatilaz leihatila proiektua. Hizkera formalaren lanketa goi-mailan

        Ainhoa Ezeiza
        págs: 3 - 15
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 16 - ?
      • Eduki bidezko bigarren hizkuntzen irakaskuntza: materialen garapenerako markoa

        Almudena Fernández
        págs: 16 - 25
      • Zenbait sekretu hizkuntzen irakaskuntza arrakastatsurako

        Christopher Corsitto
        págs: 26 - 33
      • Emozioak sentitzen ditut, beraz... ikasten al dut?

        José Luis Atienza
        págs: 34 - 54
      • Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (eta II)

        Ander Alonso, Natxo Guillén
        págs: 55 - 70
    • Euskararen kutxa

      págs: 71 - ?
      • Deklinabideko leku-denbora kasuak (I)

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        págs: 71 - 91
    • Beste iturrietatik

      págs: 92 - ?
      • Ahozko hizkuntza: ebaluaziorako proposamenak

        Anna Cros, Montserrat Vilà
        págs: 92 - 111
    • Aukibideak

      págs: 112 - ?
  • 2000
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Egilearen eskutik

      págs: 2 - ?
      • Simulazio orokorra I: etxaldetarrak proiektua. Hizkera informalaren lanketa goi-mailan

        Ainhoa Ezeiza
        págs: 3 - 14
      • Abegi euskaltegietako telefono-sistema

        Sagrario Crespo
        págs: 15 - 33
    • Ikerketak

      págs: 33 - ?
      • Gaztelania-hiztunek aditz trantsitiboak nola gauzatzen dituzten euskaraz

        Igone Arteagoitia
        págs: 34 - 48
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 48 - ?
      • Nola erabili testu errealak ikasle hasiberriekin

        Aitziber San Román
        págs: 49 - 63
      • Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (I)

        Ander Alonso, Natxo Guillén
        págs: 64 - 76
      • Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua: EKPa

        Luis Mari Txabarri
        págs: 77 - 86
      • Teknologiaren zeregina ikaslearengan ardaztutako ikaskuntzan eta ikaslearengan ardaztutako irakaskuntza / ikaskuntzaren garapena

        David Little
        págs: 87 - 97
    • Beste iturritetatik

      págs: 97 - ?
      • Ikasten ikasi: hiztegia lantzeko 15 ariketa

        William R. Holden
        págs: 98 - 103
      • Ez-hitzezkoaren behaketa hizkuntz klasean

        Clara Ferraô Tavares
        págs: 104 - 119
    • Aurkibideak

      págs: 119 - ?
      • Aurkibideak: aldizkariko 45, 46 eta 47. zenbakiak

        págs: 120 - ?
  • 2000
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 2 - ?
      • Zertan ikasi behar da irakurle trebea izateko?

        Abel Camacho, Pedro Lonbide
        págs: 3 - 14
      • Autonomia eta ikas-estrategiak aurrez aurre

        Abel Camacho, Pedro Lonbide
        págs: 15 - 28
    • Euskararen Kutxa

      págs: 28 - ?
      • Kontakizuna: hiru osagai eta zenbait adizki

        Pello Esnal
        págs: 29 - 44
    • Beste iturrietatik

      págs: 44 - ?
      • Atazatan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza humanista eta ESOL ikaslea: ikaslea egiazkiago ardatz hartuko duen metodoaren bila

        Hugo Vanegas
        págs: 45 - 61
      • Ikuspegi lexikala: maparik gabeko ibilaldia?

        Scott Thornbury
        págs: 62 - 70
      • Hizkuntz irakaskuntza komunikatiboaren inguruko zenbait uste oker

        Geoff Thompson
        págs: 71 - 79
      • Generoa, testu-mota eta hizkuntz klasea

        Brian Paltridge
        págs: 80 - 87
  • 2000
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 2 - ?
      • Erakunde pribatuetako euskara-planak: datozen hamar urteetarako markoa

        Arantza Aurrekoetxea
        págs: 3 - 21
      • Euskalduntzea Ertzaintzan: oraina eta geroa

        Aitor Azkuenaga
        págs: 22 - 35
      • IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (eta II)

        Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia
        págs: 36 - 55
    • Euskararen kutxa

      págs: 55 - ?
      • "Hobe esan" ala "hobeto esan"?

        Mitxel Kaltzakorta Mentxaka
        págs: 56 - 69
    • Gela irekia

      págs: 69 - ?
      • Ikas-materialak eta autonomia

        Joseba Arbelaitz
        págs: 70 - 85
    • Beste iturrietatik

      págs: 85 - ?
      • Kulturaren kontzientzia hiztegia ikasteko bide

        Michael Byram
        págs: 86 - 98
      • Forman oinarritutako ikaskuntza eta bigarren hizkuntzaren eskurapena: ikasgelako eta laborategiko ikerketen azterketa bat

        Nina Spada
        págs: 99 - 124
    • Artikulugileentzako irizpideak

      págs: 125 - 127
  • 1999
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - ?
    • Gela irekia

      págs: 2 - ?
      • Idazten hastea izaten da maiz zailena

        Gaizka Aurtenetxe
        págs: 3 - 7
      • Ikaslea bere ahozko ekoizpenari erreparatzeko saiotxo bat

        Rafa Ugalde
        págs: 8 - 10
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 10 - ?
      • Estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan

        Mia Victori
        págs: 11 - 21
      • Metakurrikulua

        Pello Esnal
        págs: 22 - 50
      • Itzulpena komunikatu eta H2 ikasteko tresna

        Rosa María Jiménez
        págs: 51 - 63
      • IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (I)

        Karmele Zuazubiskar, Alex Mungia
        págs: 64 - 86
    • Beste iturrietatik

      págs: 86 - ?
      • Berrikuntzak zabaltzea hizkuntz irakaskuntzan

        Numa Markee
        págs: 87 - 100
      • Sormena, "s" txikiarekin

        Alan Maley
        págs: 101 - 113
      • Aldizkariko 3. ale monografikoa eta 44. zenbakia

        págs: 114 - ?
    • Aurkibideak

      págs: 114 - 115
  • 1998
  • (+) ver más
    • Ikerketak

      págs: 2 - ?
      • Ikasten ikastearen eragina: ikaslearen jarreraren aldaketa

        Aitziber San Roman
        págs: 3 - 22
      • Bestelako lankidetzak

        págs: 22 - ?
      • Komunikazioaren heriotza?

        Philip Ball
        págs: 23 - 30
      • Poznan-eko euskal lektoretza

        Adam Zawiszewski
        págs: 31 - 34
      • Euskararen irakaskuntza Estatu Batuetan: esperientzia bat\

        Igone Arteagoitia
        págs: 35 - 41
      • Erabilera-plangintzak

        Xabier Elortza
        págs: 42 - 61
      • Beste iturrietatik

        págs: 61 - ?
      • Formara bideratutako irakaskuntza

        Rod Ellis
        págs: 62 - 71
      • "BEA": erabilera mugatua al du?

        Scott Thornbury
        págs: 72 - 80
    • Aurkibideak

      págs: 80 - ?
      • Aldizkariko 41, 42 eta 43. zenbakiak

        págs: 81 - 82
  • 1998
  • (+) ver más
    • Gela irekia

      págs: 2 - ?
      • Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Kurrikulua euskaltegian: hainbat kezka

        Asis Iriondo, Pili Lasarte, Argi Urizar
        págs: 3 - 14
      • Berrikuntza metodologikoak kurrikulu berrian

        Junkal Txurruka
        págs: 15 - 22
      • Atazetan Oinarritutako Irakaskuntzaren inguruko ibilbidea

        Jokin Nazabal
        págs: 23 - 33
      • Saio-taldetik saio-euskaltegira

        Joseba Palenzuela
        págs: 34 - 39
      • Kurrikulua eta ebaluazioa

        Aitor Sangroniz
        págs: 40 - 50
      • Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua

        Joseba Ezeiza
        págs: 51 - 58
    • Euskararen kutxa

      págs: 58 - ?
      • Klasean: zalantzak eta oreka

        Rufino Iraola
        págs: 59 - 66
    • Mindegi iraunkorra

      págs: 66 - ?
      • "Mintzalaguna" egitasmoa

        Kontsuelo Gorostidi, Aitziber San Roman
        págs: 67 - 75
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 75 - ?
      • Ebaluazioaren alfabetoa

        Iñaki Murua, Luis Mari Txabarri
        págs: 76 - 85
    • Beste iturrietatik

      págs: 85 - ?
      • Hizkuntz irakaskuntza hizkuntza irakastea da

        Michael Swan
        págs: 86 - 97
      • Metodoen bizitza ezkutua

        Jack Richards
        págs: 98 - 112
  • 1998
  • (+) ver más
    • Gela irekia

      págs: 2 - ?
      • Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: ebaluazioa (eta III)

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        págs: 3 - 13
    • Egilearen eskutik

      págs: 13 - ?
      • Irakaslea I

        Agurtzane Ortiz de Landaluze
        págs: 14 - 22
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 22 - ?
      • Zer ikas dezakegu jariotasuna vs. zuzentasuna eztabaidatik?

        Tony Duffy
        págs: 23 - 31
      • Gramatikaren pendulua bueltan ote?

        Josu Perales
        págs: 32 - 39
      • Interneten euskaraz solasteko kanala

        Josu Perales
        págs: 40 - 42
      • Benetako dokumentuak gelako ikaskuntza komunikatiboan

        Ernesto Martín Peris
        págs: 43 - 58
    • Beste iturrietatik

      págs: 58 - ?
      • Gaitasun komunikatiboa: asmo pedagokikoek sortutako eredu bat, osagaien edukiak zehaztuta

        Marianne Celce-Murcia, Zoltán Dörnyei, Sarah Thurrell
        págs: 59 - 89
    • Liburuak eta aldizkariak

      págs: 89 - ?
      • R. Baststone. "Grammar"

        María José Rodrigo
        págs: 90 - 91
      • L. Bachman & A. Palmer. "Language Testing in Practice: Designing and Developing Useful Language Tests"

        Iñaki Elustondo
        págs: 91 - 93
      • Artikulugileentzako irizpideak

        págs: 94 - 96
  • 1997
  • (+) ver más
    • Gela irekia

      págs: 2 - ?
      • Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka: metodologia (II)

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        págs: 3 - 14
      • Entzumena lantzeko ariketen gaineko zenbait gogoeta

        Gaizka Aurtenetxe, Maribi Zubiaga, Ainhoa Zarnadona, Rafa Ugalde
        págs: 15 - 27
      • Idazmena lantzen: esperientzia bat

        Maribi Jaio, Eguzkiñe Arbulu, Maribi Zubiaga
        págs: 28 - 32
      • Nola erabili kantak ikasgelan euskara ikasteko: zenbait gogoeta eta ariketa bat

        Gaizka Aurtenetxe
        págs: 33 - 38
    • Euskararen kutxa

      págs: 38 - ?
      • Kasuak eta postposizioak: deklinabidea eta postposiziobidea

        Andolin Eguzkitza
        págs: 39 - 52
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 52 - ?
      • Hitzik gabeko komunikazioak irakaslearen diskurtsoan eta ikasgelan duen eragina

        Laura Cerdan
        págs: 53 - 64
    • Beste iturrietatik

      págs: 64 - ?
      • Solasean. Bigarren hizkuntzaren eskurapena: zertan laguntzen die ikerketak irakasleei?

        Rod Ellis
        págs: 65 - 75
      • Bigarren hizkuntzaren eskurapenaren ikerketak: Rod Ellis-i erantzunez

        Diana Hoopkins, Mark Nettle
        págs: 76 - 81
      • Aldatzeko berriztatuz: irakaslearen garapen eta berriztapena

        Chris Kennedy
        págs: 82 - 91
      • Hutsegiteen zuzenketa

        Keith Johnson
        págs: 92 - 101
    • Liburuak eta aldizkariak

      págs: 101 - ?
    • Liburuak

      págs: 101 - ?
      • T. Colomer & A. Camps. Enseñar a leer, enseñar a comprender

        Félix Sainz
        págs: 102 - ?
      • P. de Pablo; J. Ruiz; C. Sanchez & A. Sanz. Diseño del currículo en el aula: una propuesta de autoformación

        Esther Isasa
        págs: 102 - 103
    • Artikuluak

      págs: 103 - ?
      • Aurkibideak: aldizkariko 38, 39 eta 40. zenbakiak

        págs: 104 - 105
  • 1997
  • (+) ver más
    • Gela irekia

      págs: 2 - ?
      • Kurrikulu berria euskaltegiko atea joka (I)

        Joxe Belmonte F. de Larrinoa
        págs: 3 - 14
    • Ikerketak

      págs: 14 - ?
      • Euskara bere giroan ikasten

        Agurtzane Maiz
        págs: 15 - 30
      • Administrazioko langileen euskara-irakasleen usteak

        Josu Perales
        págs: 31 - 50
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 50 - ?
      • Gainbegirada bat ordenagailuaz baliaturiko hizkuntz irakaskuntzaren historiari

        Mikel Melero
        págs: 51 - 68
      • Pentsamendu sortzailea hizkuntzen irakaskuntzan

        David Lasagabaster
        págs: 69 - 79
    • Beste iturrietatik

      págs: 79 - ?
      • Ataletan oinarritutako ikaskuntza gauzatzeko marko bat

        Peter Skehan
        págs: 80 - 103
      • Syllabusak, corpusak eta datuek gidatutako ikaskuntza

        Dave Willis
        págs: 104 - 122
  • 1997
  • (+) ver más
    • Ikerketak

      págs: 2 - ?
      • Gazteak eta euskararen erabilera urria. Debako kasua

        Nekane Goikoetxea
        págs: 3 - 19
      • Porrota euskaltegian

        Mertxe Berastegi
        págs: 20 - 32
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 32 - ?
      • Kurrikulua, mamu berri hori

        Luis Mari Txabarri
        págs: 33 - 52
      • Baliabide teknologikoen erabilera hizkuntzen irakaskuntzan

        Mercè Bernaus, Paquita Vidal
        págs: 53 - 57
      • Internet eta hizkuntzen irakaskuntza

        Mikel Melero
        págs: 58 - 73
      • Zertan datza kontzientzia metalinguistikoa?

        David Lasagabaster
        págs: 74 - 84
      • Kalitatea gure esparruan

        Iñaki Murua
        págs: 85 - 104
    • Liburuak eta aldizkariak

      págs: 104 - ?
    • Liburuak

      págs: 105 - ?
      • M. LLobera [et al.]. "Competencia comunicativa. Documentos básicos en la enseñanza de lenguas extranjeras"

        Félix Sainz
        págs: 105 - 106
      • D. Nunan & C. Lamb. "The self-directed Teacher: managing the learning process"

        Tony Duffy
        págs: 106 - 107
      • G. Browin; K. Malmkjaer & J. Williams. "Performance and competence in second language acquisition"

        Tony Duffy
        págs: 107 - 107
      • Artikulugileentzako irizpideak

        págs: 108 - 110
  • 1996
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Egilearen eskutik

      págs: 3 - ?
      • Hitzetik hortzera

        Marga Illarramendi
        págs: 3 - 10
    • Euskararen kutxa

      págs: 11 - ?
      • Hik eta...

        Xabier Yurramendi
        págs: 11 - 22
      • Euskal joskeraren mito kaltegarriak (eta III) Aditza maiz euskaraz esaldi hasieran

        Bittor Hidalgo
        págs: 23 - 31
    • Ikerketak

      págs: 32 - ?
      • Ikasle helduen herstura euskara ikastean

        Josu Perales
        págs: 32 - 52
    • Solasean

      págs: 53 - ?
      • Miquel Siguanekin elkarrizketan

        Hizpide
        págs: 53 - 61
    • Beste iturrietatik

      págs: 62 - ?
      • Testu-motak

        Jean-Michel Adam
        págs: 62 - 72
      • Tipologia bat egin nahian

        Jean Beaute
        págs: 73 - 77
      • APP eta gerokoak

        Jim Scrivener
        págs: 78 - 81
      • Praktikatzen duguna predikatuz. Irakasten duguna erakutsiz. Atazetan oinarritutako ikaskuntza, APPren alternatiba bat

        Jane Willis
        págs: 82 - 89
      • Lau helburuko eredua Materialen diseinuan helburuak zehazteko eskema ulergarriago bat

        Clive Lovelock
        págs: 90 - 96
      • Hizkuntza anitza, jarduera anitzak

        Dave Willi, Jane Willis
        págs: 97 - 105
      • Irakaskuntzaren Zikloak

        John Gibbons
        págs: 106 - 117
    • Liburuak eta aldizkariak

      págs: 118 - 120
    • Aurkibideak

      págs: 121 - ?
      • Aurkibideak: aldizkariko 35, 36 eta 37. zenbakiak

        págs: 121 - 122
  • 1996
  • (+) ver más
    • Aukezpena

      págs: 1 - 2
    • Gela irekia

      págs: 3 - ?
      • Esapide esklamatiboen ildotik jatortasunerantz

        Rafa Ugalde
        págs: 3 - 6
    • Egilearen eskutik

      págs: 7 - ?
      • Esaizu

        Matilde Sainz Osinaga
        págs: 7 - 20
    • Euskararen kutxa

      págs: 21 - ?
      • Euskal joskeraren mito kaltegarriak (II). Euskararen hitz-ordena librea

        Bittor Hidalgo
        págs: 21 - 27
    • Ikerketak

      págs: 28 - ?
      • Elebitasun aktiboa garatzeko baldintzak edo zergatik egiten zait hain zaila euskaraz hitz egitea?

        Maria Jesus Espi
        págs: 28 - 36
    • Solasean

      págs: 37 - ?
      • Alan King-ekin elkarrizketan

        Hizpide
        págs: 37 - 43
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 44 - ?
      • Berezko taldeak: harremanak euskaldunduz norberaren burua euskaldundu

        Pello Jauregi
        págs: 44 - 53
      • Oroimenari buruzko ikerketa batzuek erakusten dutena

        Mike Huggins
        págs: 54 - 60
      • Ingurua eta gizartea elkarreraginean: hizkuntzen ikaskuntzan duten eragina

        Eva Alcón
        págs: 61 - 67
      • Hiztegia ikasi bideoaren bitartez

        Catherine Millar, Joseph M. Munz
        págs: 68 - 74
      • Ikasgelan sortzen diren elkarreragin-motak eta hizkuntz garapena

        Maria Adelaida Jurado Spuch
        págs: 75 - 76
      • Edukitan oinarritutako hizkuntz irakaskuntza

        Karin Bradberry
        págs: 77 - 82
      • Arreta hizkuntzen ikaskuntzan eta ohiko ikasaioan

        Michael Orr
        págs: 83 - 88
    • Beste iturrietatik

      págs: 89 - ?
      • Tarteko hizkera

        Larry Selinker
        págs: 89 - 109
    • Liburuak eta aldizkariak

      págs: 110 - 112
  • 1996
  • (+) ver más
    • Aurkezpena

      págs: 1 - 2
    • Aldizkariko bideak

      págs: 3 - 5
    • Gela irekia

      págs: 6 - ?
      • Ikaslea bakarka

        Amorebieta-Etxanoko Udal Euskaltegiko irakasleak
        págs: 6 - 10
      • Mnemoteknikaren erabilera euskararen irakaskuntzan

        Jürgen Wolff
        págs: 11 - 17
    • Egilearen eskutik

      págs: 18 - ?
      • Euskal Hizkuntza eta Literatura

        Elgoibarko Euskara Mintegia
        págs: 18 - 24
    • Ikerketak

      págs: 25 - ?
      • Aditz-aldiaren erabilera goiztiarra haur euskaldun elebakar batengan

        Andoni Barreña Agirrebeitia
        págs: 25 - 38
    • Kutxa

      págs: 39 - ?
      • Euskal joskeraren mito kaltegarriak (I). Nola idatzi euskaraz modu arin, ulergarri eta aberats batean

        Bittor Hidalgo
        págs: 39 - 51
    • Bestelako lankidetzak

      págs: 52 - ?
      • Nola sortu komunikamena neurtzeko testak: kasu baten azterketa

        Keith Morrow
        págs: 52 - 73
      • Elkarlanean ikasi

        Lew Barnett
        págs: 74 - 80
      • Erantzun fisiko osoa: osagarri baliotsua

        Anne Berry
        págs: 81 - 87
      • Idazketa paraleloaren metodoa idazten irakasteko

        Mabel Soracco Quintana
        págs: 88 - 91
      • Pausoz pausozko metodoa idazketaren irakaskuntzan

        Carmina Sert
        págs: 92 - 94
      • Zeure ikasleak bideoz hartzen

        Pamela Bullard
        págs: 95 - 100
      • Ariketa ugari eta egokiak

        Jacqueline Boulouffe
        págs: 101 - 109
    • Liburuak eta aldizkariak

      págs: 110 - 112